Asıl Kötü!

47.3K 2.7K 230
                                    

Gözlerimi açtığımda yanımda hala baygın olan Sam 'i gördüm. Etrafa bakınca bir cam kutunun içinde olduğumuzu gördüm. Ama sadece Sam benimle aynı kutudaydı. Etrafta üç cam kutu daha gördüm. Birinde China, David ve Layla vardı. Diğerinde ise Luke, peterve emma vardı. Biraz cama yaklaştım. Yumrukladım. Vampirler çok güçlü olduğu için gücümün işe yarayacağını düşündüm. Ama canım acımıştı.

Sam'da gözlerini açtı. Oda camı kırmayı denedi. Sonra aklıma büyü yapmak geldi. Samla birlikte büyü yapmayı denedik. Ama ters tepti ve bizde baş ağrısı yaptı. Sesimize diğerleride uyandı. Sesimizi duyabildikleri için onlara olanları anlattık. Hepimizin güçlerine göre kutu yapmışlardı. Çaresizce oturduk. Saatlerce bekledik.

Sonunda karanlık odanın köşesinden bir çıtırtı. Ardından odayı ışık kapladı. Biraz gözlerimizi almıştı. Ama hemen ışığa alıştık. İçeri girenim Lexi olduğunu anladık. Kötü melez bize gülerek bakıyordu. Ben onu görünce üstüne atlamak istedim. Ama camı unutmuştum. Cama çarptım ve yere yığıldım. Sam oturmama yardım etti.

Lexi

"Salak olduğunu biliyordum. Ama bu kadarı fazla. Koca camı farkdemedin mi?"

Ben

"Yine ne istiyorsun bizden?"

"Eğer ben istiyor olsaydım intikam isterdim. Ama şanslısın. Seni isteyen ben değilim!"

"Ben değilim derken!"

"Merak etmeyin kısa zamanda tanışacaksınız!"

Sam

"Kimle tanışıcaz?"

"Zamanı gelince görürsün. Haaa! Bu arada Sam geçen sefer seni hesaba katamadım. O yüzden bu kadar zorlandım. Ama şu halinize bakın. Acınası haldesiniz."

Ben

"Annem nerde?"

"Şuan iyi durumda. Ama o da cezasını çekecek."

"Onu rahat bırak!" sesim okadar yüksektiki. Doğaüstü bir şiddetteydi. Sonra lexi odadan çıktı. Kapı tekrar kapandı. Ben cama yaslandım.

Luke

"Lily! Sakin ol!"

"Olamam. Onuda kaybedemem. Kimsem kalmadı etrafımda. Olmaz kesinlikle olmaz." Ağlamaya başladım. Sam camı yumrukluyordu. Ama bir fayda etmedi. Kan ter içinde o da sonunda yere oturdu. Saatler geçiyordu.

Beslenmem gerektiğini hissediyordum. Sonunda birden cam kutular harekete geçti. Odanın duvarından geçtik. Büyük bir salona geldik. Karşımızda iri yapılı bir vampir duruyordu. Hepimizin yüzü ona dönüktü. O anda Adam

"Nasılsınız çocuklar?"

Luke ve Peter aynı anda

"Baba!" dediler. Ben onlara şaşkınlıkla bakıyordum. Onlarda baba dedikleri o adama donmuş şekilde bakıyordu. Sessizliği o vampir bozdu. Lexiye baktı ve

"Misafirlerimize içecek bir şeyler getir canım." Lexi kafasıyla onayladı ve salondan çıktı. Sonra benim olduğum cam kutuya doğru yürüdü. Çok korkunç görünüyordu. Geriye afaladım.

"Merhaba tatlım! Ben Albert! Sen lily olamlısın." ben şaşırmış halde ona bakarken o sinirlendi ve bana bakarak " Kabalık ediyorsun. Ama görgü kurallarına noldu. Aynı baban gibisin. O da böyle. Annen işteyse kibar olmayı biliyor."

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin