Y:Tıh tıh tıh, ayıp Binnur büyüğe el kalkmaz.
Binnur sinirli bir şekilde ayağa kalkar
B:Aman görende aramızda 10 yas var sanır. Alt tarafı benden bir yaş büyüksün.
Y:Sonuçta büyüğüm ama.
B:Allahım sen bana sabır ver.
Yağız gülerek Binnur a bakıyordur.
Y:Her neyse ben şu 12-13 anahtarı alayım
Der imalı imalı ve mutfaktan çıkar. Binnur da arkasından bakıp dil çıkartır ve sinsi sinsi bakar.
B:Artist, kenafit gözlü pisss d-- ayh ! Ne diyorum ben ya ? Yeminle gittikçe Koray a benzedim. Ah Koray ah !!
K:Efendim kuşum ?
B:Allahım resmen bilinç altıma girmiş yaa. Koray ın sesini duymaya başladım.
K:Kız buradayım ben !!
Der bağırarak. Binnur korkar.
B:Ayh !!
Arkasını dönünce ellerini çenesine koymuş ona bakan bir adet Koray görür. Damağını kaldırıp konuşur.
B:Ya Koray sen nereden çıktın ? Sessiz sessiz gelinir mi ?
K:Kuzicim sana nereden çıktığımı söylerdim ama ben senin gibi terbiyesiz değilim. Ne yaparsın işte ?
Deyip sandalyeye oturur. Binnur ellerini beline koyar.
B:Aman şuna bak. Çok terbiyelisin ya sen. Böyle asla gıybet yapmazsın.
K: Evet kuşum
B:Herkesin iyiliğini istersin
K:Evet balım
B:Asla insanları çıldırtmazsın
K:Evet böceğim.
B:Çok dürüstündür.
K:Ayh evet çiçeğim söylemesi ayıp öyleyimdir.
B:Çokta kilolusundur sen.
Der gülerek.
K:Evet hayatım doğru söylüyors-- Nee!
Hayır kız yalan söylüyorsun inceciğim ben bir kere. Şahsen yandan hiç görünmem. Kız geçen depresyona girdim. Şu bıyıklı sema var ya, bana dedi ki gel kilomuzu ölçelim. Tabi ben zayıf (!) olduğum için kabul ettim. Gittik tartıldık. Kız ne göreyim. O Sema 52 kilo çıktı. Ben de 113. Allahım ben bir şok geçirdim anlatamam!! Tabi hayatım dedim ki ben zayıfım (!) tartı bozuk dedim. Aldım tartıyı çalışanın kafasında parçaladım daha da devam edecektim güvenlikler gelmesin mi ? Allahım dedim ne büyük acılar bunlar yarabbim dedim. Ben bir bayılmışım. Gözlerimi hastane de açtım. Allahım dedim öldüm mü dedim. Başladım ağlamaya. Sonra çarpık bacaklı bir hemşire geldi. Beni görünce gülmeye başladı. Tabi ben bak ben Koray Sargın bugün altında kalır mıyım ? Aslaaa kalmam. Ben bu kızın saçını elime bir doladım. O duvardan bu duvara, o duvardan bu duvara sonra yine güvenlikler gelmesin mi ? Be---B:Ayhhh !!! Yeter vallahi yeter!!
O sırada içeri Yağız girer.
Y:Binnur ne oldu ?
B:Sence ?
Der gözleri ile Koray ı göstererek. Yağız anlar gülmeye başlar.
Koray ellerini çenesinin altına koymuş, onun kim olduğunu çıkarmaya çalışıyordur. Binnur un kulağına yaklaşır. Bağırarak;K:Kız ! Kim bu ?!! Ayh ses tonumu ayarlayamadım.
B:Ya Koray resmen kulak zarımı si-- öhöhö yani şey patlattın! Yağız işte üniversiteden Nihal in abisi.