137.BÖLÜM

846 61 99
                                    

Arkadaşlar, cumartesi günü şehir dışında olacağımdan dolayı o gün yeni bölüm gelmeyecek maalesef. Merak etmeyin, telafi edeceğim. İyi okumalar :)

***

D:Tabiki de anlıyorum sizi................ Ama ben kararımı verdim hanımefendi............ Kusura bakmayın............. İyi günler, görüşmek dileğiyle.......................

Defne telefonunu kapatıp ve arkasına yaslanıp derin bir nefes alır.

D: Of anlatana kadar canım çıktı resmen.

Deyip dışarı bakmaya devam eder.

Se:Ne oldu da kendi kendine söyleniyorsun yine ?

Der gülerek. Defne arkasını döner.

D:Seda sen ne zaman geldin ?

Se:Az önce de telefonla konuşuyorsun diye rahatsız etmek istemedim. Kimdi seni gıcık eden ?

Der gülerek. Defne de güler ve devam eder.

D:Ya şu İzmir de ki şirket yok mu ? Neydi onun adı?........ Hah LOQGE şirketin adı.

Se:İyi de kuzum o şirket İzmir de değil ki.

Seda gülerek arkasına yaslanır. Defne de şaşkın bir şekilde bakar.

D:Nasıl ya ? İzmir de şirket neydi o zaman ?

Se:Kanka senin dediğin şirket Antalya da var. İzmir de ki şirketle anlaşmayı red ettik ya.

D:Haa doğru ya! Akıl mı kaldı bende sabahtan beri o toplantıdan çık, diğer toplantıya gir.

Se:Belli belli kafan uçmuş senin. Her neyse ne diyordun sen ?

D:İşte o şirketin ikinci ortağı aradı. Yok neymiş biz Londra da ki şirketi bırakıp onlarla çalışmalıymışız.

Se:Onlar manyak herhalde.

D:Herhaldesi yok kızım resmen öyleler. Neyse zaten kabul etmedim. Boşver.

Se:İyi peki hadi gidelim.

D:Nereye ?

Se:Öğlen yemeğine. Az önce bizimkileri gördüm toplantıları varmış öğlen yemekte yoklar yani.

D: Biliyorum, haberim var Ömer mesaj atmış da sen git benim işim var ya. Çocukların okul çıkış saatine kadar halletmem gerekiyor.

Se:Yalnız mı gideceğim şimdi ben ?
Off neyse tamam, ama.bak yazdım bunu bir kenara.

D:Tamam hayatım hadi sana afiyet olsun.

Se:Sağol kuzuşum hadi görüşürüz.

Deyip öpücük atıp odadan çıkar. Defne de arkasından bakıp güler.

D:Manyak arkadaşım benim.

***

X:Bakın Ömer Bey biz o şirketten daha iyiyiz. Yani eğer bu lansmana birlikte çıkarsak çok güzel başarılar yakalarız.

Ö: Beyefendi anlıyorum sizi ama bizim için önemli olan hangi şirketin daha iyi olması değil. Hangi şirketin tasarımının daha özel, güzel, dikkat çekici olması. Anlatabiliyor muyum ?

X2:Ömer Bey bize güvenin bakın tasarımlar bu dosyanın içerisinde, beğeneceğinize eminim. Buyrun açın bakın.

Deyip dosyayı Ömer e uzatır. Ömer dosyayı alır ve Sinanla birlikte incelemeye başlarlar. Sinan gülmemek için zor tutar kendini. Ömer sinirli bir şekilde dosyayı masaya koyup dudağının kenarını kaşır. Sinan, Ömer in kulağına eğilip;

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin