T:Nasıl ya? Orada bir yanlışlık vardır. Ömer oğlum yapmaz öyle şey.
B:Yapmış işte anne, bende inanmadım ama fotoğraflar ve not olunca. İnsan ister istemez inanıyor.
T:Ah ah, Defnem nasıl oldu ?
B:Nasıl olsun ki anne? Kız neye uğradığını şaşırdı o fotoğrafları görünce. Hıçkıra hıçkıra ağladı falan. Off çok kötüydü.
T:Niye seninle birlikte gelmedi ?
B:"Ömer ile konuşacağım, sen çocukları al, git" dedi.
Tuğba üzülür ve çocuklara bakar.
T:İnşallah yanlış anlaşılma vardır.
Yoksa bunun sonu ayrılığa kadar gider. Olan da bu kuzucuklara olur.Der gözüyle yerde oynayan Doruk u ve pusette etrafa bakınan Yaz Duru yu göstererek. Binnur da çaresizce çocuklara bakar.
O sırada zil çalar. Binnur hemen ayağa kalkar.
B:Defne dir büyük ihtimalle.
Deyip koşarak kapıya doğru gider. Kapıyı açtığında karşısında hüngür hüngür ağlayan Defne görür.
B:Defne!
D:B-Binnur!
Deyip sımsıkı sarılır arkadaşına. Binnur ortada yanlış anlaşılma olmadığını anlar. O da sımsıkı sarılır.
D:Binnur ben çok kötüyüm.
B:Şşş sakin ol bitanem. Hadi gel içeri geçelim.
Defne, Binnur dan destek alarak zor bir şekilde içeri girer. Onu gören Tuğba hemen ayağa kalkar.
T:Defnem, yavrum.
Defne kıpkırmızı olan gözleri ile Tuğba ya bakar.
D:Tuğba teyze!
T:Gel yavrum gel.
Deyip Defneyi kendine çekip sarılır. Defne de sımsıkı sarılıp, gözyaşlarını Tuğba nın omzunda döker.
D:Ben bunları hak etmedim Tuğba Teyze. Canım yanıyor.
T:Kınalı kuzum benim, kıyamam ben sana yavrum. Gel otur, gel.
Defne zor bir şekilde oturur. Tuğba da yanına oturur ve Defne nin saçlarını okşar.
Annesini gören Doruk, yerden kalkıp paytak paytak yürüyerek annesinin yanına gelir.
Doruk:anne, anne!
Defne, Doruk un sesi ile daha da şiddetli ağlar. Binnur hemen müdahale eder.
B:Gel bitanem sen bana, gel teyzem. Seni uyutayım.
Deyip Doruk u kucağına alır, diğer eliyle de Yaz Duru nun pusetini alır ve çocuklar ile birlikte yukarı çıkar.
D:Neden yaptı ki böyle bir şey ? Hiç mi sevmedi beni? Hadi beni geçtim, çocuklarımıza nasıl ihanet etti? Nasıl?!
T:Defnem, ortada yanlış anlaşılma vardı--
D:Yanlış anlaşılma falan yok Tuğba teyze... Tek gerçek b-benim
a-aldatılmam!!Der içini çeke çeke ağlayarak. Tuğba nın da Defne yi böyle iç çeke çeke ağladığını görünce canı yanar.
Defne yi kendine çekip sarılır.T:Ağla güzel yavrum, ağla. Dök içini...
***
2 Saat Sonra...