Defne başını kaldırdığında şok olur. Çünkü yatak bomboştur. Defne hemen etrafa bakınır
D:nasıl ya ? E uyuyordu. Uyandı mı acaba ?
Defne kulübenin içinde dolaşmaya başlar.
D:doruk annecim, hadi bitanem nerdesin?
Defne her tarafa bakar. Doruk u bulamaz.
D:doruk annecim....
Deyip gözleri dolar.
D:nerede bu çocuk ya?? Ömer !!!!!!
Defne hala etrafa bakınıyordur. O sırada koşarak Ömer ve diğerleri gelir. Ömer hemen defne nin yanına gider
Ö:Defnem ne oldu güzelim he iyi misin ?
D:Ömer doruk, doruk yok!!
Ö:nasıl yok ?
Der afallayarak.
D:geldim baktığımda yatak bomboştu. Her yeri aradım yok. Ömer başına bir şey gelmiş olmasın.
Ö:buradadır güzelim. Oyun yapıyordur o. Gel tekrar arayalım.
Ömer defne için sakin kalmayı deniyordur.
Si:oğlum hadi bakalım o zaman.
D:bir şey olmamıştır değil mi ?
Der gözünden yaşlar akarak. Seda defneye sarılır.
Se:merak etme kuzum Ömer in dediği gibi buradadır doruk. Küçücük çocuk nereye gidecek değil mi ?
P:hadi hadi vakit kaybetmeyelim
Herkes ayrılır. Ve her yeri didik didik aramaya başlar.
***
İz dikiz aynasından arkada mışıl mışıl uyuyan doruk a bakıp, sinsice güler.
Geçmiş Zaman...
İz uzaktan onları izliyordur. Defne nin doruk u yatırıp geldiğini görür.
Biraz daha bekler. Ömerler de yanlarına gelir. Hep birlikte yemek yemeye başlarlar.İz:hadi bakalım şimdi zamanı.
İz sessizce arkadan dolaşır. Kulübenin arka tarafına gelmiştir. Kulübenin arka tarafa açılan bir kapısı daha olduğunu görür. Tel toka ile açmaya çalışır. Uzun uğraşlar sonucunda açar. İlk önce cebinden küçük kamera gibi bir şey çıkartır. Ve görünmeyen yere koyar. Daha sonra etrafa bakınır. Yatakta uyuyan doruk u görür. Hemen onun yanına gider.
İz:ah maalesef annen ve babanın cezasını sen çekeceksin küçük.
İz kötü bir şekilde güler. Daha sonra doruk u kucağına alır ve üzerini bahtaniye ile örter. Yavaşça kulübeden çıkar. Ve görünmeden hızlı bir şekilde arabasının yanına gider. Doruk u arkaya yatırıp direksiyon başına geçer.
İz:işte bu kadar.
Şimdiki Zaman...
İz dağ evi gibi bir yere gelmiştir. Doruk u kucağına alır. Evin kapıda doğru ilerler. Anahtarı çıkartıp kapıyı açar. İçeri girip doruk u koltuğa yatırır. Daha sonra koltuğa oturur.
İz:bakalım anne baba seni fark etmiş mi ?
Masanın üzerinde ki laptop u alır. Ve sayfayı açar. Herkesin doruk u aradığını görür. Sinsice güler.
İz:oo fark etmişler. E o zaman bir mesaj atalım.
Telefonunu eline alır. Ve Ömer mesaj yazar
"Ah şimdi her yerde oğlunu arıyorsun değil mi İplikçi? Ama merak etme. Ben ona çok iyi bakacağım." İ.D.
Mesajı yazar. Daha sonra kötü bir kahkaha atar.
***
D: delireceğim ya nerede bu çocuk??
B:kuzum lütfen sakin olmaya çalış. Bak hamilesin.
D:ya nasıl sakin olayım Binnur ? Oğlum yok ya. Bir yaşında ki çocuk nereye gider. Kesin başına bir iş geldi.
A:Defne lütfen yapma böyle. Merak etme Ömer bulur doruk u.
D:bulur değil mi?
Se:bulur tabi kuzum.
-_-_-_-
M:yok abi her yere baktık yok.
Ö:lan nasıl olur ? Bir yaşında ki çocuk nereye kaybolur.
Si:Ömer sakin ol kardeşim.
Ö:nasıl sakin olayım Sinan !! Oğlum yok oğlum.
Deyip masaya vurur.
P:tek başına gidemeyeceğine göre kaçırdılar.
Si:öyle de kim kaçırır ki ?
O sırada Ömer'in telefonuna mesaj gelir. Ömer cebinden telefonunu çıkarıp bakar.
"Ah şimdi her yerde oğlunu arıyorsun değil mi İplikçi? Ama merak etme. Ben ona çok iyi bakacağım." İ.D.
Mesajı okuduktan sonra sinirden kıpkırmızı olur.
Si:Ömer Kardeşim?
Ömer elinde ki telefonunu sıkar.
P:Ömer ??
Ö:İz, iz kaçırmış...
Si:ne ?
Sinan ve Pamir şok olurlar ve birbirlerine bakarlar.
Ö:ulan İz işte şimdi ölümlerden ölüm beğen***
78.BÖLÜM SONU