109.BÖLÜM

929 72 97
                                    

Si:Günaydın aşkım.

Deyip Seda nın yanına doğru gider. Seda, Sinan ın sesi ile arkasını döner.

Se:Günaydın kocacım.

Sinan gülerek Seda nın yanağına öpücük bırakır. Ellerini, Seda nın karnına getirip, okşar.

Si:Miniğim nasıl bakalım ?

Seda gülümser.

Se:Gayet iyi babası, ama çok acıktık.
Hadi elini yüzünü yıka da gel. Hazır kahvaltı.

Si:Tamam bitanem.

Deyip tekrar Seda nın yanağına öpücük bırakıp yukarı çıkar. Seda da arkasından bakıp gülümser. Daha sonra burnuna mis gibi kokular gelince fırına bakar.

Se:Bakalım olmuş mu böreklerimiz ?

Deyip fırını kapağını açıp tepsiyi çıkartır.

Se:Hmm şahane görünüyor.

Deyip tepsiyi tezgahın üzerine koyar. Daha sonra hepsini tabağa koyup, masaya koyar.

Se:Evett her şey hazır.

Si:of of of yine muhteşem kokular geliyor burnuma.

Deyip gülerek mutfağa girer. Seda da güler.

Se:hadi otur, bakalım beğenecek misin?

Si:Sen yaparsın da ben beğenmez miyim ?

Deyip oturur. Seda da gülerek Sinan nın yanağına öpücük bırakır.

Se:Canım!

Deyip çayları dökmeye gider. Sinan da arkasından aşık aşık bakıyordur.

***

Defne erkenden uyanmış, pencerenin kenarına oturmuş, dışarısını izliyordur. Aklında yine her zaman ki gibi Ömer vardır. Aklı doğru yapıyorsun, kalbi de yanlış yapıyorsun diyordur. Defne derin bir nefes alır.

D:Hayır Defne vazgeçmek yok. Aldattı seni o. Bu kadar gurursuz değilsin. Toparla kendini, en doğrusu bu.

Der sessizce.

Doruk:anne

Defne, Doruk un sesi ile arkasını döner. Uyanmış yatakta oturan oğlunu görünce gülümser.

D:Annecim, bitanem uyandın mı sen ?

Doruk:eyet

Der annesine bakıp gülerek. Daha sonra yavaşça yataktan inip annesinin yanına gelir. Defne, Doruk u kucağına alıp öper.

D:Günaydın oğluşum.

Doruk:gügaygın aşykım.

Defne burukça gülüp, oğluna sımsıkı sarılır. Burnunu boynuna gömer.

D:Ohh mis kokulum benim , aynı baban gibi kokuyorsun.

Defne ' baban gibi kokuyorsun' u sessizce söylemiştir. Hafif gözleri dolar. Eliyle gözlerini siler. Doruk annesini böyle görür.

Doruk:anne ayama

D:Hayır bitanem, ağlamıyorum kuzum, gel sen.

Deyip tekrar oğluna sımsıkı sarılır.

***

Ömer, musluğu kapatıp başını kaldırır. Ayna da kendine bakar. Şu son zamanlar çok çökmüştür. Her zaman düzenli bir şekilde olan kısa sakalları uzamıştır. Ömer derin bir nefes alıp kendi kendine konuşmaya başlar.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin