Ömer defneyi görünce şok olur. Hemen kalkıp yanına gidecekken defne eliyle durdurur.
Ö:d_defnem
D:sakın Ömer !! Sakın !! Ben anlayacağımı anladım.
Der gözlerinden yaşlar süzülerek. Ömer canı yanar. Kendine binlerce küfür eder. Tam defneye doğru bir adım atacakken Defne yine durdurur.
D:sakın dedim !!!
Defne arkasını döndüğü gibi hızlıca oradan uzaklaşır. Ömer olduğu yerde kalakalır. Sinan ise sinirli bir şekilde Ömer'e bakar. Daha sonra hemen Defne nin arkasından gider. Ömer bir kaç saniye sonra kendine gelir. Elinin tersiyle masanın üzerinde ne varsa hepsini yere atar.
Ö: Allah benim belamı versin.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Defne ağlayarak kucağında doruk ile hızlı hızlı yürüyordur.
D:aptal kafam aptal !!!
Sinan Defne nin arkasından koşar.
Si:defne !! Defne bekle !!!
Defne durur. Sinan hemen defne nin yanına gelir. Defne nin hâlini görünce Ömer'e daha da sinirlenir.
Si:Defne ne olur ağlama
D:nasıl ağlamayım Sinan ya nasıl ?!
Si:Defne bak ömer---
D:sakın Sinan sakın !! Bana ömerden bahsetme. Ya aylar geçmiş hâlâ unutmadıysa neden benim yanımda hee?? Neden ?? Bende salak gibi ömerden evlilik teklifi bekliyordum aptal kafam.
Si:ne diyebilirim ki. Haklısın.
D:gerçekten Sinan gerçekten yoruldum artık. Ya her defasında şu intikam meselesi önüme çıkıyor engel oluyor.
Sinan bir şey diyemez. Çünkü Defne sonuna kadar haklıdır. Doruk huysuzlanır ağlamaya başlar.
D:şşş tamam annecim tamam.
Defne eliyle göz yaşlarını siler. Sinan a döner.
D:ben artık gideyim. Kafamı toparlamam gerek.
Si:ben bırakayım seni.
D:gerek y---
Si:saçmalama seni bu hâlde yalnız bırakmam hadi gel.
Defne kafasını sallar. Arabanın yanına giderler. Defne doruk ile birlikte arkaya biner. Sinan da direksiyon başına geçer. Arabayı çalıştırır.
D:Sinan beni seda nın evine götürür müsün ?
Sinan çaresizce Defne ye bakar.
Si:peki Defne nasıl istersen.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
P:yani pek uslu olduğum söylenemezdi.
Angela pamirin lise maceralarına güler.
A:ayh Pamir ya.
Pamir güler.
P:Ee senin hiç maceraların yok mu ??
A:olmaz mı ?
Der gülerek. Sonra devam eder.
A:bir keresinde matematik sınavındayız. Benim bacağım full kopya.
Pamir güler. Angela devam eder.
A:tam sınavın sonuna doğru sınıfın inek öğrencisi gördü beni. Bende fark ettim bana baktığını. Elimle tehdit ettim.
Pamir gülerek;
P:yok artık! Ee sonra?
A:çocuk korktu bir şey demedi öğretmene. Sınav bittikten sonra ben, ömer, Sinan çocuğu bir sıkıştırdık, korkuttuk. Çocuk bizi görünce yolunu değiştirdi hep.
Pamir kahkaha atar.
P: seninde benden kalır yanın yokmuş
Angela güler. O sırada Pamir in telefonu çalar.
P:pardon canım.
A:sorun değil.
Der gülümseyerek. Pamir telefonu açar.
P:efendim Aytekin........... E yoktu...........
Unuttun mu?? Ah Aytekin ah.................
Tamam tamam geliyorum ben.Pamir telefonu kapatıp ceketinin cebine koyar.
P:sevgilim kusura bakma ama benim gitmem gerek.
A:ne oldu???
P:toplantı varmış. Aytekin de unutmuş şimdi haber verdi.
A:tamam canım sen git. İş sonuçta.
P:sen ??
A:ben eve geçerim.
P:peki o zaman.
Pamir kalkıp Angela nın yanağına öpücük bırakır.
P: görüşürüz Sevgilim. Seni seviyorum.
A: görüşürüz canım. Bende seni seviyorum
Pamir gülümseyerek gider. Angela da pamirin arkasından gülümseyerek bakar.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Si:Defne bak bir ihtiyacın olursa ara beni tamam mı ??
Defne burukça gülümser.
D:tamam Sinan, sağol. Hadi görüşürüz
Si: görüşürüz.
Defne arabadan iner. Eve doğru ilerler. Kapıya geldiğinde yandaki saksının içinden anahtarı alır. Kapıyı açıp doğru doğru doruk un odasına gider. Çünkü doruk arabada uyumuştur. Defne oğlunun üzerini değiştirir. Daha sonra beşiğine yatırır doruk u. Sessizce aşağı iner. Cam kenarında ki koltuğa oturur. Oturduğu gibi de gözünden yaşlar akmaya başlar.
D:hâlâ unutmamış. Aradan aylar geçti hâlâ unutmamış.
O sırada telefonu çalar. Arayanın kim olduğuna bakar. "Tatlı Mafyam" yazısını görünce telefonu sessize alır. Açmaz.
D:birde arıyor ya. Tabi aptallık bende. İntikam meselesinin önüme çıkacağını bile bile Ömer ile yeniden birlikte oldum. Salaklık bende.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Ömer perişan bir şekilde camın dibinde oturuyordur. Odaya gelen çalışanını odadan kovuyordur.
Ö:aptallığım yüzünden defnemin kalbini kırdım Allah kahretsin.
Gözünden bir damla yaş akar. Elinin tersi ile yaşı siler. O sırada kapı açılır içeri Sinan girer.
Si:aferin Ömer aferin.
Der eliyle alkış yaparak.
Si:oğlum hâlâ unutmadıysan evliliğe hazır değilsen niye döndün hee?? Niye ?? Hazır olduğun o zaman gelseydin.
Ömer ayağa kalkar.
Ö:Sinan ben o olayı unuttum gitti. Sadece evlilik için erkendi.
Si:lan ne erkeni?? Senin 3 aylık oğlun var lan !! Daha ne erkeni ??
Ömer bir şey diyemez.
Si:Ömer bak gerçekten çok saçma düşünüyorsun. Ne zaman evliliğe hazır olacaksın he ? Doruk evlendiği zaman mı ??
Ö:Sinan bak ben pişmanım yani. Defne nin duymasını istemezdim. Dediğim gibi evliliğe hazır değilim. Evlilik sorumluluk ister. Ben bundan korktum.
Si:peki tam bir sene önce aklın neredeydi ??? Hani defneye evlenme teklifi ettiğin zaman. Tabi verecek cevabın yok değil mi ??
Ömer bir şey diyemez. Sinan devam eder.
Si:bende öyle düşünmüştüm.
Sinan hızlıca odadan çıkar. Ömer ise Sinan'ın arkasından bakakalır...
46.BÖLÜM SONU