Binnur, şok olmuş bir şekilde sedye de yüzü kanlar içerisinde olan Yağız'a bakıyordur. Binnur un yüzü bembeyaz olur. Ece hemen kolundan tutarak;
Ece:Binnur, gel canım sen söyle. Engel olmayalım. Acil ameliyata alınmasın gerek.
Binnur, dünyadan kopmuş bir şekildedir. Sadece Yağız a odaklanmıştır. Canı yanıyordur. Kalbi sıkışıyordur.
Ece, Binnur u kolundan tutup oradab götürmek isterken Binnur kendini çekerek ameliyata girecek olan doktorun yanına gider.
B:Dilek! Ne olur kurtar onu! Ne olur!
Dilek: Sen sakin ol, kurtaracağım.
Diyerek koşarak ameliyathaneye girer. Binnur ameliyathanenin kapısına bakar ve o sırada gözünden bir damla yaş akar. Ece, Binnur u ilk defa böyle gördüğü için şaşkındır. Yavaşça yanına gider.
Ece:Hadi gel bitanem, otur şöyle.
B:Olmaz! Oturmayacağım.
Ece:Ama yüzün bembeyaz olmuş. Gel otur biraz kendine gel.
B:Olmaz diyorum Ece! Şuan konu ben değilim! Önemli olan Yağız!
Ece: Tamam canım karışmıyorum sakin.
Deyip geri çekilir. Binnur da ameliyathanenin kapısının yanına yere çöker. Ve kafasını duvara yaslar.
B:Allah'ım ne olur Yağız a bir şey olmasın!
Der sessizce ve gözünden bir damla yaş akar...
***
Yaz Duru: Anne bu kyem çok kötü kokuyoy. Süymesen olmaz mı ?
Defne hafif gülümseyerek kızına bakar.
D:Ama bitanem sürmek zorundayız. Yoksa iyileşemezsin.
Yaz Duru bir şey demez ve kollarını bağlayıp annesini izlemeye koyulur. Defne kremi sürdükten sonra bandaj sarar. Ve en son öpücük bırakır kızının dizine.
D:Evet prensesim. Bitti.
Yaz Duru:Biy daha ne zaman süyeceksin anne?
D:Hmm yarın sabah bebeğim. Hadi sen güzelcene dinlen bende sana çorba yapayım. Olur mu ?
Yaz Duru:Oluy, ilaçlı çoybadan mı yapacaksın anne ?
Defne küçük bir kahkaha atar.
D:İlaçlı çorba değil o küçük hanım. Sebzeli ve bol faydalı çorba. Ve soruna gelecek olursak evet ondan yapacağım.
Yaz Duru:Aynı şey anne, ilaçlı çoyba.
Defne pes edercesine ellerini havaya kaldırır.
D:Tamam fındık ilaçlı çorba. Hadi sen al tabletini çizgi film izle. Bir şey olursa seslen tamam mı ?
Yaz Duru: Tamam anne.
Defne ayağa kalkıp Yaz Duru nun yanağına öpücük bırakır. Daha sonra odadan çıkar. İlk önce lavaboya gidip ellerini yıkar ve daha sonra aşağı iner ve o sırada kapı açılır içeri kocası ve oğlu girer. Defne onları görünce kocaman gülümser.
D:Ooo yakışıklı prenslerim gelmiş benim.
Doruk koşarak annesine sarılır. Defne de ona.
Doruk:Anne ben çok özledim seni.
Defne, Doruk un kokusunu içine çeker.
D:Bende aşkım. Bende çok özledim seni.
Der oğlunun saçlarını okşayarak.