Duygular!

59.6K 3.4K 249
                                    

Gece yarısı babam uyuyunca china halam beni uğurladı. Vampir hızıyla Luke 'lara gittim. Orda Emma

"İkişerli grup oluşturup her yeri aramalıyız. James sen benimle gel. Sam ve Lilye siz ikiniz gidiyorsunuz. Ve size gelince sakın tartışmayın. Size diyorum. Luke ve Peter."

Luke

"Saçmalık. Başka kimse yok mu?"

"Yok"

"O zaman tek giderim daha iyi."

"Benim sinirimi bozma. Karşımızda olan vampiri bilmiyoruz."

Sesini çıkartmadı. Herkes dağıldı. Karanlıkta etrafı rahatça görebilmekte güzeldi. Etrafı çok sessiz ve dikkatlice izliyorduk. Ama hiçbir iz bulamadık. Sonra ormanın ortasında buluştuk. Emma Luke' a kızgın kızgın bakıyordu. Demekki ikisi arasında bir kavga olmuştu.

Emma

"Sam peterle gitmez. Sam sen benimle gel. James sen peterle git. Luke sende Lilyle gideceksin."

Luke

"Bence daha iyi bir fikir."

Ormanda luke'la dolaşırken Luke'un benimle birşey konuşmak istediğini hissediyordum. Ama konuşmuyordu. Bende sonunda dayanamadım.

"Luke benimle ne konuşmak istiyorsun."

"Hiç birşey!"

"Hadi ama."

Bana bakmıyordu bile. önden ilerliyordu. Bende tuttum kolundan çevirdim.

"İyi de neden bana bir süredirli böyle tuhaf tuhaf bakıyosun."

"Sana tuhaf tuhaf bakmıyorum."

"Sen ciddimisin. Peterle o hayvanı getirdiğimiz zaman bana nasıl baktığını çok iyi hatırlıyorum. Ona güvenmiyorsun. Bana zarar vereceğini falanmı düşünüyorsun?" Artık bağırıyordum.

"Hayır öyle birşey değil."

"Ben kendimi koruyabilirim."

"Yaa tamam peterle ilgili ama sana zar vermesiyle ilgili değil. Başka bir mesele."

"Eee başka bir meseleyse neden bana böyle davranıyorsun?"

Cevap vermedi. Yine yürümeye devam etti. Bende tekrar kolundan çektim.
"Luke!" diye bağırdım. Sonra ilerlemeyi kesti. Bana doğru döndü. Tam karşımdaydı. Sonra ani bir hareketle elleriyle kafamı tuttu. Ve beni öptü. Önce ellerimle onu iterek kurtulmaya çalıştım. Ama kurtulamadım. Şaşırmıştım. Bende direnmeyi kestim. Sadece beni bırakmasını bekliyordum. Dudaklarìmdam ayrılırken gözlerimin içine bakıyordu. Ve
"Şimdi kendi sorunun cevabını kendin bul. Bulacağına eminim."
Dedi ve yürümeye devam etti.
Ben donakaldım. Olduğum yerden kımıldamıyordum. Luke tekrar bana baktı.
"Yürümeye devam edecekmisin?"
Bende birşey demeden atkasından sessizce ilerledim. Sabaha doğru geri Luke'ların evine döndük.
Emma
"Biz bişey bulamadık. Siz buldunuz mu?"
James
"Bizde de aynı durum."
"Luke aynen!"
Emma
"Neyse yarın devam ederiz. Lily eve git."
Önce düşündü sonra devam etti.
"Ama tek gitme. Sam sen götür. Luke sende benimle gel."
Sam ve luke aynı anda
"Tamam."
Sam beni götürürken benim düşünceli halimi farketmiş olmalı.
"Sen neden böylesin? Luke 'la kavgamı ettiniz?"
"Yoo kavga etmedik. O vampiri düşünüyorum."
"Hmm. Neyse bana ne zaten. Ama bazen dengesiz olabiliyor. "
"Hayır değil."
"İyi sana kötü davranmadıysa!"
Eve ulaşmıştık. Ben artık kendimi koruyabiliyordum ama onlar hala bana eskisi gibi davranıyorlardı.
İçeri girdim. Çok sessizdi. Bende yukarıya çıkım. Odamda beklerken Luke' un neden öyle yaptığını düşünüyordum. Beni seviyormuydu cidden. Ama bana ne anlatmak istedi anlamamıştım. Sabah 6 sıraları bir koku aldım. Kan kokusuydu. Çok yakında geliyordu. Bende kokuyu takip ettim. Bahçeye giden kapİdan geliyordu ses. Bahçeye çıktım. Biri hızla kayboldu. Yine aynı vampirdi. Ben yine onu görememiştim. Peşinden gidecektim. Ama yerden gelen kan kokusuna baktım. Jessy yerde paramparça bir şekilde yatıyordu. Bende ani bir hareketle
"Baba!"diye bağırdım. "Baba! Çabuk bahçeye gel. China!"
İkiside bir dakika içinde bahçedeydi.
Babam
"Noldu?"
Yerde yatan jessyi gösterdim.
Onu inceledi. Sonra bana bakarak
"Sen iyimisin?"
"Evet ben iyiyim."
İçeri geçtik. İçerde otururken konuşuyorduk.
Babam
"Bunu yapan ne ki? Lily sen ne olduğunu gördün mü?"
"Hayır."
"Ben birkere gördüm gibi sanki. İnsan olabilir."
China ile ben birbirimize bakarken
ben birden döndüm ve
"Hiç sanmıyorum. Bunu bir insan nasıl yapabilirki."
"Zaten insan gibi görünen bir şeydi. Çok hızlıydı."
"Sen yanlış görmüş olmalısın. Öyle birşey yok."
"Neyse onu gömsek iyi olur."
China kahvaltıyı hazırlarken bizde jessyi gömdük. Sonra kahvaltıyı yaptık. Ben emmaya mesaj attım. Olanları mesajda anlattım. Sonra okula gitmek için evden çıktım. Okulda hemen etrafıma doluştular.
Layla
"Rahat bırakmazsanız anlatacağınısanmıyorum."
Sam
"Ozaman geç şuraya oturda anlatmaya başla."
Oturdum anlatmaya başladım.
James
"Bence adam Lily tek başına bulursa birşeyler yapabilir. Baksana bizden kimse görmüyor. Bir lilye görünüyor."
Peter
"Çünkü kokusunu alamadığı gibi onu hissedemiyorda. Ben Lily'i Luke 'un kokusuyla buldum. Yani lily ona çaktırmadan yaklaşabilecek tek kişi. Bizi her halukarda hisseder."
Luke
"Ama o böyle bir tehlikeye girmeyecek. Saçmalık. Başka bir plan yapın."
Ben Luke tan utanıyordum. Ona bakamıyordum. Hem bana ne anlatmak isteğini anlamadığım içinde salak gibi hissediyordum. Derse girdiğimizde Layla bana Samla oturmak istediğini söyledi. Bende birşey diyemedim. Sam'in eski oturduğu yer luke' un yanıydı. Bende istemeyerek ve çekinerek onun yanına geçtim.
Luke bana bakmadan
"Buldun mu?"
Neyden bahsettiğini biliyordum ama yinede
"Neyi?"
Sinirlenmişe benziyordu.
"Boşver."
Ders başlamıştı. Kafam önümden hiç kaldırmıyordum. Ders boyunca düşündüm ama bulamadım. Okul çıkışı hep birlikte emma nın yanına gittik. O da Peterle aynı fikirdeydi.Beni sessizce gönderme fikrindeydi. Susuzluğumu gidermessem kokuyu daha iyi alırım diye kan içmedim. O yine kan akıtacaktı bir yerlerde. Emmada Peterle birlikte kokuyu beklememi söyledi onun hareket eden cisimleri bulması daha iyi olduğu için. Bizde ormanda yavaşca dolaşmaya başladık.
Peter
"Korkuyormusun."
"Hayır."
Sonra sustu. Bir süre sonra
"Lily beni iyi biri yapan kim biliyormusun."
Ben sesimi çıkartmadan ona bakıyordum.
"Sendin."
"Ne?"
"Lily direk konuya girmek istiyorum." derin bir nefes aldı ve "Senden hoşlanıyorum. Benim değişmemde büyük katkın var."
Ben dona kalmıştım. Bu da neydi şimdi. Ve bidden salak olduğumu fark ettim. Luke' un nedemek istediğini anlamıştım. Gece ikisi bir grup olarak gittiklerinde kavga ederek dönmüşlerdi. Demek benim yüzümdendi.

~Bölüm sonu~

Vote ve yorumları bekliyorum. Arkadaşkar bide bu arada yeni bir hikayeye başladım. Profilimden girip bakabilirsiniz hikayeye. Yeni hikayemide beğeneceğinizi düşünüyorum. :) ;)

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin