Resimde ki kişi hikayemizdeki David. Gerdçek ismini bilmeyen yoktur her halde ama ben yinede söylemek istiyorum. Gerçek isimi Harry Styles.
Çok beklettiğimi biliyorum. Bu yüzden hemen hikayeye geçiyorum.Günler sakin geçiyordu. Hissetmediğim sürece bir sorun olmuyordu. Ama yine içimde sessizce ve sinsice büyümekte olan korkuyu. Birgün bastıramayacaktım.
Birgün Sam, Luke ve David ir pikniğe karar vermişler. Sadece zaman öldürmek istiyorlarmış. Okul çıkışı Sam, Layla, David, China, Luke, James, Peter ve ben piknik yapmak için gerekli malzemeleri topladıl diğerleri evde kaldı. Yani annem, Lexi ve Emma.
Yolaçıktık. Dikkat çekmemek için arabalarla gidiyorduk. Zaten hepimiz hızlı koşamıyorduk. Üç araba yola çıktık. Sam, James ve luke arabalarını aldılar. Luke, Ben, David ve china bir arabadaydık. Layla ve Sam bir arabada ve Jamesle Peter ise bir arabadaydı. Yolda sessizce gidiyorduk. Hava kararmıştı. Arka arkaya gidiyorduk ve gerçekten çok hızlı araba kullanıyorlardı. Önde James ve Peter ortada biz arkadada Sam ve Layla vardı. Birden James ve Peterin arabalarına gözüm kaydı. Kavga ettiklerini fark ettim. Diğerleride fark etmişti. Luke hariç o sırada güzel müzik aramakla meşguldü. Ve ne olduysa o anda oldu. James kontrolü kaybetti. Ve frene basıyordu. Çok hızlıydı durması zordu. Ve kayıyordu. Firen yaptılar ama Luke bunu geç fark etti. Çarpışmak üzereydik. Ve içimdeki korku durumu kurtardı.
O anda refleks olarak gözlerimi kapattım. Kendimi kasıyordum. Ve Arabanin fren sesini duydum. Gözlerimi açtım. Arabadakiler bana bakıyordu. "ne?" anlamında kafamı salladım. David şaşkınlığını saklayamayarak
"Bu bu imkansız bir şey! Olamaz!"
Ben
"Ne olamaz?"
"Daha yeni ne yaptığını biliyormusun? Nerdeyse çarpışacaktık. Saniye kalmıştı ki sen arabayı hayalete çevirdin ve içinden geçtik."
"Ben bunu bir kere daha yapmıştım." Luke bakıyordum. Sırrımı açığa vurduğumu düşünüyordu. Ama bunu kontrolü kaybetmeden öncede yapmıştım.
China bunu onayladı.
"Evet! Bu bana pekte ilginç gelmiyor. O bunu öncedende yaptı."
Arabadan indik. Luke bana bakarak
"Lily!"
"Efendim?"
Bana tekerlekleri işaret etti. Hiç birtane teker yerinde değildi. Hepsi yolda dağılmıştı. Paramparça olmuştu. Bunu kesinlikle ben yapmıştım. Bundan emindim.
Luke hızla tekerlekleri değiştirdi. Piknik yerine ulaştık.
Herşey çok tuhaf gidiyordu.
Önce üzerinde oturduğumuz kilimi aleve verdim. Herkes birşeyler olduğunun farkına vardı. Tabi son yaptığım şeyden sonra herşeyi anlatmak zorunda kaldım.
Saat 12 civarıydı. Ve normal insanların yaptığı gibi bizde ateş etrafında toplandık. Luke bana sarılmak istedi. O sırada çalıların arasında bir ses duyunca sıçradım. Ne olduysa o anda oldu. Luke fırlattım. Ağaca çarptı. Yere yığıldı. Hareket etmiyordu. Hep birlikte yanına koştuk. Ben yanına eğildim. Sam beni kenara itti.
"Sen elinden geldiğince uzakta durdu."
Ben
"Neden hareket etmiyor. O bir vampir. Böyle birşeyden hemen nasıl etkilendi?"
Sam artık bağırıyordu.
"uzak dur dedim sana! Ve neden olduğunu cidden bilmiyorum. Nasıl düzelecek onuda bilmiyorum." sonra ayağa kalktı. Benim üstüme doğru yürüyordu. " seni suçun! Eğer onlara anlatsaydın bunlar olmazdı. Sen bunu nasıl düzelteceksin?"
Layla
"Neler oluyor burada? Neden Lily' e bağırıyorsun?"
Sam
"Ona sorun?"
Arkamızdan gelen sese döndük
"Onu rahat bırakın! Bunu bilerek yapmadı." Yerde yatan ve bize bakan luke' tu. David kalkmasına yardım etti.
Luke sam'e bakarak
"Sakin ol! Bana olanları anlatı. Şimdi bu sorun değil. Buna bir çözüm bulmalıyız."
Layla
"Size tekrar soruyorum. Neler oluyor burda. Bu saçmalıklarda ne?"
Ben
"Ben sizden birşey sakladım."
James ve Peter aynı anda
"Ne gibi şeyler?"
"Ben gücümü kontrol edemiyorum. Beni gitgide öfkeli ve sinirli bir hale getiriyor ve yapmayacağım şeyler yaptırıyor. İlk önce hissetmezsem korkmazsam kontrol edebilirim diye düşündüm. Ama olmadı. Ne yapacağımı bilmiyorum."
David
"Bana yaklaşabilir misin?" Dediğini yaptım. "Şimdi ellareni bana uzat!" ellerimi uzattım. Ellerimi tuttu. Gözlerini kapattı. "Lily! Sende benim gibi gözlerini kapat ve mümkünse hiç birşey düşünme!"
"Tamam!" gözlerimi kapattım. Ama düşünmeden edemiyordum.
David
"Lily! Lütfen Luke için endişelenmeyi kesermisin! O iyi. Aklından çıkart şunu!"
"Ama olmuyor." çok ciddi görünüyordu. "Tamam. Deniycem"
David ellerini benden çekti. Diğerlerine baktı ve
"Çocuklar! İçideki her neyse çok güçlü. İlklerle ilgili olabilir."
Luke
"Aramızda en yaşlısı annem. İlklerin bazıları onun arkadaşıdır. Onun yanına gidelim."
Ben
"İlklerde kim?"
China
"İlkler, ilk büyücüler, ilk vampirler ve daha bir çoğu. David bunun onlarla ilgili olduğunu düşünüyor."
James
"Ne bekliyoruz? Gidelim o zaman!"
Hep birlikte hızla eve döndük. Sabaha karşıydı. Olanları diğerlerinede anlattık.
Emma
"Benim tahmin ettiğim şey olmasın sakın?"
Annem
"Tahmin ettiğin şey nedir?"
"Bundan emin olmadıkça birşey diyemem. Ama David teşhisinde haklı. İlklerle alakalı."
Neden bilmiyorum Lexi ve Annem birbirlerine tuhaf tuhaf baktılar. China da fark etmiş olmalı ki dikkatle onları izliyordu.
Emma
"Lily! Yarın seninle bir yolculuğa çıkacağız."
Luke
"Bende geliyorum."
Emma
" Hayır sen kalıyorsun. İyi olana kadar. Sam, David ve Lexi siz benimle gelirsiniz."
Luke
"Beni durduramayacağının farkındasın değil mi?"
Emma
"Luke-"
"Ben geliyorum." emma birşey digemedi ve sustu.
Emma
"James, Layla ve peter siz burda kalın siz bize burda lazım olabilirsiniz."
Onlar sesini çıkartmadı.
Layla beni teselli etmek için yanıma oturdu. Ellerimi tuttuğu gibi çığlık attı ve ellerini geri çekti.
Layla
"Ellerin bir çok sıcak!"
China kontrol etmek için yanıma geldi. Ellerini alnıma uzattı. Hızla geriye çekti.
"Sen resmen yanıyorsun!"
Bu çok tuhaftı çünkü ben hiç birşey hissetmiyordum. Ama içimdeki korkunun her geçen dakika arttığını biliyordum.
Emma
"Lütfen hepiniz Lilyden biraz uzak durun. Her an ne yapacağı belli olmaz."
Ertesi sabah Sam, Emma, Lexi, david, luke ve ben yola çıktık. Dikkat çekmemek için uçak kullanmaya karar verdik. Gideceğimiz yer olan Hollywood uçağına bindik.~Bölüm Sonu~
Biliyorum çok beklettim. Ama yapabileceğim birşey yoktu. Çünkü yazılıdan çıkıp yazılıya girdiğim iki hafta geçirdim. O yüzden gecikti.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir VAMPIRE Aşık Olmak!
VampireHer an bir gizem. Bir insanın hayatı bukadar çabuk değişir mi? Hikayeyi okuyunca anlayacaksınız. Lily için yeni ve çok sıradışı bir hayat başlıyacak. Hergün sürükleyici maceraları olacak. Birini sevmeyi ve onu korumak için kendi canını vermeyi öğre...