Doktor: Angela Hanım ın durumu kritik. Geldiğinde çok kan kaybetmişti elimizden geleni yaptık.
P:bu_bu ne demek oluyor ?
Doktor: Angela Hanım ın hayati tehlikesi var. Her şeye hazırlıklı olun.
Doktorun cümlesiyle pamir in başından kaynak sular dökülür. Pamir in gözleri dolar. Elini yumruk yapıp sıkar. Çok kötü olmuştur. Sadece o da değil orada ki herkes çok kötü olmuştur. Pamir sinirler duvara yumruk atar.
P:Allah kahretsin, benim yüzümden. Koruyamadım onu.
Sinan pamir in yanına gelir. Omzunda tutar.
Si:Pamir dağıtma hemen lütfen.
P:nasıl dağıtmayım Sinan !! Duymadın mı ?? Hayati tehlikesi var!! Ya söyle ben nasıl dağıtmayayım.
Sinan bir şey söyleyemez. Çünkü haklıdır Pamir. Pamir hızlıca Sinan ın yanından çıkıp gider. Sinan Ömere bir. Ömer donmuş bir şekilde duvara bakıyordur.
Si:kardeşim lütfen sende yapma. Güçlü durmamız lazım bizim. Tamam hayatı tehlikesi olabilir. Ama bu yaşanmayacağı anlamına gelmiyor.
Ömer bir şey demez. Derin bir nefes alıp oturur. Defne de onun yanına gider.
D:Ömer bizi bırakmaz değil mi ??
Der gözleri dolu bir şekilde. Ömer zorlanarak konuşur.
Ö:bırakmayacak sevgilim. Bırakmayacak. Bak Sinan haklı bizim güçlü durmamız gerek. Hadi sizde silin göz yaşlarınızı.
Se:nasıl silelim Ömer, duymadın mı ? Hayati tehlikesi var diyor.
Ö:ama bu yaşanmayacağı anlamına gelmiyor.
Binnur göz yaşlarını elinin tersiyle siler.
B:Ömer doğru söylüyor. Hemen ağlamak üzülmek yok. Angela bizi bırakmaz. Bırakmayacak.
Si:bize düşen görev güçlü durmak. Ve dua etmek...
***
Pamir bahçede banka oturmuş, telefonundan Angela nın resmine bakıyordur. Gözleri dolar. Elini Angela nın yüzüne getirir.
P:ne olur sevgilim, ne olur iyileş. Bizim hikayemiz bitmez, bitemez. Bak biz daha evleneceğiz. Çocuklarımız olacak. Aile olacağız. Lütfen beni, bizi bırakma.
Pamir in göz yaşını Angela nın gülen yüzünün üzerine düşer. Pamir gözlerini yumar. O sırada yanında bir hareketlilik hisseder. Gözlerini açıp, başını yan tarafa çevirdiğin de çok olur. Yanında Angela duruyordur.
P:An_angela ? Bu_burdasın !
A:seni çok seviyorum Pamir. Kendine dikkat et olur mu ?
P:Angela veda ediyormuş gibi konuşma ne olur sevgilim.
Pamir in göz yaşları akmaya başlar. Angela eliyle pamir in göz yaşlarını siler.
A:beni unutma olur mu ? Çünkü ben seni hiç unutmayacağım.
P:Angela gitme, gitme ne olursun.
Birden yanında yok olur Angela. Pamir etrafa bakar. Ama Angela yı hiç bir yerde göremez.
***
Ömer in telefonu çalar. Cebinden çıkardığında arayanın Mehmet olduğunu görür. Hemen açar.
Ö:Bir şeyler buldunuz mu Mehmet ?
M:bulduk abi bulduk. Güvenlik kameralarına baktık. Ve kimin yaptığını bulduk.