Arkadaşlar Bir Vampire Aşık Olmak hikayesindeki David karakterini Harry Styles olucak. Ayrıca china Taylor Swift olucak. :)
Luke'ların evine gittiğimizde hiç ses yoktu. Bodruma indik. Vampir ordaydı.
Luke
"Biraz bekle etrafı inceliycem."
Merdivenlerden çıktı. Bemde bodrumda demirlerin diğer tarafında oturan vampiri inceledim. Sonra yere oturdum ve incelemeye devam ettim. Vampirde demirlerin diğer tarafında karşıma oturdu.
Vampir
"Sen beni burdan çıkarmalısın?"
"Bunu niye yapayım ki."
"Susadım."
"Olabilir. Sana yeterince kan veriliyo zaten. Fazlası olmaz."
"Burdan kurtulursam ilk seni parçalıycam."
"Seni iyileştirmek istiyorum."
"Ben hasta değilim."
"Ben başlasam iyi olur."
Ellerimi sanki birşeyi iter gibi vampiri doğru tuttum. İçimden hissediyordum. Ve vampir yere yığıldı acı çekiyor gibiydi. Ama vaz geçmeliydim. Sonunda içindeki zehri temizlediğimi anlayınca bıraktım. Vampir inlemeyi kesti.
Arkamdan gelen ses
"Afferin sana!" dönüp bakınca Luke olduğunu anladım.
"Neden?"
Sinirli bir şekilde
"Neden yapıyosun. Sana zarar veriyor. Bunu biliyosun."
"Evet! Ama bunn için buraya geldik."
"Bari ben yanında olduğumda yapsaydın."
"Tamam. Zehri temizledim. Sorun yok."
"Bir daha yapma."
Yerde yatan vampire baktım. İyidi. Yerden kalktı.
Bize bakarak
"Siz kimsiniz? Benim burda ne işim var?"
Herşeyi anlattık. Ama onu ordan çıkartmadık. Bir yarım saat sonra araba sesi geldi. Arabadan bir ses geliyordu. İnen kişileri gördüğümüzde bağıranın annem olduğunu gördüm.
"Lily! Nerdesin?"
Beni görünce hemen yanıma geldi. Ben şaşırmış bir şekilde izliyordum.
Babama baktım ve
"Annemin burda ne işi var?"
Babam
"Gelmek istedi."
"Evet küçük hanım. Seni görmek istedim. Benden neden kaçıyorsun. Ve neden gecenin bu saatinde bir erkekle çıkıp ormanda bir evde tek başınıza duruyorsunuz?"
"Anneee! Farklı bir durum var."
"Daha diyeceklerim var. Ormana ben hep seni korkarım göndermeye sana zarar gelecek diye. Neden ormana giriyosun. Sen- Sen çok değişmişsin. Kimse bana burda neler olduğunu anlatmıyor. Sen çok farklısın. Saçların sarı. Eski saçlarını sevmiyormuydunda sarıya boyattın. "
Anne-!"
"Burda tuhaf olan birşeyler var. Ve bana neler olduğunu anlatmazsan şurdan şuraya gitmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir VAMPIRE Aşık Olmak!
VampireHer an bir gizem. Bir insanın hayatı bukadar çabuk değişir mi? Hikayeyi okuyunca anlayacaksınız. Lily için yeni ve çok sıradışı bir hayat başlıyacak. Hergün sürükleyici maceraları olacak. Birini sevmeyi ve onu korumak için kendi canını vermeyi öğre...