2 Hafta Sonra...
B:Günaydın...
Der mutfağa girerken. Tuğba kızını görünce gülümser.
T:Günaydın kızım.
Binnur gülümseyip mama masasında oturan Doruk un yanına gider.
B:Teyzem sen hangi ara uyandın da kahvaltını yapıyorsun ?
Doruk Binnur a güler.
Doruk:Teyye mayma buğ ay teyye haym pap
B:Yok kuzum benim sen ye. Afiyet olsun paşama.
Deyip Doruk un başına öpücük bırakıp annesine döner.
B:Defo kalktı mı anne ?
Tuğba domatesleri doğramayı bırakıp Binnur a döner.
T:Kalktı kalktı. Yukarı giyinmeye çıktı. Biliyorsun bugün mahkeme var.
B:Biliyorum.... Ben bir bakayım ona.
T:Tamam kızım.
Binnur Doruk un boynuna öpücük bırakıp mutfaktan gider. Tuğba, Doruk a bakar.
T:Yavrum çok mu beğendin sen mamanı ?
Doruk:Eyet ayayye
T:Ben senin anane diyen düğme ağzını yerim, boncuk gözlüm.
Deyip Doruk a bakıp gülümser...
***
Binnur kapıyı tıklatıp hafif açar. Defne dışarısını izliyordur.
B:Gelebilir miyim ?
Defne, Binnur a bakar.
D:Gel tabi gel.
Binnur içeri geçip kapıyı kapatır. Ve Defne nin yanına gider.
B:Nasıl hissediyorsun ?
D:Karışık....
Deyip gözlerini dışarıya çevirir. Binnur da Defne nin yanına oturur.
B:Defne emin misin ? Bak sonradan pişman olma. Sen kendin diyorsun isteyerek olmamış.
D:İster isteyerek olsun, ister istemeden olsun. O kadınla birlikte olmuş Binnur. Bu gerçeği değiştiremeyiz.
B:O zaman neden karışık hissediyorsun ?
D:Ömer ile evlenirken evliliğimizin bu kadar kısa süreceğini tahmin etmemiştim. O bana söz vermişti. "Hep seni seveceğim, hayatımda ki ilk kadın olmayabilirsin belki ama son kadın olacaksın" demişti. Ama o sözünü tutmadı Binnur, tutmadı.
Binnur bir şey diyemez. Çünkü Defne haklıdır. Defne derin bir nefes alıp devam eder.
D:En çok da Yaz Duru için üzülüyorum. Yani Doruk yine babası ile vakit geçirdi, oyunlar oynadı. Mutlu bir aile olduk. Ama Yaz Duru bu mutluluğu hissedemeyecek. Tamam belki o da babası ile vakit geçirecek ama o mutluluğu bilmeyecek, hissedemeyecek.
Deyip yatakta her şeyden habersiz mışıl mışıl uyuyan kızına bakar.
Binnur da Yaz Duru ya bakar. Defne nin dediklerine üzülmüştür.B:Haklısın bitanem ama merak etme. Yaz Duru'ya o mutluluğu hissettirecek her şeyi yaparız. Biz ne güne duruyoruz ?
Defne, Binnur a bakıp gülümser.
D:İyi varsın Binnur, iyi ki!
B:Sende iyi ki varsın defocik. Hadi toparlanda aşağı inelim. Valla Doruk malı götürüyordu aşağıda.