Tam gerçekler!

61.9K 3.7K 200
                                    

O gece sabaha kadar kıvrandım. Bağırıyordum. China ve babam yanımdan hiç ayrılmadılar. China çok tedirgin görünüyordu. Sabaha doğru uyumuştum. Sabah ölümsüz arkadaşlarımda geldi. Benide aldılar. Hep birlikte okula gittik. Okul gün boyu sakindi. Tabi peter' in bakışlarını satmazsak. Ama eskisi gibi zararlı görünmüyordu. Daha sakindi. Gün sonunda yani okul çıkışı laylanın beni götürdüğü o kalabalık alana gittik. Orda yaşlı adamı bulduk. Beni görünce hemen tanıdı.

"Merhaba ben Lily!"

"Demek geldin. Geri geleceğini biliyordum. Bende snow"

"Direk konuya giricem. Sen bu kolyeyi nerden biliyorsun?"

"İçeri geçin konuşalım." Adamın minik bir dükkanı vardı. içerde eski yırtılmak üzere  duran eski püskü kırmızı kanepelere oturduk. Ben direk konuya girdim.

"Siz bu kolyeyi nerden biliyorsunuz?"

"O benim en yakın arkadaşımındı."

"Belki sizi bahsettiğiniz kolye başka bir kolyedir. Bendeki başka bir örneğidir."

"Bundan eminim. O kolyeyi ben yaptım. Sadece birtane vardı. Oda arkadaşımdaydı. Ama şuan sende ve sende ne işi var."

"Bende bilmiyorum bende ne işi olduğunu bilmiyorum. ben bebekken kaçırılmışım. Geri bulunduğumda bu avuclarımdaymış."

Layla

"Peki siz yaptıysanız bunu ne özellikleri var biliyorsunuzdur!"

"Tabikide. Bikere kolye sana kötü niyetli biri yaklaştığı zaman kırmızı renge dönmesi lazım." Biz hepimiz birbirimize bakıp durduk. Snow devam etti "Ve bide kokunu saklar. Ama bu normal insanlarda işe yaramaz. Seni koruyorsa farklısın."

Ben

"Nerden biliyorsun?"

"Benim bu kolyeyi yapmamdaki amaç kokusu çok yoğun olan bir arkadaşımı benden korumaktı. Bide ona kötü niyetle yaklaştığımda anlaması içindi. Bu kolyeyi büyüleyende başka bir arkadaşımdı. Bir dakika o kolyeyi çıkartırmısın?"

Ona güvenmiyordum. Yinede çıkarttım. Lezzetli bir yemek kokusu almış gibi havayı kokladı.

"Hmm. Sende onun gibisin. Acaba bunu sana o vermiş olabilir mi? Ama neden versinki?"

Luke

"Sen bir vampirsin."

"Ah! Farketmene sevindim. Acemi vampir olduğunuz belli. Sen, sen ve sen." Eliyle tektek luke, Sam ve jamesi gösterdi. "Ve siz ikinizde büyücüsünüz." Layla ve David'i göstererek. "Ve sen Lily! Onlardan farklısın ve sen ne olduğunu bilmiyorsun." Bir yandan kolyenin kırık olduğunu farketmiş olmalı. Onu tamir ediyordu.

Sam

"Sen nasıl bildin bunları?"

Elindeki işle uğraşmaya devam derek

"Sizden uzun yaşadığım kesin. Birde sizi eğiten kimse yok kendi kendinizi eğitiyorsunuz ilginç. Yalnız anlamadığım bir nokta var. Siz üç vampir kendi başınıza böyle kontrol etme yöntemlerini öğrenmiş olamazsınız. Size kim öğretti?"

Luke

"Biz tek değiliz. Benim annem var."

"Demek doğuştan vampirsin. Peki annen kim?"

"Emma. Ama kendisi şuan burda değil. Üç aylığına bir yere gitmişti. Gelmesine az kaldı ama."
"Evet onu tanırım. Sana bendeb bahsetmedimi hiç. Benim arkadaşımdır kendisi. Tabi babanda öyle."
"Hayır bahsetmedi. Siz ikisinide tanıyormusunuz?"
"Evet. Biz sizler gibi çok iyi arkadaşlardık."
Kolyeyi bana uzattı. Tekrar taktım.
Bana geri döndü ve
"Sana gelince bu aralar baş ve karın ağrıların varmı?"
"Evet. Dün baya artmıştı."
"Zamanı geliyor."
"Neyin zamanı geliyor."
"Bu kolyenin sahibi arkadaşım. Senin gibiydi. O bir büyücü vampirdir."
"Ne yani bendemi büyücü vampirim. Tamam onu anladım. Ama o nedemek oluyor?"
"Yani hem büyücüsün hem vampir. Annen ve baban bu tür canlılar olduğundan dolayı. Sende o iki tür gibi yaşlanmazsın. İstediğinde uyur istediğinde uyumazsın. Ama kan içme isteğini asla yok edemezsin. Sende arkadaşların gibi zamanla kontrol etmeyi öğrenirsin. Sen şuan dönüşüm sürecindesin. Zamanla kendinde değişim göreceksin."
"Hadi ama saçma bir durum. Annem ve babam normal insanlar. Öyle değişik canlılar değiller. Sen saçmalıyorsun. Ben doğuştan farklıyım. Buna inanmam. Hem annem ve babam başkalarıysa niye beni bıraksınlar. Neden-...... anlamıyorum."
"Zamanın azalıyor. Sen bilirsin. Dönüşüm geçirince ilk önce kan ihtiyacı duyacaksın. En yakınında kimler varsa onlara saldıracaksın."
Sam
"Bu tuhaf ama ya doğruysa Babana ve China ya zarar verebilirsin."
Snow
"China mı? O sen senin neyin oluyor?"
Ben
"Halam."
"O senin yanında ve kolyeden sana bahsetmedi. Neden böyle yaptıki?"
"Nasıl! Kolyeden onun haberi varmıydı?"
"Taktığın kolyeyi büyüleyen oydu."
İyice sinirlenmiştim.
"Hadi ama yok daha neler! Başka kime farklısın diyeceksin." Ayağa kalktım. "Ben gidiyorum. Daha fazla bu saçmalıkları dinleyemem."
Hızla çıktım. Yolda hızla yUrürken biri kolumdan tuttu ve
"Bekle" dedi. Dönünce onun luke olduğunu gördüm. Konuşmaya devam etti.
"Belki söyledikleri doğrudur."
"Değil. Beni eve bırakabilirmisin. Yolu bilmiyorum."
Eve gidince hızla içeri girdim. Sadece china evdeydi. luke ta arkamdan eve girmişti.
China
"Neyin var senin?"
"Hiç. Bu gün büyücü olduğunu öğrendim."
Birden gözleri irileşti. Luke' a bakarak

"Ona sen mi söyledin. Ben bunları şimdi anlatmayacaktım."
Luke
"Ben anlatmadım."
Ben
"Dur bir dakika. Bunlar doğru mu?"
China
"Evet. Bak sana--!"
"Ne yani kolyeyi yapan sen miydin? ve bana bu kolyeden hiç bahsetmedin. Neden?"
"Sana bahsedecektim ama doğru zamanı bekledim."
Sonra birden beynimde şimdi şimşekler çakıyordu. Luke 'a döndüm ve
"Sen biliyordun. Ama bana birşeyden bahsetmedin. Diğerleride biliyomu?"
"Hayır. Ama bana bahsetmemem konusunda ısrar etti. Napabilirdim."
Sinirle yanlarından uzaklaştım merdivenlerden çıktım. Odama girdim yatağın üstüne kendimi attım ağlamaya başladım. Yaşlı adamın dedikleri aklıma geliyordu. Ben insan değildim o kesin. Ama annem babam farklı insanlar ve kimse bana bu yaşıma kadar bahsetmedi. Duygularım karışmıştı. Ne yapmalıydım. Telefonum çaldı açmak istemiyordum. Numaraya bakınca annem olduğunu anladım. Bende ağlamayı kesip açtım.
"Alo!"
"Nasılsın tatlım?"
"Hiç iyi değilim."
"Neden?"
"Bu gün birsürü gerçek ortaya çıktı."
"Ne gibi şeyler."
Eğer ona siz benim gerçek ailem değilmisiniz desem. Hemen uçağa atlar gelirdi.
"Anlatmak istemiyorum."
"Erkek meselesimi?"
"Hayır. Anlatmak istemiyorum."
"Senin moralin baya bozuk. İstersen sonra arayayım."
"Tamam. Anne-!"
"Efendim."
"Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum tatlım."
Telefonu kapattım. camdan dışarıya baktım. Hava çoktan kararmıştı.

~Bölüm Sonu~

Arkadaşlar voteler şimdilik okur sayısına göre iyi görünüyor ama hiç yorum yapılmıyor. Nasıl bir bölümdü? her türlü yorumu bekliyorum. :)  :*  ;)

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin