2 Gün Sonra...
Aslı:Al bakalım.
Der elindeki kahveyi Cem'e uzatarak. Cem kahveyi alır.
Cem:Ellerine sağlık.
Aslı:Afiyet olsun canım.
Deyip Cem in yanına oturur. Cem, kahvesinden bir yudum alıp pusette etrafa bakınan Yaz Duru ya bakar.
Aslı:Ne yapacağız?
Cem:Neyi ne yapacağız ?
Aslı: İplikçi nin kızı. İki ay oldu hâlâ karar veremedin.
Cem:Karar verememek değil. İplikçi nin canını yakmak istiyorum ki yakıyorum da zaten.
Aslı:Daha devam edecek yani ?
Cem:Aynen öyle. Merak etme az kaldı.
Aslı:İyi öyle olsun bakalım.
Deyip ıhlamurdan bir yudum alır. Cem, Aslı ya bakar.
Cem:Sen niye ıhlamur içiyorsun ?
Aslı:Biraz üşüttüm galiba, midem bulanıyor. Nane limon sevmediğim için ıhlamur içiyorum iyi gelir diye.
Cem:Anladım.
Deyip kafasını çevirir. O sırada telefonu çalar. Arayanın kim olduğuna bakar. Ve hafif gülümseyip açar telefonu.
Cem:Ooo siz beni arar mıydınız?.........
Tabi kesin öyledir.............. Tamam tamam sustum........ Eee nasılsın bakalım?.......... Aa! Gerçekten mi ?............... O zaman ilk bana geliyorsun ona göre................... Aması maması yok, geliyorsun dedim o kadar................... Kaç gibi burada olursun?....................... Tamam o zaman, bekliyorum. Hadi görüşürüz...Cem telefonu kapatıp masaya koyar. Aslı, meraklı gözlerle Cem'e bakar.
Aslı:Kim arayan canım ?
Cem: üniversiteden arkadaşım. Buraya geliyor.
Aslı:Hmm öyle mi ? Tanıyor muyum peki ?
Cem:Yok, tanımıyorsun. Ama gelince tanışırsınız.
Aslı:Peki madem öyle olsun.
Deyip kafasını gökyüzüne doğru çevirir...
***
D:Nasıl yani ? Artık normal odaya mı alacaksınız oğlumu?
Der gözleri dolu bir şekilde gülümseyerek. Doktor hafif gülümser.
Dr:Evet normal odaya alacağız. Birkaç saat içinde de uyanır küçük bey. Tekrardan geçmiş olsun.
Ö:Çok sağolun.
Doktor yanlarından ayrılır. Defne ağlayarak Ömer'e sarılır.
D: Aşkım duydun mu uyanacakmış oğlumuz.
Ö:Evet sevgilim, uyanacak.
Bir süre sarılı bir şekilde kalırlar. Defne geri çekilir. Hâlâ ağlıyordur ama gülen yüzün gitmiştir.
Ö:Defnem ?
D:Ömer, oğlumuz uyanıp iyileşecek tamam ama kızımızı ne zaman bulacaksın ? Bul artık! Lütfen ? Benim dayanacak gücüm kalmadı! Çok özledim kızımı.
Der titreyen sesiyle. Ömer derin bir nefes alır.
Ö:O ******** nasıl yaptıysa hiç bir iz yok. Ama tek tük şeyler bulduk sayılır sevgilim. Merak etme az kaldı çok az.