163.BÖLÜM

648 49 58
                                    

B:Baba?!

Rıza kocaman gülerek ellerini açar.

R:Binnur'um. Güzel kızım çok özledim seni.

Binnur hâlâ şaşkın şaşkın babasına bakıyordur. Daha sonra sertçe yutkunur.

B:B-baba sen ne zaman d-döndün ?

R:Yeni... Ee özlemedin mi beni ?

Binnur kendine gelmek için kafasını sağa sola sallar ve gülümseyerek babasına sımsıkı sarılır. Rıza da aynı şekilde karşılık verir. O sırada arkadan ses duyarlar.

K:Ayy kızz doktor gel buraya senin bu kardeşin, benim de kuzenim olan insan yavrusu altına yaptı!! Bu çocuğa fasulyemi yedirdiniz ayol bu narin burnumun direği kırıldı! Kızzzz kime diyorum gel şuraya!!!

Rıza kaşlarını çatarak geri çekilir. Ve Binnur a hesap sorar gözlerle bakar.

R:Kardeş derken ?

Binnur gözlerini kaçırarak dudağını ısırır.  Ve içinden;

B:Eyvah şimdi yandık, vallahi annemin evlendiğini duyarsa ortalığı ayağa kaldırır.

R:Kızım cevap bekliyorum.

Binnur boğazını temizler, kafasını kaşır.

B:Ee şey ba----

Diyecekken buna Koray engel olur. Elleri belinde kapıya gelir. Baştan Rıza yı görmeden konuşmaya devam eder.

K:Kız alık mısın sen?! Ben kaç saattir kime gel diyorum ?! Kız sen ne biçim ablasın Allah senin gibi ablalar---- Ayhh!!!

Koray ın Rıza yı görmesi ile gözleri kocaman açılır. Ve ellerini çenesinin altına koyarak;

K:Aa! Ex eniştoş gelmiş!? Kız sen ne zaman döndün?!

Diyerek Rıza ya bakar. Rıza ise Binnur'a sinirli bir şekilde bakıyordur.

R:Düşündüğüm şey değil dimi kızım!?

***

Defne burnunu çekerek ekrana bakıyordur. Seda şaşkın bir şekilde Defneye döner.

Se:Defne şuan bana şaka yapıyorum de, lütfen ?

Defne kızarmış gözler ile Seda ya bakar.

D:Niye, ne oldu ki ?

Se:Ne olmadı desem ? Kız resmen pepe ile şila birbirine küstüler diye ağlıyorsun! Daha ne olsun?

Defne Sedaya bakar ve yine ağlamaya başlar.

D:Ya ama şila çok üzüldü baksana onunda gözleri dolu dolu! Ah pepe alacağın olsun pepe! Erkek milleti değil mi hepsi aynı!!!

Defne iç çeke çeke ağlamaya devam eder. Seda da etrafa bakar daha sonra Defneye döner.

Se:Ya sen manyadın mı ? Çizgifilm bu çizgifilm! Vallahi herkes bize bakıyor rezil olduk.

D:Banane ya! Bakarlarsa baksınlar! Şilam da ağlıyor bak!

Diyerek bağırır. Seda eliyle Defne nin ağzını kapatır.

Se:Allah tependen baksın Defne! Kızım niye bağırıyorsun! Vallahi yaka paça dışarı atacaklar bizi! Sus!!

Seda önüne döner. Yaz Duru meraklı gözler ile Sedaya bakar.

Yaz Duru: Teyze anneme ne oldu ?

Arın:Evet anne teyzem neden ağlıyoy?

Se:Ee şey... Şeyden...

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin