Nerdeyim Ben?

68.4K 3.9K 279
                                    

Sabah kalktığımda kapının çaldığını duydum. Bende üstümü giydim ve aşağıya indim sam ve layla masaya oturmuşlardı. Chinnada yanlarındaydı. Benim onlara tuhaf bakışlarımı görünce Layla

" Seni almya geldik!"

"Haaa! Tamam. Bende diyorum bişeymi oldu."

Kahvaltıdan sonra birlikte evden çıktık. Arabada giderken. Sam Layla 'ya baktı ve

" Sen dün uyumadın mı?"

"Uyudum. Ama sabaha doğru uyudum."

"Niye?"

"Lily'i koruyabilecek büyüler aradım. Ama pek işe yarar birşey bulamadım."

Ben üzülmüştüm. Hemen konuya girdim.

" Ben kendimi suçlu gibi hissediyorum. Hepinizden özür dilerim."

Layla

"Niye?"

"Benim yüzümden uykusuz kalıyorsunuz. Benim yüzümden sabaha kadar kapımda bekliyorsunuz. Cidden tam bir baş belasıyım"

Layla

"Öyle düşünme ben bunları seni gerçekten çok sevdiğim için yapıyorum. Sen hayatımıza girdiğinden beri hep gülüyoruz ve eğleniyoruz."

Sam devam etti

"Sen bizim insankenki hallerimizi hatırlatıyorsun. O anıları unutmamamızı sağlıyorsun. Özleyebildiğimizi hatırlatıyorsun." Layla Sam'i onaylarcasın kafasını salladı. Sonra sam' e döndü ve onu öptü.

Bende birden sorasım geldi ve sordum.

"Siz nasıl tanıştınız?"

Layla anlattı.

"Bizmi? Biz onla ilk olarak sürekli kavga ederdik. Birbirimizi her görüşümüzde öldürmek isterdik. Başka bir kasabadaydık. Burdan daha soğuk bir yerdi. Peter de bizimleydi daha küsmemişlerdi. Hep bana çatardı. Bunlar kavga edip ayrıldıkları gündü. Ben ormanda bir iksir için malzeme ararken onarı kavga ederken gördüm. Sam yerde yara içinde yatıyordu. Peter beni fark etti üstüme atıldı parçalamak istediği apaçık ortadaydı. Bende onu büyüyle geri teptim. Korkudan bana yaklaşamadı. Sam' in iğleşmesini sağladım. Luke' la birlikte Sam'i evlerine taşıdık. Ondan sonra iyi anlaşmya ve yavaş yavaş biribirimizden hoşlanmaya başladık.

İşte böyle!"

"İlginç!"

Sonra birbirlerine baktılar. Ve güldüler. Arka koltukta onları izledim.  Okula gittik. Diğerleriyle birlikte sınıfa girdik. Son derse girmeden önce lavaboya gittim. Yine baş ve karın ağrılarım başlamıştı. Elimi yüzümü yıkadım. Lavaboda benden başka kimse yoktu. Sonra ayna bakarken bir gölge geçti. Kolyem kırmızıya döndü.  Etrafa bakayım dedim. Arkamı döndüm. Ve o anda karşımda peter 'i gördüm.

"Se... sen nasıl gir di..n?"

"Napacaksın?"

"Lütfen! Bana dokunma."

Beni omuzlarımdan tuttu ve ağzıyla üfledi tuhaf bir duman çıktı. Ve benim mayışmama neden oldu. Bayılmadan önce tek hatırladığım şey Peterin kucağına yığıldığım gerçeği.

======================

Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Etraf kap karanlıktı. Öldüğümü düşündüm. Ayağa kalktım Tam hareket edecektimki. Ellerimin zincirle arkamdaki duvara bağlı olduğunu gördüm. Beni buraya bağlayan kesinlikle peterdi. Kolyem hala kırmızıydı. Sonra kapı olacağını düşündüğüm. Bir yerden yavaş yavaş ışık süzdü. evet kapıydı. İçeri birisi girmişti. Işığı yaktı. Işık gözlerimi almıştı. Etrafta ne olduğunu algılamaya başladığımda Peter bana bakıp

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin