166.BÖLÜM

682 58 32
                                    

Defne kafasını kaldırıp aynada kendine bakar. Gözlerinden yaşlar art ardına akıyordur. Ellerini lavabonun kenarına koyar ve titreyen dudağını ısırır.

Seda da hafif bir şekilde kapıyı vurur. Ardında da sesi gelir.

Se:Defne? Baktın mı kız ?

Defne kapıya bakar. Elleri ile gözlerini silip burnunu çeker ve yavaş yavaş kapıya doğru ilerler. Kapıyı açtığında kendisine meraklı gözlerle bakan Seda yı görür.

Seda etrafa bakınıp Defne ye yaklaşır. Ve kısık bir sesle;

Se:Kuzum? Sonuç ne ?

Defne bir şey demiyor, kıpkırmızı gözler ile Sedaya bakıyordur. Seda nın gözüne Defne nin elinde tuttuğu sımsıkı test çarpar. Defne nin elini tutar. Ve yavaşça açıp elinden testi alır. Gördüğü ile şok olur.

Se:N-nasıl ya ?

Kafasını kaldırıp Defneye bakar. Defne dayanamaz ve hıçkırarak Sedaya sarılır. Ve sessizce konuşur.

D:Değilmişim... H-Hamile değilmişim Seda!

Deyip ağlamaya devam eder. Seda ellerini Defne nin beline sarar ve kocaman sarılır.
Defne nin sırtını okşayarak konuşur.

Se:Şşş sakin ol bitanem.  Ağlama ne olur?

D:Çok heveslenmiştim Seda! Tamam korkuyordum ama bir yandan da istiyordum. Şimdi negatif olduğunu gö--

Konuşmasını devam edemez ve hıçkırarak kafasını gömer.

Seda nın da gözleri dolmuştur. Defne nin saçını okşar.

Se:Anlıyorum canım, ama bak bu bir işarettir belki de hazır değilim diyordun ?

Seda bir umutla Defneden gelecek cevabı bekliyordur ama Defne bir şey demeden arkadaşının omzunda ağlamaya devam ediyordur.

***

B:Ya biraz sakin olabilir misin anne ! Evi başımıza yıkacaksın diye korkuyorum!

Der Tuğba nın topuğunu yere vurmasını izleyerek. Tuğba çatık kaşları ile Binnur a bakar.

T:Sus kız sen! Hep senin yüzünden! Ne diye o baban olacak insan yavrusunu içeriye alıyorsun he!

B:Yaa nereden bileyim ben böyle olacağını! Hemen de benim üstüme atın ya. Ayrıca babamı Koray kudurttu anne. Saçma sapan konuşup durdu.

Koray yan tarafında olan yastığı Binnur a fırlatır. Ve bağırarak konuşmaya başlar.

K:Aa şuna da bak yüzsüz sevimsiz şey! Bir de utanmadan kendi suçunu benim bu narin vücudumun üstüne atıyor!! Kız ben mi dedim sana o baban olacak ex eniştemi içeriye al diye!!!

T:Koray!! Şu adama ex enişte deyip durma!

K:Niye teyzoşum? Yani otomatikman öyle oluyor. Siz ayrıldığınız için o benim ex eniştoşum oluyor.

Tuğba ters ters Koray a bakar. Ve kafasını çevirip derin bir nefes alır.

T:Allah ım sen bana sabır ver!

B:Koray! Şimdi kudurtturma sırası anneme mi geçti?

K:Sus kız ! Yumurta kokulu seni!

Der sinsi sinsi bakarak. Binnur  masada duran dergiyi Koray a fırlatır.

B:Koray bana iki de bir yumurta kokulu deyip durma! Benim nerem yumurta kokuyor?!

K:Neren kokmuyor desek daha doğru olur hayatım!

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin