Čekala jsem u skříněk asi deset minut. Doufala jsem, že tam už Justin bude nebo že při nejmenším co nejdřív přijde. Nechtěla jsem znovu narazit na Zacka a jeho přehnaně velké sebevědomí.
,,Ahoj." Ozvalo se vedle mě nedlouho poté, co jsem si pustila písničky. Zvedla jsem pohled a spatřila Justina s obalem na kytaru na zádech a s velkým kombem a kabely v ruce. ,,Nechceš s něčím pomoct?" Ignorovala jsem jeho pozdrav. Justin jen nesouhlasně zakýval hlavou. ,,Klidně ti něco vezmu." ,,V pohodě Amy." Řekl trochu kousavě aby mě umlčel. ,,Fajn." Rozhodila jsem rukama a naznačila hlavou, abychom už šli. Opravdu jsem nestála o to, aby na nás Zack narazil a vyptával se, kam jdeme.
,,Čekala jsi dlouho?" Zeptal se trochu smutně. ,,No... vlastně ani ne." ,,Fajn. Doufám, že se kluci nebudou stydět." ,,Proč by měli?" Uchechtla jsem se trochu a poškrabala se ve vlasech. ,,Když k nám naposledy přišla na zkoušku holka, báli se pořádně bouchnout do bicí. A když jim tam přivedu tebe, budou z toho... hotoví." Oba jsme se zasmáli. Já ale nevěděla, jestli to brát jako lichotku nebo jako malou urážku. Přece by se přede mnou nebáli..
,,Tak jo, jsme tu." Justin položil všechny věci na hrubý koberec. Stáli jsme před dřevěnými dveřmi do zkušebny na úzké chodbě ve druhém patře, kde se údajně učila hudebka. ,,Byla bys tak hodná a pohlídala mi věci? Zajdu za mým učitelem pro klíče." ,,Jasně." Bezstarostně jsem pokrčila rameny a pohladila kytaru v černém obalu. ,,Jako oko v hlavě."
Justin odběhl někam dozadu a já tam zůstala stát sama. Byla jsem nervózní, doufala jsem, že nikdo nepřijde. Zrovna když jsem se chystala trochu se uvolnit, někdo se vynořil zpoza schodiště. Vysoký, blonďatý kluk a ještě dva nějací za ním. Jeden z nich byl zrzek, druhý hnědovlasý. Oba byli tak stejně vysocí a když jsem zjistila, že se hrnou ke zkušebně, došlo mi, že to jsou Justinovo kamarádi z kapely..
,,Čau kočko." Pozdravil mě zkušeně blonďák a šibalsky se usmál. Polkla jsem a usmála se na všechny. ,,Ahoj.." Brunet stojící jen kousek ode mě se zasmál a pohladil mě po tváří. ,,Copak tu děláš s Justinovo věcmi? Seš jeho nová holka nebo co?" Všichni se zasmáli. ,,Jsem... jen jeho kamarádka. Amy Parkerová. Pozval.. Pozval mě na vaší zkoušku." Najednou všichni znejistěli. ,,Budeš na zkoušce?" Blonďák si prohrábl vlasy. ,,No.. jasně. Justin mě pozval, protože mám ráda hudbu jako on.." ,,Fakt? To je skvělý.. Jinak.. Jsem Josh. Tohle je Tayler a Dave." Ukázal na svoje kamarády. Taylerovy delší, hnědé vlasy zakrývající jeho oko se leskly pod září světel. S úsměvem jsem na všechny kývla.
,,Koho máš nejraději?" Bylo mi nepříjemné, jak byl Josh blízko mně, bála jsem se ovšem něco říct. ,,Poslouchám hodně kapel.. Ale můj favorit je asi Nirvana. Obdivuju Kurta a jeho pohled na život." ,,Zajímavý.. Taky mám rád Nirvanu, dost často ji hrajeme, takže myslím, že seš tu správně." Oba jsme se zasmáli.
,,Mám klíče!" Křikl Justin a začal odemykat. ,,Koukám, že už jste se seznámili." ,,No jo, Amy je moc fajn. A má skvělej hudební vkus." Josh do mě strčil loktem. ,,Taky si myslím." Dodal Dave snad první větu, kterou za celou dobu řekl. ,,Tak jdeme."
***
Sedla jsem si do první řady a s úsměvem pozorovala kluky, jak připravují hudební nástroje. Tayler si hned sedl za bicí, vytáhl si paličky zastrčené v pásku a začal se rozehrávat. To samé udělal i Dave, který si sedl za klavír a rozcvičil si prsty na začátku písničky Don't look back in anger od Oasis a Josh s Justinem zapojovali kabely do komba.
Měla jsem strašnou radost. Nikdy jsem neviděla zkoušku žádné kapely a proto jsem se tak těšila.
Justin se postavil, zavěsil si kytaru přes rameno a začal se rozehrávat. Když jsem se zaposlouchala do krásné hudby z jeho tyrkysové elektrické kytary, zadíval se mi do očí. Měl je opravdu krásné. Usmál se a otočil se na Taylera, který rozehříval činely.
Aniž bych si toho všimla, Josh si sedl na židli vedle mě. Pásku na kytaru si přetáhl přes hlavu, položil ji vedle sebe a usmál. ,,Líbí se ti Tayler?" Šeptl. ,,Co? Ne. Jak si na to přišel?" ,,Díváš se na něj." Zasmál se. Kdybych řekla, že se dívám na Justina, bylo by to ještě divnější. Tak jsem musela něco vymyslet.. ,,No.. Jen pozoruju jeho styl hraní." ,,Styl hraní?" Zvedl obočí. ,,Jo.. Hraje jinak." Modlila jsem se, ať to vyjde. Upřímně jsem o bicích nevěděla vůbec nic. ,,Takže sis toho všimla. To seš dobrá.. Ještě nikdo si toho nevšiml. Hej, Taylere! Amy si všimla tvýho stylu hraní!" Křil na Taylera, který ihned přestal hrát, stejně jako ostatní, a oči všech se upřely na mě. Hlasitě jsem polkla. ,,No.. Jasně. Všimla jsem si. Je to.. Zajímavé." Usmála jsem se a on s kamenou tváři kývnul. ,,Děkuju. To mě těší." Bez dalších řečí začal s ostatními znovu hrát. Otočila jsem se na Joshe. ,,Ještě něco?" On se arogantně zasmál. ,,Vlastně nic. Jenom už si dlouho někoho hledá a myslím, že se mu líbíš." ,,Aha... Až budu chtít tak... Mu dám vědět." Usmála jsem se a on odešel na pódium, kde začal hrát Brianovo sólo z Bohemian Rhapsody. Ještě se na mě podíval a vzájemně jsme si prohodili pobavený výraz.
***
Kluci zkoušeli asi 3 hodiny. Vůbec jsem se nenudila, právě naopak, užila jsem si to. Na konci mi ještě zahráli Polly od Nirvany a ja jim za to hlasitě zatleskala.
Pomohla jsem všechno uklidit a vyšla jako první ze zkušebny. Už jsem chtěla být doma. ,,Amy, počkej!" Křikl za mnou Justin a vyběhl na chodbu. Pomalu jsem se otočila. ,,Už jdeš?" ,,No jo.." ,,Nechceš aspoň doprovodit domů?" ,,Ne ne, to je dobrý.." Usmála jsem se, mezitím ostatní kluci vyšli na chodbu a zadívali se na mě. Protřela jsem si oči. ,,Jenom.. jsem unavená, dobře? Asi půjdu teď domů, tak.. Ještě jednou děkuju za dnešek, všem.. Ale už jdu. Mějte se." Mávla jsem a rozběhla se po schodech dolů. Myslela jsem, že už budu mít klid, ale.. Mýlila jsem se.
Tak joo, je tu další kapitola po dlouhé době, moc se omlouvám, že tak trvala ale byla jsem na dovolené. Moc děkuju za každý přečtení či hvězdičku.
ČTEŠ
what is true love?✔️
RomansStřední škola. Všichni to známe. Zájmové kroužky, někdy až přehnaně velká sebevědomí některých studentů, fotbaloví hráči - ruku v ruce s nejhezčími z rostleskávaček.. Na Goldenbillské střední to nebylo jiné.. Nebo snad ano? 18ti letá dívka Amy Par...