Merhaba arkadaşlar. Lafı fazla uzatmadan konuya gireceğim. Hikaye yazma gibi konularda küçük yarışmalara katılmak dışında hiçbir deneyimim yok. Bu benim yazdığım " gerçek anlamda" ilk hikayem olacak. Böyle bir şey yapmak çok sevdiğim arkadaşım Sıla sayesinde aklıma geldi. Ona çok teşekkür ederim. Her neyse arkadaşlar dediğim gibi bu konuda pek fazla tecrübeli değilim. Çok yaratıcı biri de değilim. Bu yüzden hikayem okuduğunuz diğer hikayelere benziyorsa eğer lütfen mazur görün. Ayrıca hikayemde birtakım eksikler veya hatalar olabilir. Eğer yazdığım bölümlerde eksik veya hatalarım olursa lütfen yorumlarda yazın. Bu sayede diğer bölümlerde aynı hatayı yapmamaya çalışırım. Hikayeyi okurken sıkılırsanız lütfen bunu da yorumlarda bana bildirin. Böylece diğer bölümleri daha eğlenceli hale getirmeye çalışabilirim. Yazdığım hikayeyi kötü bulabilir veya kötü yorum da yapabilirsiniz. Sonuçta sizin görüşleriniz tabi ki saygı duyarım fakat yapacağınız kötü yorumlar da saygı çerçevesi içinde olursa çok daha iyi olur. Ayrıca bölümler kısa olursa veya geç gelirse lütfen kusura bakmayın. Bu yıl önemli bir sınava gireceğim bunun için kursa gidiyorum ve cidden bazen çok fazla ödev verebiliyorlar ama yine de zaman ayırmaya çalışacağım. Lütfen hikayeme bir şans verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Bela
Jugendliteratur"Beni sakın bırakma Tatlı Bela'm" dedi. Güldüm. "Ölsem de seni bırakmam Egoist Prens"