152.BÖLÜM

894 70 59
                                    

Arkadaşlar biliyorsunuz okullar açılıyor. Ve derslerim yoğun olacak bu sene. Bu nedenle yeni bölüm sadece cumartesi günleri gelecek. İyi okumalar :)

Si:Kardeşim, lütfen ye. Bak senin güçlü durman lazım.

Ö:Sinan, istemiyorum. Defnem içeri de can savaşı verirken benim burada boğazımdan geçsin bunlar ?!

Si:Haklısın ama--

Ö:Sinan, zorlama!

Der kızarmış gözleriyle Sinan a bakarak. Sinan çaresizce başını sallar. Ve elinde ki tabağı yanda ki küçük masaya bırakır.

Ömer ise başını ellerinin arasına almış yere bakıyordur.  Ve dayanamaz ağlamaya başlar. Öyle bir iç çeke çeke ağlıyordur ki Sinan bile dayanamaz ve gözleri dolar.

Se:Sinan!!!!

Sinan kafasını sola doğru çevirir ve ona doğru koşarak gelen Seda ve Binnur u görür. Seda Sinan ın yanına gider.

Se:Sinan D-Defne nasıl ?! Ne olur doğruyu söyle!?

Si:Ameliyatta şimdi.

Der sessizce. Binnur bir Ömer e bakar bir de Sinan a. Ve zorlanarak konuşur.

B:N-Nasıl o-oldu bu Sinan?! Kim ne istedi
D-Defne den ?!

Si:Bilmiyoruz Binnur, inan hiç bilmiyoruz.

Seda duvarın dibine çöker ve ağlamaya başlar.

Se:Allah ım ne olur ona bir şey olmazsın! Ben onu kaybetmeye dayanamam! Ben onsuz yapamam, y-yaşayamam!

Deyip elleriyle yüzünü kapatıp ağlamaya devam eder. Binnur da Seda nın yanına çöker. Ona sarılır ve gözlerinden yaşlar akar.

Sinan, Ömer in önüne eğilir. Elini omzuna koyar ve;

Si:Kardeşim, hadi git elini yüzu yıka bir. Hadi!

Ömer derin bir nefes alıp ayağa kalkar. Ve yavaşca lavabonun olduğu tarafa gider. İçeri girip kapıyı kapatır ve duvara tutunur.

Tutuna tutuna zorla musluğun oraya gelir, musluğu açıp yüzünü yıkamaya başlar. Kapatıp kafasını kaldırı ve aynaya baktığında dona kalır. Çünkü arkasında Defne vardı.

Ö:D-Defnem? Buradasın!

Ömer hemen arkasını döner. Fakat arkasında kimse yoktur.

Ö: Defne ?! Gitme, neredesin ?!!

Etrafa bakınır. Bütün kapıları tek tek açar.
Ama sonuç aynıdır. Kimse yoktur. Ömer ağlayarak elleriyle kafasını tutar.

Ö:Defne neredesin??!! Nerede?!!
D-Defnem!!

Deyip yere çöküp kafasını duvara yaslar.

***

B:Sinan! Ömer hâlâ gelmedi. Bir gidip baksana. Bir şey olmasın.

Si:Doğru söylüyorsun ben bi bakayım.

Deyip hızlı adımlar ile lavaboya doğru gider. Binnur ise Seda nın saçlarını okşuyordur.

Se:Defne bizi b-bırakmaz, değil mi ?

Binnur un boğazı düğümlenir. Zar zor konuşur.

B:Bırakmayacak tabi. Bak o bir iyileşsin bak biz ona neler yapacağız, saç baş kavga edeceğiz bizi korkuttuğuna pişman olacak. Sonra ona kıyamayıp kavgayı bırakıp sarılacağız üçümüz, eskisi gibi.

Seda burukça gülümser.

Se:Üçümüz... Eskisi gibi... 26 sene önceki gibi.

B:26 sene önceki gibi...

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin