Binnur raporları incelerken, bir yandan da kahvesini yudumluyordur. Tam kahvesini masaya koyacakken kapı çalar. Binnur duvar da ki saate bakar.
B:Allah Allah kim ki bu saatte ?
Kahveyi koyup, ayağa kalkar. Kapıyı doğru ilerler. Kapıyı açtığında karşısında hüngür hüngür ağlayan bir adet Angela duruyordur. Binnur Angela yı bu halde görünce şaşırır.
B:Angela !? Kuzum ne oldu sana böyle?
A:Binnur ben çok kötüyüm.
B:gel geç bitanem, geç.
Angela içeri geçer. Binnur da kapıyı kapatıp hemen arkasından gider. Angela oturmuş elinde ki mendil ile oynuyordur. Binnur hemen yanına oturur.
B:bitanem ne oldu ? Neden ağlıyorsun?
A:o-o gel-di
Der zor bir şekilde. Binnur anlamaz.
B:kim geldi ?
A:Emre...
B:Ne !? Hangi yüzle geri dönmüş o pislik ? Hem nerede gördün ?
Geçmiş Zaman...
A:Emre ?!
Emre gülerek Angela nın yanına gelir.
E:sevgilim çok özledim seni.
Emre tam Angela ya sarılacakken Angela kendini geri çeker.
A:sevgilim demeyi kes !! Senin ne işin var burada !?
E:affet beni Angela'm biliyorum, terk ettim seni. Ama gerçekten çok pişmanım. Seni unutamadım. Hala çok seviyorum.
A:saçmalamayı kes Emre!! O defter kapanalı yıllar oldu. Şimdi o geldiğin yere defol git !!
Deyip odasına gider. Öğle molası olduğu için şirkette Angela ve Emre hariç kimse yoktur. Emre de Angela nın arkasından gider. Masanın üzerinde duran çiçekleri görünce güler.
E:beğendin mi çiçekleri ? Gerçi senin güzelliğinin yanında az ama
A:sen gönderdin değil mi ? Tabi ya akıl etmeliydim.
Der sinirli bir şekilde. Emre Angela nın yanına yaklaşır.
E:Angela ben hala seni çok seviyorum. Biliyorum sende beni seviyorsun o Pamir denen adamla da beni unutmak için sevgilisin. Ama bak ben geri döndüm. Tekrardan masalımızı yazmak için geldim aşkım.
A:bana bak sakın Pamir in adını ağzına alma. Hem sen kimsin ki ben seni unutmak için Pamir ile birlikte olayım ?! Ben o adam için canımı bile veririm. Anlıyor musun ?! Canımı bile veririm.
Emre tam ağzını açacakken Angela engel olur.
A: Şimdi sen kendi isteğin ile gider misin, yoksa ben güvenliği çağırayım mı ?
E:öyle olsun bakalım şimdilik gideceğim. Ama en yakın zaman da tekrar geleceğim.
Deyip göz kırparak odadan çıkar. Angela nın ise gözünden bir damla yaş akar.
Şimdi ki Zaman...
A:neden geldi ki ?! Tam ben onu unutmuşken, kendime yeni hayat kurmuşken neden ya neden ?!!
Der hüngür hüngür ağlamaya devam eder. Binnur bir şey diyemez. Sadece arkadaşına sarılır.
B:ağla bitanem ağla, belki rahatlarsın.
***
Defne, Yaz Duru için alınan kıyafetleri yerleştiriyordur. Ömer de kucağında doruk ile oturmuş defneyi izliyorlardır.
D:ay aşkım baksana şunların güzelliğine
Der elinde ki elbiseyi göstererek. Ömer kocaman güler.
Ö:benim minik defneme çok yakışacak eminim.
Defne de güler. O sırada doruk babasının kucağından inip annesinin yanına gider.
Doruk: anne bu bu
Der eliyle elbiseyi göstererek.
D:evet annecim Yaz Duru nun elbisesi.
Doruk kocaman gülüp elbiseyi almak ister. Defne elbiseyi verir. Doruk eline elbiseyi alınca gülüp elbiseyi öper. Defne ve Ömer gülümseyerek Doruk u izliyorlardır.
D:ay ay ay ben oğlumu yerim, sen çok mu seveceksin Yaz Duru yu he ?
Doruk:eyet
Ömer kahkaha atar.
Ö:aferin benim oğluma.
Defne hemen telefonunu alır.
D:Annecim gül bakayım.
Doruk annesine güler. Defne hemen fotoğrafı çeker.
D:ayy çok güzel çıktı.
Doruk annesinin yanına gelir.
Doruk: anne anne
D: aşkım
Deyip telefonunu koyup doruk a kocaman sarılır. Boynuna öpücük bırakır. Ömer gülümseyerek izliyordur karısını ve oğlunu.
***
B:al bakalım.
Der elindeki fincanı uzatarak. Angela burnunu çekerek alır fincanı.
A: teşekkür ederim.
B:afiyet olsun
Deyip oturur. Angela elindeki fincana bakıyordur.
B:Pamir e söyleyecek misin ?
A:hayır yani şuan hayır.
B:Ama bitanem ya Emre senden önce Pamir e her şeyi anlatırsa, ne olacak o zaman ?
A:of bilmiyorum, gerçekten çok kötü haldeyim..
B:nasıl yani sen onu---
A:ay tabi ki hayır Binnur, ben onu unutalı yıllar oldu. Ben sadece Pamir i seviyorum ve sevmeye de devam edeceğim. Benim için sadece Pamir var.
B:e o zaman neyi dert ediyorsun ?
A:ben onun yüzünden çok zor zamanlar yaşadım Binnur, bunu en iyi sen biliyorsun. Şimdi birden karşıma çıkınca o zor zamanlar geldi aklıma, kötü oldum.
B:sende haklısın bitanem. Bak en iyisi çık yukarı, güzel bir uyku çek, iyi gelir
Angela gülümser.
A:tamam o zaman...... Binnur
B:efendim canım?
A:iyi ki varsın.
Binnur güler.
B:sende canım benim. Hadi odana bakalım.
Angela kalkıp Binnur un yanağına öpücük bırakır.
A:iyi geceler.
B:iyi geceler kuzum.
Angela yukarı çıkar. Binnur da arkasından gülümseyerek bakar.
_-_-_-_-_-_-_-_
B:off ya kim bu sabah sabah !?
Binnur merdivenlerden yarı uyanık bir şekilde iner. Saate bakar.
B:yuh saat 1 olmuş, ayh Allah'ım ne olur koray olmasın.
Der sitem ederek. Daha sonra kapıya doğru gider. Kapıyı açtığında karşısında ki ile gözleri kocaman açılır.
B:Anne ??
83.BÖLÜM SONU