80.BÖLÜM

1.3K 74 175
                                    

Binnur aşağı inerken bütün gözler ona çevrilir.

B:ağlaya ağlaya uyudu.

Deyip oturur. Ömer derin bir nefes alıp ellerini ensesinde birleştirir. Seda dayanamaz konuşur.

Se: Ömer, sen defneye bakma. Hamile olduğu için hormonlardan dolayı seni suçluyor.

Ö:biliyorum seda biliyorum ama öyle söyleyince.... Ne bileyim kötü oldum.
Yani böyle düşünmesine üzüldüm. Gerçi haklı da İz i ben musallat ettim başımıza.

Pamir elini Ömer'in omzuna koyar.

P:şş öyle deme. Sen nereden bilebilirdin ki ?

Ö:ama Defne öyle düşünmüyor.

A:sen merak etme, seda nın dediği gibi hormonların etkisiyle sana kızdı. Kendine gelince üzülüp, özür diler senden. Tamam ?

Ömer olumlu anlamda kafasını sallar. O sırada içeri Sinan girer.

Si:Ömer !

Ömer kafasını kaldırıp Sinan a bakar.

Ö:efendim ?

Si:bizimkiler bir şeyler bulmuşlar.

Ömer birden ayağa fırlar. Hemen Sinan ın önüne gelir.

Ö:ne ? Ne bulmuşlar ?

Si:İz in kullandığı arabanın plakası görünüyor. Bizimkiler de hemen Cenk i arayıp plakayı vermişler. Ve şimdi de haber bekliyorlar cenk ten.

Ömer hafifçe gülümser.

Ö:ne zaman belli olur peki ?

Si:onu bilmiyorum işte. Cenk arayacakmış belli olunca.

Se:ay hadi inşallah bakalım.

***

İz elinde kahvesi ile koltukta oturuyordur. Doruk ise yerde oturmuş, oynuyordur. İz onu izlerken kapı çalar. İz oturduğu yerden kalkar.

İz:kim şimdi bu ya ?!

Hafif camın kenarından bakar. Yaşlı bir teyze olduğunu görür. Elini belindeki silahtan çeker. Ve tişörtünü düzeltir.

İz:sen burada dur bakalım minik.

İz kapıya gidip açar. Yaşlı teyze güler.

Yaşlı teyze :merhaba kızım, kusura bakmayın rahatsız ettim.

İz:yo sorun değil merhaba

Yaşlı teyze :şey evde yumurta kalmamışta, markette uzak, e yaşlıyım gitmesi zor olur. Siz de varmı diyecektim ?

İz:ha şey var. Buyrun içeri geçin

Yaşlı teyze içeri geçer.

İz:ben hemen geliyorum.

Deyip mutfağa gider. O sırada doruk yaşlı teyzeyi görür. Ona doğru ellerini uzatır.

Doruk: eh eh.

Yaşlı teyze doruk u görünce gülümser.

Yaşlı teyze: ay maşallah sana, sen ne tatlı bir bebeksin böyle. Tü tü tü nazar değmesin.

O  sırada İz gelir. Teyzeye yumurtaları uzatır.

İz: buyrun.

Yaşlı teyze: teşekkür ederim kızım. Senin mi ?

Der Doruk u göstererek. İz çaktırmaz.

İz:ya ya benim oğlum.

Yaşlı teyze: maşallah çok tatlıymış.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin