Nepatrně jsem otevřela oči. Ihned jsem pocítila obrovský tlak na spánku a slyšela jen neustálé šumění. Ležela jsem na měkké postely u tmavě šedivé stěny. Byla, ostatně jako další tři, polepená obrázky, fotkami a plakáty různých hudebních skupin a seriálových postav. Okno bylo zatažené černým závěsem a tak bylo v pokoji dost šero. Pomalu jsem se posadila. Do spánku mi opět vystřelila obrovská bolest. S tichým syknutím jsem si tam sáhla a zjistila, že tam mám malý, látkový čtverec přilepený náplastí. Rozhlédla jsem se. Pokoj byl upravený, v jednom rohu byly opřené dvě kytary, elektrická a akustická. Obě černé. V druhém stála polička s vinyly a gramofon. Lehce jsem se usmála. Najednou se otevřely dveře a do pokoje tak vniklo pár pramenů světla z lampy na chodbě.
Do dveří vešel Tayler. Hned, jak viděl, že jsem vzhůru, sedl si vedle mě a podal mi hrnek s čajem. Opatrně jsem se z něj napila a podívala se do rohu pokoje, na kytary. ,,Líbí se ti?" Řekl stejně neutrálně, jako se tvářil a ukázal na ně. Beze slov jsem kývla. Přišla jsem si jako nějaký vystrašený vězeň. Položila jsem hrnek vedle sebe na stolek a sklonila hlavu. Chtěla jsem se na něco zeptat a otevřela jsem pusu, abych začala mluvit, ale Tayler mě předběhl. ,,I když hraju na bicí, kytaru miluju. Chceš si to zkusit?" Zněl opravdu strašidelně. Pokrčila jsem ramena. On se zvedl, popadl akustiku a donesl ji až na postel.
,,Ještě předtím mi ale řekni, co se stalo." Tayler si povzdychl a poprvé jsem si všimla nějaké emoce v jeho obličeji - trochu zoufalství, trochu snad smutek. Potom se mi podíval do očí. ,,Amy... Líbíš se mi. Viděl jsem tě, jak jdeš do lesa, tak jsem chtěl za tebou a.. říct ti to tam. Ale všimla sis mě." ,,Proč si prostě nepřišel jako normální člověk, ale plížil se jako nějakej stalker?" ,,Chtěl jsem za tebou normálně dojít. Ale když jsem tě tam viděl, jak tam sedíš a ty vlasy ti vlajou ve větru, trochu jsem se zastavil a chvilku tě pozoroval. Jenže pak jsem nějak špatně šlápnul a ta větev křupla. Proto jsem utekl. Jenže tys' spadla a tak jsem tě vzal a odvezl sem, ke mně domů.. Ošetřil jsem ti to. Bylo to jenom na dva stehy, nic vážnýho. Omlouvám se." Seděla jsem a zírala na něj jako opařená. Pak jsem se nadechla a protřela si oči. ,,Děkuju." Zmohla jsem se jen na to, abych ho objala. Pak jsem se odtáhla a postavila se. ,,Máš... moc hezký pokoj Taylere. Ale.. já už bych raději šla." On se také postavil a dal mi vlasy za ucho. ,,Fajn." Ještě se usmál a já odešla ze dveří, ven na chodbu a po schodech dolů, až před barák.
Když jsem vyšla, zjistila jsem, že se nacházím jen kus od mého bydliště a že tudy chodím každý den do školy. Vzala jsem telefon do ruky a vytočila Zackovo číslo.
Po pár pípnutích se ozval jeho hlas.
,,Ahoj, tady Amy. Potřebovala bych pomoct."
ČTEŠ
what is true love?✔️
RomanceStřední škola. Všichni to známe. Zájmové kroužky, někdy až přehnaně velká sebevědomí některých studentů, fotbaloví hráči - ruku v ruce s nejhezčími z rostleskávaček.. Na Goldenbillské střední to nebylo jiné.. Nebo snad ano? 18ti letá dívka Amy Par...