Kaçış!

44.3K 2.8K 159
                                    

Sakinleşmiştim. Hemen hemen 5 yada 10 dakikadırlı ağlıyordum. O anda Peter endişeli bir sesle

"Millet yaa biz bir kişi eksik değilmiyiz. Ja.. James nerde?"

Hepimiz etrafa bakındık. Yoktu.

Luke

"Olaylar okadar kafa karıştırıcı ki. Onu farketmemişiz."

Ben

"Nerde peki? İyimidir acaba?"

David

"Eminim ki o da ellerindedir. Ama nerde?"

Emma odanın içinde bağırarak

"Albert james nerede, neden bizden ayrı tutuyorsun? "

Ses gelmedi. Hepimizin içinde korku vardı. Bir iki saat sonra Albert ve lexi geldi. Arkalarında ise bizim gibi cam kutuda olan Annem ve James vardı. Albert

"Niye bağırıp duruyorsunuz? İkiside burda işte."

China

"Onlar neden baygın, ne yaptın onlara?"

Albert

"Bayılttım. Onlar için özel planlarım vardı. Bu arada yeni bir haber vereyim. David, china Layla. Sizi öldürmeyi planlıyorum. Ama işime yararmısınız bilmiyorum. Kararsız kaldım. Emma ölmeli. Lily seni başta istiyordum. Bana yardımcı olursun diye düşünmüştüm. Ama fark ettimki Lexi bana yeterde artar bile. Dönüşüm geçirmemiş büyücüleri bulmama o yardım edebilir. Seni öldürmeyi düşünüyorum. Ama eğer Luke ve Peter benim tarafıma geçerlerse olur. Eğer senin yaşamanı istiyorlarsa eminimki bunu yapacaklardır. Benim sana acımayacağımı biliyorlar."

Luke

"Ona elimi süreyim deme!"

"Oldu başka!"

Lexi ye işaret etti. Beni kutudan çıkarttı. O an büyüyle ona saldırmak istedim. Ama canım acımıştı.

Lexi gülerek

"Güçlerini kullanamamanın kutudan olduğunu mu sandın. Size verdiğimiz şırıngalarda vardı. Güçsüzsün şuan."

"Bende bedenimden zehrin bedenimden çıkmasını beklerim. O zaman kendini kolla!"

"Sen öyle san tatlım." O anda bir şırınga yedim. Beni etkilemedi. Ama burnumun kanamasına yetmişti. Ayakta zor duruyordum. Lexi koluma girdi ve odadan çıktık. Çıkarken duyduğum sesler arkamdan gelen seslerdi. Ondan beni bırakmasını istiyorlardı. Beni bir odaya kapattılar. Lexi beni yatağa fırlattı. Odadan çıktılar ve kapıyı kitlediler.  Bende yatakta doğruldum kendime gelmiştim. Ben diğerlerinden farklıydım. Kendimi daha hızlı iyileştirebiliyordum. Ama onlar bunu bilmiyordu. Ben yinede baygın numarası yapıyordum.  Bir ara Albert'in sesi geldi.

"Nasılsın tatlım. Şimdi oyun zamanı. Peter ve Luke için oyun başlıyor. Seni neden istemediğimi öğrenmek istersin. Sen zayıfsın. İnsanlar gibi yara alıyorsun. Nefes alıp veriyorsun. Seni yenmem kolay. Bak odaya gelen sise dayanamayacaksın!"

Sesimi çıkartmadım. Büyüde yapamadım. Sis odayı kapladı ve beni bayılttı.

........

Uyandığımda yine bir cam kutunun içindeydim. Ama bu tuhaftı. Albert beni görünce

"Demek uyandın. Eee yerin nasıl rahat mı?"

Bir VAMPIRE Aşık Olmak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin