Peter iyi birimi oluyor!

66.8K 4K 421
                                    

Ertesi gün kendime gelmeye başladım. Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım. Tam olarak kendime geldiğimde kendimi hala luke'un kollarında ve gözlerinin içine bakarken buldum. Oda durmuş bana bakıyordu. Birden kendimi tuhaf hissettim ve kalktım. O da kalktı.

Bana bakmaya devam ederek

"Erken uyandın. Biraz daha uyumalısın."

"Sen geceden beri yanımdan hiç ayrılmadın mı?"

"Hayır! Korktuğunu söylemiştin."

"Evet ama hiç uyumayan birine göre hiç hareket etmeden durmak zor değil mi?"

"Hayır. Seni izlemek zevkli önceden de söylemiştim."

"Evet. Bir gün sana nasıl bir şey olduğunu derinlemesine anlatabilirim."

Luke birden kaşlarını çattı ve

"Peter sana benimle ilgili bir şey söyledi mi?"

Neden konuyu değistiriyordu ki simdi? Hatırlatmak zorundamıydı yani? İç çektim ve devam ettim.

"Aslında söyledi. Seni geri istediğini ve seninle tekrar dost, kardeş olmak istediğini söyledi."

"Tam beklediğim gibi. Neyse acıkmış olmalısın. Sana yiyecek Bir şeyler getireyim."

"Sen bilirsin."

Odadan çıktı. O gittikten sonra sam ve Layla geldi.

Layla

"Demek uyandın. Bu gün nasılsın?"

"İyiyim sağ ol. Siz gece boyunca neredeydiniz?"

"çimlerin üstünde uyuduk."

"Ama yerler ıslak olmalıydı."

"Evet. Ama Sam 'in büyücü bir sevgilisi var."

Sonra gülümsedi. Bende gülümsedim. Bir iki dakika sonra Luke içeri girdi. Ben bir şeyler yedikten sonra telefon çaldı. Arayan Chinna 'ydı. Benim yerime Layla telefonla konuştu. Halamlar gelmeyi düşünüyormuş. Layla onlara gelmemelerini söyledi. Çünkü beni eve götüreceklerdi. Hastanede erken çıkmak istemiştim.

Eve gidince dinlenmek için odama geçtim.  Kimseylr pek konuşmadan günümü odamda yatarak gecirdim.

Ertesi gün okula gitmek için hazırlandım. Odadan çıktım ve merdivenlerden inerken karın ve baş ağrısı oldu. Birden merdivenlerden yuvarlandım. Zemine düştüm. Yavaşça ayağa kalktım. Babam ve halam yanıma gelmişlerdi bile. Beni sandalyeye oturttular.

Chinna

"Sen iyi misin?"

"İyiyim. Buraya gelmeden önceki gibi oldu."

Babam

"Hani artık karın ağrın olmuyordu!"

"Bende bilmiyorum."

"Bu gün okul yok."

"Ben iyiyim."

"Gitmemelisin"

"Gitmek istiyorum. Evde sıkıldım."

Chinna

"O zaman Luke arıyorum. Seni alsın."

"Hayır! Gerek yok ben giderim."

Babam

"Olmaz tek başına gidemezsin!"

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin