85.BÖLÜM

1K 70 99
                                    

Yeni bölüm biraz geç geldi bazı nedenlerden dolayı, kusura bakmayın. İyi okumalar :)

***

D:oh mis gibi oldu.

Der çorbayı karıştırırken. Ocağın altını kapatıp dolaptan kase alır. Kaseye çorbayı koyar. Kaşık alır çekmeceden ikisini de alıp tepsiye koyar.

D:hiç sesleride çıkmıyor reislerin bakalım ne yapıyorlar

Deyip gülümser. Elinde tepsi ile gittiğinde gördüğü manzara ile gülümser. Doruk babasının yanına yatmış birlikte televizyon izliyorlardır. Gülümser.

D:oh keyifler yerinde.

Ömer ve doruk gözlerini televizyondan çekip defneye bakarlar.
Defne gülümseyerek yanlarına gelip tepsiyi masaya koyar.

Ö:gel annesi sende katıl bize.

Deyip gülümser. Defne yanlarına gelir. Doruk hiç sesini çıkarmadan annesine bakıyordur.

D:annem, ne oldu kuzum sesin çıkmıyor ?

Deyip doruk un saçlarını okşar. Doruk annesine gülüp yüzünü babasının koluna gizler. Defne ve Ömer gülerler. Defne doruk un poposuna hafif vurur.

D:dolma biberi seni.

Deyip gülümser. Daha sonra Ömer'e döner.

D: aşkım, sen nasıl oldun ?

Ö: güzelim iyiyim merak etme. Senin şu sihirli çorbanı içeyim bir şeyim kalmaz.

Defne gülümser. Elini Ömer'in alnına koyar.

D:iyi ateşin sabaha göre.  Hadi gel çorbanı iç bakalım.

Ömer hafif doğrulur.

D:doruk gel annecim, baba rahat içsin çorbasını. Hem seninde karnın acıkmıştır.

Doruk annesini dinler. Defne doruk u alıp mama masasına oturtur. Daha sonra masanın üzerinde tepsiyi alıp Ömer'in kucağına koyar.

D:al aşkım,sıcak sıcak iç iyi gelir.

Ö:limon sı--

D:sıktım merak etme

Deyip gülümser. Ömerin saçlarını okşayıp mutfağa gider. Kısa bir süre sonra elinde kase ile gelir. Doruk annesini görünce alkış yapar.

Doruk: anne mayma bu

D:evet annecim mama.

Deyip doruk un mama masasının yanında ki koltuğa oturur. İlk önce Doruk un önlüğünü takar. Sonra çorbadan bir kaşık alır, üfleyip doruk a uzatır. Doruk hemen ağzını açıp yer.

D:aferin benim oğluma.

Ö: aşkım ellerine sağlık, çok güzel olmuş çorba.

D:afiyet olsun bitanem. Koyayım içer misin ?

Ö:yok bitanem yeter bu kadar, daha sonra içerim.

D:peki hayatım sen bilirsin.

Deyip gülümser.

Doruk: anne mayma

Der eliyle çorbayı göstererek.

D:ay annem unuttuk seni özür dilerim aşkım. Aç bakalım ağzını.

Doruk hemen ağzını açıp yer. Tabi ağzı falan hep çorba olmuştur. Ömer güler.

Ö:Şebek seni. Şunun ağzına bak.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin