UYARI

19.6K 587 79
                                    

Arkadaşlar... başlık dikkat cekmek içindir. Kusura bakmayın bölüm gecikti ama bu aralar cidden çok sinirlerim bozuluyor. Leonard clever isimki şu sahtekara inanmayin nolursunuz. Yaa bana 'Neden hırsizlık yapıyorsun, başkalarının hikayesini kendininmiş gibi gösteriyorsun? diyenler var. Hakkımi yemeyin yaa yeter cidden. Hikaye bana ait. Her bir kelimesi, harfi, noktası. Yeter yaa. Ağlıyorum artık. Kurtulamiyorum su adamdan. Elimde kanıtlarım var yaa. Yapmayın böyle kalbimi kıriyorsunuz. Içimdeki bütün hevesimi de öldürüyorsunuz. Bolumlerin gecikmesinin sebebi bu. Kırılıyorum.

Ayrıca

Ben kitaplarımın kapaklari icin bile o kadar arastirma yapıyorum kırpıyorum birlestiriyorum. Ama hiç emek hırdızlıği yapmadım. Ve kimseden ne hikaye ne kapak resmi başkasından (ç)almadım.
Ve söylüyorum azcık allah korkunuz varsa durun yeter. Benim hikayelerimi kapak resimlsrimi çalanlarada hakkımı helal etmiyorum.
Bu sefer çok ciddiyim. Acımıycam. Adam benim adıma para kazanıyor yaa google kitaptan. Bu pisliklik değil de ne? Baya doldum.
En kısa zamandada bir konuda sizden destek istiyeceğim. Yardımlarınızi bekliyorum. Umarım hayal kırıklığına uğramam.
Ben tüm okurlarımı çok seviyorum. Bölumlere ne kadar kötü yorumlar yapsalarda bazen hikayemi küçumselerde. Gercekten hepinizi seviyorum.

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin