4 Ay Sonra...
Defne den
Sabah gözümü yine bir sancı ile açtım
Bebeğim sabah sabah yine rahat durmuyordu. Hafif doğruldum. Elim ile karnımı okşamaya başladım. Bebeğimi düşünürken aklıma Ömer geldi. Gideli tam 4 ay oldu. Hala ses soluk yok ondan. Nereye gittiğini bile bilmiyorum. Sinan a bile söylememiş nerede olduğunu. Ömer'in bebeğimizden haberi yok. Sinan a kalsa söyleyecekti Ömer'e ama istemedim . O beni dinlemeden terk etti. Tamam haklı ama en azından beni dinleseydi ona bir açıklama yapsaydım. Özür dileseydim. Ama o her zaman ki gibi gururunu dinledi ve terk edip gitti beni. Ona olan aşkım azalmadı. Aksine daha da arttı ama beni dinlemeden gittiği için kırgınım ona. Artık benim için sadece bebeğim var.Yazar dan...
Defne eli karnında böyle düşünürken içeri Seda girer.
Se:bebeğim uyandın mı ? Günaydın
Der gülümseyerek Defne nin ayak ucuna oturur.
D:sanada günaydın bitanem.
Seda gülerek elini Defne nin karnına getirir.
Se:eee nasıl bakalım teyzesinin kuzusu.
D:yine her zaman ki gibi yaramaz teyzesi.
Der gülerek. Seda da güler.
Se:teyzesi yer onu yer.
Defne elini karnına getirip okşar.
D:bugün cinsiyetini öğreneceğiz. Sende bizimle gelir misin teyzesi ? Cinsiyetini öğrendikten sonra alışveriş yaparız.
Se:gelmez miyim gelirim tabi.
Defne gülümser.
Se:hadi gel kahvaltı hazır Pamir bizi bekliyor aşağıda.
D:tamam canım sen in biz geliyoruz şimdi.
Seda gülümseyerek odadan çıkar. Defne de rutin işlerini halletmek için banyoya gider.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Sinan neşeli bir şekilde şirkete gelir.
Si: günaydın passionis çalışanları !!!
Derya gülerek Sinan ın yanına gelir.
Der:size de günaydın Sinan bey. Yine çok şıksınız.
Si:her zaman ki halim.
Deyip elini saçlarının arasından geçirip odasına gidecekken derya onu durdurur.
Der:ha Sinan bey, Serkan beyler ile olan toplantı birazdan.
Si:bugün müydü o ya ? Unutmuşum. Her neyse tamam derya sağol.
Deyip odasına gider. Ceketini çıkardıktan sonra koltuğa oturup toplantı için çalışmaya başlar.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Defne çatalı masaya bırakır.
D:ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sende beğendin değil mi Annecim ?
Der karnını okşayarak. Pamir ve seda gülerler. Bebek tekme atar.
D:evet beğenmiş miniğim.
P:e herhalde beğenecek dayısı hazırladı.
Se:Aaa şuna bak. Duyan da her şeyi o yaptı zannedecek. Sadece ekmekleri dilimledi o kadar.
Elini defne nin karnına koyar. Okşayarak;