18.BÖLÜM

2.2K 95 13
                                    

Seda evin içinde volta atıyordur. Aynı zamanda da telefonunu kontrol ediyordur. Pamir sonunda dayanamaz.

P:kızım bir otursana ya. Valla başım döndü.

Se:of Pamir ne yapayım. Merak ediyorum. Buldular mı defneyi diye.

P:kızım tamam anlıyorum da oturarak merak etsen he ?

Seda oflayarak koltuğa oturur. Parmaklarıyla oynamaya başlar. Pamir elinde ki tableti masaya bırakıp sedaya döner.

P:sedo sakin ol artık. Tamam defneyi merak ediyorsun ama yapma böyle. Defne sapa sağlam gelecek tamam mı ?

Se: yapamıyorum pamir sakin olamıyorum. Defneye bir şey olacak korkusu beni mahvediyor. Biliyorsun Defne benim canım, kanım , kardeşim

P:bilmez miyim. Çarpık kız kardeşler.

Deyip güler .Seda da pamirin dediğine güler. Zil çalar.

Se:ben bakarım

Diyerek kapıya koşar. Açtığında karşısında Defneyi görünce kocaman gülümser. Defne de gülüp kollarını açar.

D:sedoşumm.

Seda hemen Defne'ye sarılır.

Se:canım benim.

Bir süre öyle kalır. Ömer onları gülümseyerek izliyordur. Seda geri çekilir.

Se:kızılım iyisin değil mi ?

D:iyiyim kuşum iyiyim.. hadi içeri geçelim.

Der sedayla içeri geçerler. Ömer de gülüp kapıyı kapatır. Daha sonra o da içeri geçer. İçeri girdiğin pamirle Defne sarılıyordur. Bütün ilgi Defne nin üzerindedir. Ömer dikkat çekmek için öksürür. Üçü de Ömer'e bakarlar.

Ö:hani bende burdayım ya !

Diyerek sitem eder. Defne gülüp ayağa kalkar.

D:ay ay ay benim aşkım ilgisiz mi kalmış.

Deyip Ömer'e sarılır. Pamir ve seda onlara gülerek bakıyordur.

P:Ömer kusura bakma kardeşim defneyi görünce--

Ö:sorun değil sorun değil.

Deyip gülümser.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Sinan passionise gelir gelmez onu Derya karşılar.

Der:Sinan bey hoşgeldiniz.

Si:hoşbuldum derya.

Der: Sinan Bey, Defne Hanım nasıl buldunuz mu ? Merak ettim.

Si:bi dakka bi dakka, senin nerden haberin var?

Der:e Koray bey herkese söyledi. " Kuru kızımı kaçırdılar" diye.

Sinan kafasını sallar.

Si:ah Koray ah, neyse Defneyi bulduk  gayet iyi. Merak etme. Ben odamdayım. Ha bu ara manudan her zamanki öğle yemeğimi söyle valla sabahtan beri bir şey yemedim çok açım.

Der gülerek. Derya da güler.

Der:Hemen Sinan bey.

Sinan odasına geçer. Cam kenarında ki koltuğa oturur. Telefonunu çıkarıp Instagram da dolaşmaya başlar. Birden Karşısına Seda nın resmi çıkar. Gülümseyip resme dikkatlice bakar.

Si:bu kız gerçekten çok güzel ya. Şu güzel saçları, gözleri, yoksa ben aşık mı olu---. Of sinan kendine gel. Sen mafyasın kız sana bakar mı ? Ama ya bakarsa ? Offff aklım karıştı ya...

Deyip telefonu masanın üzerine koyar. Dışarısını izleyip sedayı düşünmeye başlar.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Pamir evine gitmiş. Seda da yatmıştır. Defne ve Ömer ise film izliyorlardır. Film biter Ömer  saatine bakar.

Ö:Ooo saat baya geç olmuş. Ben artık ufaktan kalkıyım.

D:aşkım kalsaydın biraz daha.

Ö:başka zaman sevgilim. Hem sende dinlen artık. Hatta şöyle yapalım. Yarın sabah seni alayım. Dağ evine gidelim olur mu ? Orada kalıp kafa dinleriz.

D:Ayyy çok güzel olur tamam öyle yapalım.

Ömer gülümser. Defne yi alnından öpüp ayağa kalkar. Defne de onunla birlikte kalkar. Ömer ceketini giyer. Birlikte kapıya doğru giderler. Ömer defneye döner.

Ö:iyi geceler bitanem.

D:iyi geceler aşkım. Dikkatli git tamam mı ?

Ömer gülümser.

Ö:seni seviyorum

D:bende seni seviyorum.

Ömer defneyi öpüp gider. Defne de direk odasına çıkıp, kendini uykunun kollarına bırakır.

                    18.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin