Herkes ağzı bir karış açık şekilde Binnur a bakıyorlardır. Tabi Angela , Defne ve Seda kıs kıs gülüyorlardır. Tuğba zor bir şekilde konuşur.
T:kızım bu ne hal ?
B: aa ne varmış halimde anne ? Her zaman ki halim.
Der gülerek. Binnur üzerine erkek kıyafetleri giymiş, erkek peruğu takmış ve eline tesbih almıştır.
P:Binnur sen iyi misin ?
B:iyiyim bro.
Herkes hala binnur a bakıyorlardır.
Ali annesini dürter.Ali:anne bu ne böyle ya, ben bunla asla evlenmem. Anne bir şey yap gidelim.
Ayşe tam ağzını açacakken Binnur engel olur.
B:lan dallama sen benle nasıl konuşuyorsun, senin ağzınla burnunu yer değiştiririm.
Der ayağa kalkıp Ali nin üzerine giderek. Araya Angela girer.
A:eee canım sen sakin ol.
Binnur önce Angela ya sonra Ali ye bakar.
B:lan dingil bacıma şükret. Yoksa seni on kere parçalara ayırmıştım.
Der işaret parmağını sallayarak. Ayşe dayanamaz çantasını aldığı gibi ayağa kalkar. Ali de onunla birlikte kalkar.
Ayşe:aa ne bu rezalet canım ? Hadi oğlum gidiyoruz.
Tuğba da ayağa kalkar hemen.
T:Ayşecim şaka yapıyor o. Lütfen otu-
Ayşe:hayır Tuğba biz gidiyoruz. Ve mümkünse bir daha görüşmeyelim.
Hadi Ali.Ali:tamam annecim.
Ayşe ve Ali kapıyı çarparak evden çıkarlar. Binnur kafasında ki peruğu çıkartarak kahkaha atmaya başlar.
Onunla birlikte Angela, Defne ve Seda da güler. Ömer, Sinan ve Pamir hala ağzı açık şekilde olanları anlamaya çalışıyordur. Tuğba kızlara döner.T:bilerek yaptınız değil mi ?
Der ciddi bir şekilde. Binnur gülmeyi bırakıp konuşur.
B:evet anne. Ben sana dedim evlenmem diye. Sende ısrar edince böyle bir plan yaptık.
Tuğba dördüne bakarak konuşur.
T:ah deli kızlar ben sizinle ne yapacağım he ?
Der yüzü yumuşamış bir şekilde. Binnur hemem annesine sarılır.
B:valla annem ben her an senin yanındayım ne yaparsak beraber.
T:işte kızım bende ondan korkuyorum
Herkes güler. Tuğba Binnur a sarılır.
O sırada sinan zorlanarak konuşur.Si:o neydi öyle ya ?? Film gibi. Valla hala çözemedim. Sen çözdün mü Ömer ?
Ö:valla bende çözemedim kardeşim. Sen Pamir?
P:bende çözemedim.
Herkes gülerek Sinan, Ömer ve Pamir e bakıyorlardır. Defne Ömer in yanına gelir.
D:ay ben kocama kıyamam senin beynin mi yandı ?
Deyip gülerek Ömer in boynuna sarılır. O sırada Doruk babasının kucağından annesine ellerini uzatır.
Doruk: anne anne
D:gel oğlum.
Doruk u kucağına alıp öper.