Jakmile vlak zastavil na nádraží Kings's Cross, vstala jsem, abych se mohla rozloučit. ,,Vypadá to, že se budeme zase muset na nějaký čas rozloučit," pousmála jsem se v kupé na Bethy, která byla oblečena do bílého kabátu a černých šatů a dlouhým rukávem.
,,Já si tě snad nikdy neužiju," zasmála se Bethy a než odešla, objala mě na pozdrav. S Týnou jsme tak v kupé zůstaly sami a čekaly na to, až tlačící se studenti opustí chodbu vlaku.
V tom se ozvalo zaťukání na stěnu kupé a já se otočila na ležérně se usmívajícího Draca. ,,Přišel jsem se rozloučit," oznámil spíše Týně, než mně.
,,Chápu," uchechtla se Týna a poraženě zvedla ruce nad hlavu. ,,Už jdu," dodala, než odešla s tím, že na mě počká venku.
,,Když jsi říkala, že se mi ty šaty nebudou líbit, nejspíše jsi si něco neuvědomila," usmál se potulně Draco a přešel blíže ke mně, aby mě mohl obejmou okolo pasu.
,,Vážně?" nadzvedla jsem pobaveně obočí a obtočila jsem mu své paže okolo krku. ,,Nemám ponětí, o čem mluvíš."
,,Tvoje šaty mě tak vzrušují, že malej Malfoy hoří touhou," zašeptal mi u ucha a jemně do něho kousl.
,,To se mi docela zamlouvá," zašeptala jsem mu hravě nazpět. ,,Ještě něco?"
,,Nejraději bych tě snědl."
,,Opravdu?"
,,Opravdu," zavrněl.
,,To je mi líto, ale nejsem k jídlu," zasmála jsem se mu do hrudi, ,,ale pokud máš hlad, za rohem mají fast food a teď mi přestaň rozepínat šaty, jinak ti ty prsty zapálím o tvůj penis, když tak hoří vzrušením."
,,Ty jsi hrozná," odfrkl si a okamžitě se ode mě odtáhl.
,,Nic nového," mrkla jsem na něj. ,,Teď mi zapni ty šaty," řekla jsem mu a otočila se k němu zády, což byla obrovská chyba. Do té doby byl zip rozepnutý jen na kraji, ale jakmile jsem se otočila, šaty mi rozepl až do půlky zad.
,,Ty nemáš podprsenku!" vykřikl vítězně.
,,Zapni ten zip!" křikla jsem po něm nahněvaně a chytla si šaty zepředu. Merlin věděl, čeho všeho byl schopný.
,,Bude to něco stát," zaculil se a sedl si na kožené sedadlo.
,,Nevyspím se s tebou, Draco," odfrkl jsem si.
,,Já chtěl jen pusu na rozloučenou," zasmál se a já cítila, jak poprvé v jeho přítomnosti rudnu. ,,Pokud by jsi ale chtěla, rychlovku bych zvlá-"
,,Řekla jsem ne, Draco!"
,,Fajn," posmutněl hraně, ,,ale tu pusu dostanu?"
,,Když mi zapneš ty šaty, políbím tě."
Draco tedy vstal ze sedadla a zatočil prstem ve vzduchu, na znamení abych se otočila zády k němu. Když mi šaty zapl, s úsměvem jsem se na něj otočila a jak jsem slíbila, políbila jsem ho na rty.
,,Něco mi říká, že když jsem tě políbil na tvoje narozeniny, užíval jsem si to víc," usmál se po polibku.
,,Slyšel jsi někdy přísloví, zakázané ovoce chutná nejlépe?" zeptala jsem se.
,,Slyšel a nejspíš je to pravda," usmál se a poté si stoupl vedle dveří, abych mohla vyjít ven. Když mi podal kabát a šálu, při oblékání jsem se na něj usmála.
,,Jsi gentleman."
,,Tak už jdi, aby se Potter nestrachoval," ušklíbl se.
Jakmile jsem vyšla i se svým kufrem z vlaku, dívka s černými vlasy mě uvěznila v objetí tak pevném, že jsem kufr upustila a on se žuchnutím spadl na zem. ,,Lydie!" vykřikla jsem šťastně a začala se v objetí kolébat.
ČTEŠ
Hadí krev ✔
FanfictionDraco Malfoy nikdy netoužil po žádné dívce tolik, jako po dceři profesora lektvarů. Šarvátky se zmijozelským princem Annye vůbec neulehčují nástrahy, které si pro ní život připravil. Lord Voldemort se vrací v plné síle a ona je v nebezpečí stejně ja...