Bir gündürlü yürüyorduk. Ama hiç kimseyi görmedik. Gece yola devam ederken kulağımız uzaktan gelen bir sesi duydu. Kalabalık olan bir yerdi. Bizde oraya doğru gittik. Bir kasaba bilduk. Şenlik vardı sanırım. Bizde bir iz bulma umuduyla oraya gittik. Şrnlikte etrafı dikkatli ve hızlı bir şekilde inceledik. Ama ne Luke ne Albert ne de Lexi yoktu. Sonra insanları dikkatini çekmemek için oturduk. Şenlikleri izledik. Peterde yanımda oturuyordu. Birden müzik eşliğinde dans etmek için bir kız Pereri kaldırdı. Hiç karşı çıkmadan hemen kalkmıştı. Bende orda otururken bir kız yanıma oturdu.
Bana
"Merhaba!" sen buralı değilsin değil mi?"
"Hayır nerden anladın?"
"Çünkü gördüğün gibi biz dağda yaşayan kasabalılarız. Burası yüksektir ve soğuktur. Sende pek bu havaya göre giyinmemişsin."
Önce üstümü inceledim. Evet! Üstümde sıfır kol ve altta ise diz kapağımın biraz üzerinde kot şort giymiştim. Sonra etraftakilere bakındım. Üzerlerinde kazak, mont, hatta bot bile vardı. İşte şimdi pot kırmıştım. Vampirler üşümez biliyorum ama ortama ve insanlara dikkat etmem gerekiyordu. Ben ise unutmuştum. Düşündüm ve sonunda
"Ben soğuğu severim. Pek üşümem." dedim.
Kız
"Olsun ben sana giyeceğin birşeyler getireyim. Donarsın. Çok soğuktur buralar."
"Buna ge-!" sözümü tamamlayamadan kız çoktan gitmişti. O sırada peter geri döndü.
"Tatlı kız ama çok enerjik. Nede olsa insan biraz yorulması gerekmez mi?"
"Olabilir!" gülümsedim.
"Senin yanındaki kız kimdi?"
"Modaya uyum sağlamama yardımcı olacak kişi." etraftaki insanları ve bizim kıyafetlerimizi gösterdim. Oda şaşırdı. O sırada kız geldi ve diğer yanıma oturdu. Peteri kaldıran kızda tekrar gelmişti. Onu bu sefer zorla yerinden kaldırdı. Ama gittiler. Bende yanımdaki kıza teşekkür ederek verdiklerini gösterdiği yere gidip giydim. Bir pantol ve üstüne kırmızı üzerinde çizgileri olan bir kazak vermişti. Ve son olarak iki diz kapağına ulaşan botlar. Cidden şimdi modaya uyum sağlamıştım. Tekrar gidip kızın yanına oturdum.
Kız
"Çok yakıştı. Senin olabilirler. Bu arada ben Anna!" elini uzattı.
Bende
"Lily!" diyerek karşılık verdim.
Benim Peteri izlediğimi fark etmiş olacak ki.
"Oda mı seninle?"
"Evet!"
"Sevgilin mi?"
"Hayır. Arkadaşım!"
"Ama yakışıklı bir çocuk." gülümsedi. Bende gülümseyerek karşılık verdim.
Anna
"Bu gün sizin gibi iki yabancı daha vardı. Bir kız bir erkek. Erkek olanı çok yakışıklıydı. Arkadaşına benziyodu. Mavi gözleri vardı. İnsan başka bir yere bakamıyor o mavi gözlere bakınca. Bazen ürkütücü olsalarda o gözler. Nedense beni ona çekiyordu."
Ben bu lafları duyunca şaşırdım. Kıza
"Mavi gözler mi? Peki ismi neydi?"
"Bilemiyorum ki! Sadece benimle bir kere dans etti. Sessizdi. Sordum ismini ama kalabalıktan anlayamadım. Ama heralde baş harfi 'L, yada R' ile başlıyordu."
"Peki şimdi nerdeler biliyormusun?"
"Neden soruyorsun ki?"
"Çünkü o benim erkek arkadaşım ve ben onu arıyorum."
Kız mahcup olmuş gibiydi.
"Öyle mi? Bende negüzel ballandıra ballandıra anlatıyorum. Kusura bakma!"
"Önemli değil soruma cevap verir misin?"
"En son buralardaydı. Bir beş dakika önce gördüm. Ama gittimi yoksa hala burdamı bilmiyorum." ilerden birisi annayı çağırdı oda bana
"Benim gitmem lazım. Kıyafetler senin olsun!"
Ve koşarak kendini çağıran kişinin yanına gitti. Bende ayağa kalktım. Etrafta peteri aradım ona haber vermek için ama yoktu. Birden nereye kaybolmuştu bu. Onu dansa kaldıran kızda yoktu. Korkmuştum. Sonra yeni bir müzik başladı. Ve bir el beni kendine çekti. Birden dans etmeye başladık. Karşımdaki genç benim yaşlarımda sarışın ela gözlü biriydi.
Bana
"Kusura bakma eş arıyordum. Gözüme sen çarptın. Böyle güzel bir bayanı kaldırmassam sonradan üzülürdüm." dedi.
Benim ise gözlerim etrafta Peteri aradı. Ama yoktu.
Ben konuşmayınca karşımdaki genç
"Ben michel! Sen?"
Gözlerimin içine bakıyordu.
"Bende Lily! Size birşey sorabilirmiyim. Buraya bir arkadaşımla gelmi§tim. Acaba onu gördünüz mü?"
"Yanımdaki genci gördmüştüm. Ama nerde olduğunu bilmiyorum."
Bu müzik eşliğinde dans ettiğimiz oyun eş değiştirmeliydi. Bir kişi karşıma gelmişti. Ve yine eş değiştirmeye geldiğinde birden çok şaşıracağım bir olay oldu. Karşımdaki LUKE' tu. Ben donmuş bi rşekilde onu izlerken o ellerimi tuttu ve dans etmeye başladık.
"Dans etmeliyiz. Bu kasaba dansa önem verir. Eminim dans etmezsek. Sinirlenebilirler."
"Luke! Sensin değil mi?"
"Evet!"
"Neden böyle soğuk davranıyosun?" cidden o eski Luke değildi. Sanki karşımdaki başka biriydi. Gözleri kırmızıydı.
"Nasıl olurda kimse bu halinden korkmuyor?"
"Lexi sağolsun!" dedi ve pis pis güldü.
Ben
"Luke seni bulmak için geldim. Peteride alıp gidelim." dans bitmişti zaten. Bende luke' un kolundan tuttum. Onu çekiyordum ama gelmiyordu. Ona döndüm.
"Ne yapıyorsun sen? Benimle gelmiyormusun?
"Neden seninle geleyim ki!"
"Sen beni hatırlıyormusun?"
"Evet lily! Ama seninle gelmiyorum. Lexi seni ona götürmemi istedi. Ben o yüzden burdayım. Sen benimle geliyorsun!" dedi. Ve beni çekmeye başladı. Direniyordum.
"Ben oraya gelmek istemiyorum bırak beni! Seni incitmek istemiyorum. "
"Yürü dedim sana!"
Sonunda bir eve girdik. İçeri karanlıktı. Lexi karşıdaydı. Yanındada bir kaç adam vardı. Emma benden büyü güçlerimi saklamamı istiyordu. Çünkü hepsi benim büyü güçlerimin yok olduğunu sanıyordu. Hatırlıyorsanız odada bana yaptıkları şırınga iğneleri ve sissin benim büyü gücümü yok ettiğini sanıyorlardı. Emmada öğrenmelerini istemedi. O şırıngalar David Layla China ve Sam ' i de etkilemişti. Büyü güçlerini kullanamıyorlardı. Onları o zehirden kurtaranda bendim.
Luke iki elimi birden arkadan sımsıkı tutuyordu. Ona yalvarıyordum ama çok duygusuz bir haldeydi. Beni hiç umursamıyordu.
"Way canına kimleri görüyorum." gülümsemesi birden soldu. " Ne arıyorsun bursa?"
"Hiç birşey!"
"Hadi yaa. Bende yedim zaten."
"Peteri siz mi kaçırdınız?"
"Peter de mi burda?"
Ben
"Ne demek peter de mi burda. Siz kaçırmadıysanız nerde peki?"
Lexi
"Ben nebileyim. Biz sadece seni gördük."
Luke
"Burası kurt kasabası. vampirleri sevmezler. Onların elindedir. Yazık olmuş."
"Nediyosun sen? Sen böyle biri değilsin!"
"Kim demiş!"
Lexiye bakarak
"Ona ne yaptın?"
"Sadece uslu bir çocuk yaptım. Benim sözümü dinler sadece. Ve kana susamış bir vampir haline getirdim. Biliyor olmalısın. Vampirler belli bir süreden sonra kan onun için tek şeydir başka birşey düşünmez." Lexi, Luke'a bakarak
"onu odaya kitle sende odada ol bir yere kaçmasın."
Birlikte bir odaya girdik. Kapı diğertaraftan kitlendi. Luke bir sandalyeye oturdu. Boşboş duvara bakmaya başladı. Bende o sinirle yatağa kendimi attım. Ağlıyordum sanırım. Ağladığımın farkında değildim. Gözyaşlarım durmuyordu. Bir süre sessiz durdum sonra birden aklıma bir fikir geldi. Luke'ta işe yaramıştı önceden eminim tekrar yarardı. Bir keresinde beni öldürmek üzereyken onu iyileştirmişti. Kolyem sayesinde sanıyordum. Ama benim sayemde olmuştu. Belki onu tekrar öpersem kendine gelirdi. Denemek istiyordum. Yataktan sakin bir şekilde kalktım yavaşca ayağa kalktım ve
"Luke beni özlemedin mi?"
"Hayır!"
Alay eder gibi
"Ne? Yaa en azından özlemediğini birden söylemeseydin. Ama ben seni özledim." yanına gittim.
"Hadi gidelim burdan!"
"Hayır olmaz!" dedi
Beni kapıdan uzaklaştırmak için ayağa kalktı. Bende boynuna sarıldım.
Bana
"Lily! Çocuk musun sen? Seni sevmiyorum. Eskiden öyleydi ama artık değil." bende onunla göz göze geldiğimde söylemişti. Çok ciddi görünüyordu. Bende vazgeçmek üzereyken birden geri karar verdim. Dudaklarına odaklanmıştım. Ama benim beklediğim gibi olmadı beni duvara fırlattı. "
Bir bayan hiç duvara fırlatılır mı? Sen hiç aile terbiyesi görmedin sanırım."
"Seni öpmek istemiyorum."
"Ama orda bir kızla dans etmişsin! Ve kız seni övüp durdu."
Çok soğuk bir şekilde cevap verdi.
"Seninlede dans ettim."
"Ama beni yakalamak için dans ettin."
"Ne farkeder. Niye seninle bunu tartışıyorum anlamadım."
Bende alay etmeyi bırakıp ciddileştim.
"Luke seni iyileştirebilirim. Birkerecik öpmeme izin ver!"
"İstemiyorum. Ben halimden gayet memnunum. Anladın mı?"
Bende erkek arkadaşım tarafından fırlatıldığım duvara yaslandım ve sessizce oturdum.~Bölüm sonu~
Arkadşlar nasıl bir bölümdü?
Bir sonraki bölüm hafta sonu gelicek ben geciktirdiğim için hemen yazdım ve paylaştım.
Bu arada lütfen vote ve yorum yapın bekliyorum. :* :* :* :* :) :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir VAMPIRE Aşık Olmak!
VampireHer an bir gizem. Bir insanın hayatı bukadar çabuk değişir mi? Hikayeyi okuyunca anlayacaksınız. Lily için yeni ve çok sıradışı bir hayat başlıyacak. Hergün sürükleyici maceraları olacak. Birini sevmeyi ve onu korumak için kendi canını vermeyi öğre...