Seda gözlerini kapatıp derin bir nefes alır. Bu sırada Pamir zile basar. Uzun bir süre beklerler ama açan olmaz.
Se:Nerede bu kadın yaa ?
Der sinirli bir şekilde.
P:Bilmiyorum ki Seda.
Se:Kesin eminsin değil mi evi burası ?
P:Evet Seda, eminim. Bir daha basalım bi.
Pamir bir daha zile basar. Sonuç yine aynıdır.
Se:Yok, Allah kahretsin ki yok !
Deyip kapının önünde ki merdivenlere oturur.
Se:Ben ne yapacağım şimdi? Defne ye ne diyeceğim ? Yaa 2 gün sonra çizimlerin üretime gitmesi gerek. Ve ondan 4 gün sonra da lansman var!
Der ağlayarak. Pamir, ensesini kaşıyıp Seda nın yanına oturur. Ve Seda ya sarılır.
P:Şşş tamam ağlama. Eğer böyle yaparsan hiçbir sonuca varamayız.
Se:Ne yapacağız Pamir ?
P:Belli ki bu kadın iyi niyetli değil. Ve eğer gerçekten düşündüğüm gibiyse artık bu kadını bulamayız. Bilerek saklanıyor belli. Tek çare.
Deyip susar. Seda meraklı gözlerle Pamir e bakar.
Se:Tek çare ?
Pamir derin nefes alıp verir ve;
P:Tek çare Defneye gerçekleri anlatmamız.
Se:O-Olmaz, P-Pamir olmaz! Defne benden nefret eder. Yüzüme bile bakmaz!
P:Seda mecburuz. Başka çaremiz yok. Eğer başkasında öğrenirse ya da görürse daha da kötü olur her şey.
Se: Ben defneyi kaybetmeyi göze almam Pamir, alamam.
P:Eğer söylemezsek işte o zaman tamamen kaybedersin Seda.
Seda eliyle yüzünü kapatır ve birkaç dakika öyle kalır. Pamir ise Seda nın saçlarını okşuyordur. Seda kafasını kaldırır ve elinin tersiyle gözyaşlarını siler.
Se:T-Tamam, gidip anlatalım Defne ye.
Pamir, Seda nın sırtını sıvazlar.
P:En doğru kararı verdin Seda.
Seda, Pamir e bakar daha sonra başını kaldırıp gökyüzüne bakar.
***
1 Saat Sonra...
B:Durumu nasıl Dilek ?
Dilek:Merak etme. Gayet iyi. Tam zamanında müdahale ettik. Bugün yoğun bakımda kalacak. Yarın duruma göre normal odaya çıkartırız.
B:Anladım çok sağol Dilek.
Dilek: Ne demek canım, görevim bu. Hadi görüşürüz, tekrardan geçmiş olsun.
B: Görüşürüz, teşekkür ederim.
Dilek oradan ayrılır. O sırada Binnur un yanına Ece gelir.
Ece:Durumu nasılmış ?
B:İyiymiş. Bugün yoğun bakımda kalacakmış. Yarın da duruma göre normal odaya alacaklarmış.
Ece:Oh, sevindim canım. Hadi gözün aydın.
B: Sağol Ece, sağol.
Ece:Hadi gel böyle otur. Kaç saatten beri ayaktasın.
Binnur kafasını sallayıp oturur. Ece de yanına oturur ve Binnur a döner.
Ece: Binnur sana bir şey soracağım. Sırası değil ama merak ettim.