73.BÖLÜM

1.1K 63 8
                                    

Arkadaşlar sınavlardan dolayı pek senaryoya vakit ayıramadım. Aslında bu bölüm içime sinmedi ama sizi de bekletmek istemedim. Söz telafi edeceğim, İyi okumalar...

***

İz bahçede oturuyordur. Yanına Faruk gelir.

F:ne düşünüyorsun bakalım?

Deyip İz in yanına oturur.

İz: hiç.

Faruk gülümser.

F:anladım, bu arada evde hiç bir şey kalmadı ben markete gideceğim gelmek ister misin ?

İz:ha yok ya. Ben evde kalayım. Git sen.

F:peki o zaman istediğin bir şey var mı ?

İz:ha yok sağol.

Faruk kalkar.

F:iyi o zaman hadi ben gittim görüşürüz.

İz: görüşürüz.

Faruk arabasına binip gider. İz kahvesinden yudum alır. O sırada çalıların arasından ses gelir. Hafif kafasını çevirir. Mehmet'i görünce şok olur.

İz:Allah kahretsin. Bunlar beni nasıl buldular ya ?? Neyse tamam İz belli etme sen.

İz çaktırmadan ayağa kalkıp içeri girip kapıyı kapatır. Hızlıca yukarı çıkar. Hemen çantasının içine kıyafetlerini koyar. Fermuarlı çektikten sonra yatağın yanında ki komidinin çekmecesinden silahını alıp beline koyar. Ve bir kağıda bir şeyler yazıp koyar. Daha sonra pencereye doğru yaklaşır. Ön tarafın temiz olduğunu görür. Hemen yatağın üzerinden çantasını alıp aşağı atar. Kendisi de aşağı atlar. Biraz koştuktan sonra karşısına duvar çıkar. Çantasını duvarın diğer tarafına atar. Kendisi de duvardan atlar. Hemen arabasının yanına koşar. Arabaya binip çalıştır.

İz:İşte bu kadar. Ah İplikçi ah.

Deyip kahkaha atar. Ve gaza basıp ortadan yok olur...

***

Ömer arabasından inip Mehmetlerin yanına gider. Mehmet Ömer'i görünce hemen yanına gelir. Ömer sormadan konuşmaya başlar.

M:abi bir adam çıktı bahçeye onunla konuştular. Daha sonra adam gitti iz de içeri girdi.

Ö:hala içeride mi ?

M:evet abi.

Ö:tamam o zaman. Mehmet , Cengiz siz ön tarafa gidin. Ali sende benle gel.

Ali:tamam abi.

Mehmet ve Cengiz ön tarafa giderler. Ömer ve Ali de bahçeye giderler. Ömer belinden silahını çıkartır. Etrafa bakınıp mutfak kapısına doğru ilerler. İçeri bakar. Daha sonra kapının olduğunu görür. Kapıyı sessizce açıp içeri girer. Etrafı kontrol ettikten sonra Ali ye döner.

Ö:sen buraları kontrol et. Ben yukarı bakacağım.

Ali:tamam abi

Ömer dikkatli bir şekilde yukarı çıkar. Her yere bakar ama hiç bir yerde yoktur. Tek bir yer kalır. O da yatak odasıdır. Ömer yavaşça yatak odasının kapısını açar. Ve etrafa bakınır ama burda da yoktur.

Ö:Nerede bu ****** ??

Ömer gözüne komidinin üzerinde ki kağıt çarpar. Hemen komidinin yanına gidip kağıdı eline alıp okumaya başlar.

"Beni hafife alma İplikçi,daha her şey yeni başlıyor..."

Ömer sinirlenir. Ve komidine tekme atar.

Ö:Allah kahretsin!!

~~~

Ö:lan ben size güvenmeyecek miyim haa !! Ulan bir işi de düzgün yapın.

M:abi yemin ederim gözümle gördüm buradaydı.

Ö:eee hani nerede ? He ? Yer yarıldı da içine mi girdi ??

Mehmet, Ali ve Cengiz bir şey demezler, önlerine bakıyorlardır.

Ömer daha çok sinirlenir. Elini yumruk yapar

Ö:bana bakın lan, bak bu iki oldu. Üçüncüsün de affetmem!! Anlaşıldı mı ??!!!

M:anlaşıldı abi. Özür dileriz.

Ömer bir şey demez. Arabasının yanına gidip biner. O sırada telefonu çalar. Arayan Sinan dır. Açar.

Ö:efendim Kardeşim?........... Evet sinirliyim. Çünkü bu adamlar bir haltı beceremiyorlar.............. Yok kaçtı ******............ Her neyse Angela dan var mı haber ?............... Daha uyanmadı mı hala?............ Peki o zaman ben eve geçiyorum.......... Bir şey olursa haber ver........ Tamam görüşürüz.

Ömer telefonu cebine koyar. Mehmetlere sinirli bir şekilde bakıp gaza basar....

***

P:Ne oldu ? Ne diyor Ömer ?

Si:of kaçmış İz.

Se:ne ? Nasıl kaçmış ya?

Si:basbaya kaçmış işte

B:off yetti bu İz de.

O sırada İçeriden doktor çıkar. Doktorun yanına gelirler. Doktor gülümser.

Doktor: gözünüz aydın. Angela hanım uyandı. Durumu da gayet iyi.

Pamir kocaman gülümser.

P: gerçekten mi ? Yanına girebilir miyim peki ?

Doktor: girebilirsiniz fakat sadece 1 kişi.

Deyip doktor yanlarından ayrılır. Binnur elini Pamir in omzuna koyar.

B:hadi bakalım bir pamiriko.

Deyip gülümser. Pamir de güler. Yavaşça içeri girer.

Se:oh Allah ım sana şükürler olsun Angela yı bize bağışladın.

Sinan gülümser. Kolunu Seda nın omzuna koyar.

B:oh be bunu da atlattık.

Deyip gülümser.

Se: atlattık atlatmasına ama O İz pisliği hala dışarıda. ya yine bir şey yaparsa.

Si:Aaa güzelim kötü düşünme. Hem artık onun son günleri. Yaptıklarının bedelini en ağır şekilde ödeyecek güzelim ödeyecek...

73.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin