12.BÖLÜM

2.6K 111 38
                                    

Defne akşam ki parti için hazırlanmıştır. Aynanın karşısında kendine bakıyordur. Kapı çalar. İçeri seda girer.

Se: kuzum ?

Defne Seda ya döner.

D:nasıl olmuşum ?

Der etrafında dönerek. Seda gülümseyerek;

Se:şahanesin bitanem. Ömer seni görünce dibi düşecek benden söylemesi.

Defne güler.

D:seda sana çook teşekkür ederim.

Se:ne için bebişim.

D:şu saçma sapan intikam planında beni uyardığın için. Sen uyarmasan hem Ömer'in hemde kendi canımı yakacaktım.

Seda gülümser. Defne nin yanına gelir.

Se:defocik arkadaşlık böyle bir şey. Birbirimizin hatasını gördüğümüz de birbirimizi uyarmalıyız. Doğru yolu göstermeliyiz. Sen benim kıymetlimsin.

Defne ye gülümseyerek sedaya sarılır.

D:iyi ki varsın Bitanem. İyi ki !

Se:sende canım benim.

Bir süre öyle kalırlar. O sırada Defne nin telefonuna mesaj gelir. Defne seda dan ayrılır.

Se:Ömer dir.

Defne telefonu eline alıp kimim mesaj attığına bakar.

D:evet o.

Deyip mesajı açar.

Gönderen :Tatlı Mafyam 💗

"Kapının önündeyim. Bekliyorum Bal Gözlüm..."

Gönderilen : Tatlı Mafyam 💗

"Geliyorum Kömür Gözlüm..."

Defne telefonunu çantasının içine  koyar.

D:Ömer gelmiş. Ben gideyim.

Se: git git bekletme Ömer'ini.

De güler. Defne de onunla birlikte güler.

Merdivenden inip evden çıkar. Ömer kapıya dayanmış defneyi bekliyordur. Defne yi görür görmez ıslık çalar.

Ö:Ooo Defne Hanım bu ne güzellik böyle, Kimin için böyle hazırlandınız acaba ?

D:biricik sevgilim için hazırlandım Ömer Bey.

Ömer güler. Defne nin ellerini tutar.
Munzur bir şekilde güler.

Ö:yesin seni biricik sevgilin.

Defne gülümser. Ömer  ön kapıyı açar.

D:e Mehmet yok mu ?

Ö:yok bugün sevgilimle baş başa olmak istedim. Onlar direk oraya gittiler.

D:tamam. Mersi.

Der biner. Ömer defne nin yanağını okşar. Kapıyı kapatıp kendine biner. Yola koyulurlar.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Seda telefonundan haberlere  bakıp, çayını yudumluyordur. Karşısına Sinan ın olduğu haber çıkar. Seda hemen haberin üzerine tıklar. Okumaya başlar.

Se: Gecelerin Prensi Sinan Karakaya dün gece yine bir bar çıkışında görüntülendi. Karakaya geç saatte bir hanımefendi ile bardan çıkarken  sorularımızı cevapsız bırakıp, hanımefendi ile arabasına binip oradan uzaklaştı.

Se:Allah Allah bu adamda her akşam bir kadınla görüntüleniyor.

Der telefonunu masanın üzerine koyar. Pamir yanına gelir.

P:kim her akşam bir kadınla görüntüleniyor ?

Se:şu ortaklık yaptığımız şirketin ikinci ortağı Sinan Karakaya

P:e sanane bundan ? Yoksa___

Der gülmeye başlar. Seda pamirin ne demek istediğini anlar yanındaki yastığı fırlatır.

Se:Pamir o aklında ki saçma sapan şeyleri sil. Yok öyle bir şey !!

P:tabi tabi bende yedim.

Se:pamirrr !!!

Pamir gülmeyi bırakır.

P:tamam tamam. E şey defocik nerde ?

Se:onlar Ömer'le birlikte bir parti mi ne varmış oraya gittiler.

P:anladım e o intikam ne oldu ?

Se:Ben konuştum. Anladı hatasını.  Ömeri sevdiğini kabullendi. Bıraktı  intikam almayı.

P:valla çok sevindim. Onlar mutlu olmayı hak ediyorlar. Yani tamam zamanında çok şey yaşadılar ama geride kaldı hepsi. Artık mutlu olma zamanı onlar için.

Se:aynen öyle.

Bir süre sessizlik olur.

Se:ya pamiriko film izleyelim mi ? Canım çok sıkıldı.

P:olur izleyelim tabi.

Se:ben yiyecek bir şeyler getireyim sende film seç

P:tamamdır.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Ömer defne nin kapısını açar.

D: teşekkür ederim prensim.

Ö:rica ederim prensesim.

Der gülerler. Ömer kapıyı kapatır. Defne Ömer'in koluna girer. Kapıya doğru ilerler. İçeri girince Defne hafif gerilir. Çünkü herkes onlara bakıyordur. Farkında olmadan Ömer'in kolunu sıkar.

Ö:Defnem ne oldu?

D:ya neden herkes bize bakıyor aşkım.

Ö:gerildin mi ?

D:hıhı

Ömer gülümser. Defne nin yanağına minik öpücük bırakır. Defne gülümser. Kendileri için ayrılan masaya otururlar. O sırada yanlarına biri yaklaşır.

Sar: ooooo ömercim hoşgeldiniz bu yanında ki güzel bayan da kim böyle?

Ömer sinirlenir. Defne Ömer'in sinirlendiğini anlar. Fakat bu adamın kim olduğunu anlamaz.

Ö:sanane lan !

Sar:Aaa ama ömercim olmuyor böyle. Bu kader güzel bir kadının yanında böyle lanlı lunlu konuşman çok çirkin

Sarp defne için "böyle güzel" derken  defneyi süzmüştür. Ömer birden sinirlice ayağa kalkar.

Ö:ne diyorsun lan sen **********  ?

Defne de hemen kalkar Ömer'in elini tutar.

D:aşkım sakin ol lütfen.

Sar:sakin ol Ömercim. Ben gideyim. Daha sonra görüşürüz.

Der gülerek gider. Ömer tam arkasından gidecekken defne onu durdurur.

D:aşkım sakinleş ne olur.

Ö:Defne bırak.

D:aşkım benim için he ?

Defne Ömer'e masum masum bakar. Ömer dayanamaz.

Ö:peki tamam ama eğer bir daha tekrarlarsa......

D: Biliyorum onu mahvedersin.

Ömer gülümser. Defneye sarılır.

Ö:nasıl da tanır beni tatlı defnem.

Defne bir şey demez. Ömer'e daha sıkı sarılır. Onlar böyle iken bütün gözler onların üzerindedir.

                 12.BÖLÜM SONU


İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin