Vampir Özellikleri

73.3K 4K 273
                                    

Luke geldi. Yanımıza oturdu. Ben

"Ama bu nasıl oldu. Koruma kalkanı yapmamış mıydın?"

Layla bana baktı

"Evet ama kötü düşünceli kimse giremez."

Anladım der gibi kafamı salladım. Saat daha Akşamın sekiziydi. Bense hikayeleri çok dikkatimi çektiği için dinlemek istiyordum. ve yine soru sordum.

"Peki James ve sen nasıl vampir oldunuz."

Bu sefer Luke bana tuhaf tuhaf baktı. Ve diğerlerine döndü.

"Yeterince şey bilmiyor mu zaten? Daha fazla anlatmak doğru mu sizce? Bu yasak biliyorsunuz. Büyükler buna karşı çıkacaktır. Ona zarar vermeyecekleri ne malum!?"

Sam

"Zaten yasağı çiğnedik. Boş ver. Çok ayrıntılı düşünmek iyi değildir."

Sonra bana döndü ve

"İlk kendiminkiyle başlayacağım.

Ben insanken  bir küçük dükkanda çalışırdım. Sonra bir gün işten dönerken bir yaşlı kadın ona yardım etmemi söyledi. Hiç bilmediğim sokaklardaydım. Kadına yardım ettikten sonra geri dönerken Bir şey hızlıca önümden geçti. Ve bir şeyler söylüyordu.

'Sana ihtiyacım var. Bir yardımcı, bundan bir zarar gelmez. O çevik görünüyor.' ve olan oldu. Beni biri boynumdan ısırdı. Ondan sonra pek bir şey hatırlamıyorum. Sadece acı. Dönüştüğümde beni o yaşlı kadın karşıladı. Bana baktı, kendimi kontrol etmeme yardımcı oldu. Beni oğlu gibi sevdi. Bir gün büyükler beni dönüştürdüğünü duydu. Ve onun boynunu koparıp yaktılar. Bende tek başıma 10 sene geçirdim. Sonrada Luke ve Peter’le tanıştım.

İşte böyle.

James' e gelince o Luke tarafından dönüştürüldü. Luke' un daha yeni vampir dişlerinin çıktığı zamanlardı. Çok susamıştı. Kendini tutamadı. Onun kanını emecekti. Isırdı. Geç olmadan onu durdurdum. Ama James bir vampire dönüştü. İşte böyle."

"Anlamıyorum. O yaşlı kadın bu yüzden öldü. Luke' a neden bir şey yapmadılar?"

"Luke daha yeni vampirleşiyordu. Kendini kontrol edemiyordu. Onları zor ikna ettik."

"Anladım."

O sırada telefonum çaldı. Arayan China 'ydı.

"Alo!"

"Lily sen tek başına evde durabiliyor musun?"

"Ben evde değilim. Layla benim evde tek kalmama razı olmadı. Onun evindeyim."

"İyi tek olmamana sevindim. O zaman onunla kal. Bir yere gitme. Tamam!"

telefonu cebime geri koydum.

Luke birden

"Yarın hava güneşli. Okula gidemeyiz."

Ben

"Neden yoksa güneşe çıktığınızda yanıyor musunuz?"

"Hayır. Güneşten dolayı göz rengimiz değişir. Ya sarı Ya da yemyeşil olur. Kimseyi korkutmak istemeyiz."

Sam

"Tamam. O zaman."

Layla

"Ben gidiyorum. Charlie ve Arthur beni merak eder." Charlie Layla’nın gerçek annesi değil. Onun güçlerini bilir ama buna alışmış ve onu kendi oğlu Arthur’dan ayırt etmez.

Sam

"Lily'i annen kabul etmez mi?"

"Hayır! O sizinle kalacak. "

"Tamam. "

Layla bana sarıldı. Sam'i öptü ve gitti. David de bir 15 dakika sonra gitti. Üç vampirle tek başımaydım. Biraz korkmuştum, gergin hissediyordum.  Sonra sam

"Hadi bizde gidelim."

Ben Luke' un arabasına bindim. Sam arabayla gelmemişti. Oda James’in arabasına bindi. Luke arada bana tuhaf tuhaf baktı. Sonra tekrar yola baktı. Hiç konuşmadı.

Evlerine ilk defa gelmiştim. Çok güzel görünüyordu. Sonra Luke

"Ben ona odamı veririm. Orda kalabilir" Bana döndü ve "yatmalısın. Uykuya ihtiyacın var."

Sonra beni odasına götürdü.

"İşte burası. Camı açayım. sıcak olur"

"Siz vampirler hiç uyumazsınız. Doğru mu?"

"Evet"

"Bide bedenin soğuk değil bu nasıl oluyor?"
" Hayır Tabiki de soğuk değil. Sadece güneş değdiği zaman öyle oluyor. Böyle sıcaklığının normal olması senede bir kez insan kanıyla beslenmemiz. Onlar bizi normal insan gibi gösteriyor. Neyse Hadi yat sende okula gitmiyorsun. Ben olmadan gidemezsin."

Bende sesimi çıkartmadım. Yatağa yattım. Luke odadan çıktı.

Gece yarısı birden irkildim ve kalktım. Luke, yatağın yanına bir sandalye almış hiç kımıldamadan bana bakıyordu. Bende o hareket etmeyince

"Sen ne yapıyorsun? Burada ne işin var?"

"Seni izliyorum." Biraz tuhaf hissettim.

"Beni niye izliyordun?"

"Ben uyumayalı 211 sene oldu. Ve cidden uyumak nasıl bir şey unuttum. Biz doğuştan vampirler ergenliğe girip vampir özelliği kazandığımızda uyuma özelliğimde gitti."

"İyide bu tuhaf bir durum."

"Rahatsız ettiysem özür dilerim. Ben seni uyandırmak istemedim. Ama çok horluyordun." Beni sinir etmek içi dediğini biliyordum.

"Ben geceleri horlamam."

"Horluyordun işte." Uzatmak istemedim.
"Neyse ben uyumaya devam ediyorum."

Ertesi sabah uyandığımda gitmişti. Bende odadan çıktım. Merdivenlerden indim. Benim içi sofra hazırlamışlardı. Teşekkür ettim.
"Çok teşekkürler."
Sam
"Ne demek! Zaten geceleri çok sakin ve sessizdir. Bizde öylece durmayı istemedik. Sende yemek yemelisin zaten."
James
"Hadi otur." Sonra benim arkama geçti iki elini omuzlarıma koydu ve beni itmeye başladı. Sandalyeye oturttu. Bir güzel kahvaltımı yaptım. Sonra Sam
"Luke onu evine götür. Biz bu gün besleneceğiz. Bizden uzak durmalı. Onun yanından da ayrılmamalısın. Gece bile orda kal nöbet tut."
"Tamam. Ama bize yine de bu kadar yakın olması iyi mi?"
"Bunu sonra düşünürüz."
Sonra benimle birlikte çıktı arabasıyla beni bıraktı. Benimle eve girdi. Evin her yerini aradı. Kimse yoktu. Sonra koltuğa kendini bıraktı. Bende karşısındaki koltuğa oturdum. Cidden kendimi mahcup hissediyordum.
"Özür dilerim ve teşekkür ederim. Benim yüzümden hepiniz tehlikeye giriyorsunuz. Cidden baş belasıyım."
"Eğer sesini kesmezsen seni ısırırım kanını bırakmam."
Şaka yaparken bir insan bu kadar mı ciddi olur? Korkmuştum. Oda bunu fark edince gülümsedi. O gülümseyince kendimi bir tuhaf hissettim. Ondan etkileniyordum. Vampir olduğu için değil. Akşama doğru zil çaldı. Daha ben kapıyı açmadan Luke
" Gelenler Layla ve David!"
"İyide bunu nerden bildin. Burada mı

vampir özelliği."
"Hayır doğuştan vampir olan bazı vampirlere özgü bir şey benimde bu kim nerde anlayabilirim. Ama belli bir mesafeye kadar geçerli. Neyse kapıyı aç."
Kapıyı açtım. Layla ve David’di. Sonra Layla ve David’inde benim gibi yemek yediğini bildiğim için bir şeyler hazırladım. Luke da tek kalmamak için yanımıza geldi.

~Bölüm Sonu~

Arkadaşlar bu bölüm sizce nasıl olmuş?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. :)

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin