Nechala jsem Draca samotného v Komnatě nejvyšší potřeby, jak si přál, i když se mi to vůbec nelíbilo. Zachmuřeně jsem se posadila vedle Lenky, sedící u nebelvírského stolu. Přijala jsem nový výtisk Jinotaje, ale místo toho abych se pustila do čtení nebo do jídla jsem zamyšleně pozorovala hladinu dýňové šťávy v Seamusově číši.
,,Jaké byly Vánoce?" houkl na mě Ron a aby dostatečně upoutal mou pozornost, hroznem vína mě trefil přímo mezi oči.
Ani jsem nepostřehla úsměv, který se mi roztančil na tváři. Se skousnutím rtu jsem obrátila pohled ke zmijozelskému stolu, ale Draco kterého jsem hledala tam stále nebyl. ,,Lepší být nemohly."
,,Co jsi dostala?" přidal se s hravým tónem do konverzace Dean. ,,Nahou fretku s mašlí na jeho žížalce?"
,,Nemá malý péro, Deane," zakřenila jsem se na svého kamaráda, jemuž se rozšířily oči poznáním.
,,Nekecej," vydechl rozesmátě.
,,Drž zobák, Deane," zasmála jsem se a hodila po něm hrozen vína od Ronalda.
Místo Deana tedy promluvil Seamus. ,,Tadyhle profesůrkova dcera už není panna!" vykřikl na celý nebelvírský stůl a na mou počest pozvedl číši, což po něm všichni zopakovali a následně mi zatleskali.
Znenadání však někdo aplaus překřičel. ,,Potter nebo Malfoy?"
Harrymu se zablýskalo v očích. ,,To není tvoje věc, Coline!"
Colin Creavy svému idolovi zamával. ,,Já jen, že bych byl radši, kdyby jsi to byl ty, Harry. Vždyť víš, fandím ti!"
Harry si unaveně protřel čelo a bylo na něm vidět, že ačkoli panoval čas oběda, nejraději by si hodil šlofíka Šípkové růženky. ,,Skvělý," utrousil.
,,To je fakt nechutný," otřásl se Ron, ,,pochybuju, že se na tebe budu moct ještě někdy podívat, aniž bych si představil tebe a Malfoye v posteli."
,,Neboj, půjčim ti svůj blicí kyblík, Ronánku," ujistil svého spolužáka Seamus a kývl hlavou k Levanduli Brownové, sedící nedaleko nás.
,,Sklapni," zamumlal Ron a zamával své přítelkyni, což mu brunetka s nadšením oplatila.
,,Támhle je Katie Bellová," upozornil nás Harry a vstal, aniž by řekl cokoli dalšího.
Hermiona vedle Rona si povzdychla. ,,Je mi líto, co o vás dvou píší v Denním věštci, Nyo, ale také bych byla mnohem radši, kdyby jsi zůstala s Harrym - samozřejmě tím nezpochybňuji tvé dobré srdce, které si vybralo Draca. Ale... jak můžeš vědět, zda se přidal nebo nepřidal k Voldemortovi?"
Zaskřípala jsem zuby. ,,Řekl mi o tom náhrdelníku, takže vím kam tím míříš, Hermiono."
Ron přimhouřil své oči. ,,Je teda jedním z nich, nebo neni?"
,,Proč se ho nezeptáte sami?" zašeptala potichounku Lenka. ,,Tamhle jde."
Draco opravdu vešel do dveří Velké síně, v uvolněné kravatě a pomuchlaném svetru, což se k němu vůbec nehodilo.
Přešla jsem k němu a zlehka ho chytila za ruku, když jsem spatřila obrovské kruhy pod očima, hyzdící jeho tvář. ,,Měl by jsi něco sníst," zašeptala jsem.
Zakroutil hlavou a vykroutil svou dlaň ze sevření mých prstů. ,,Nemyslím si, že bych to v sobě udržel."
Stoupla jsem si na špičky, vzala jeho tvář do dlaní a lehce ho políbila. ,,Víš že ti s tím úkolem pomůžu, ale musíš mi to vysvětlit. Pokud je to tak hrozné, že kvůli tomu nemůžeš spát, něco vymyslíme. Co kdybychom se zeptali profesora Brumbála?"
Křečovitě stiskl mou ruku. ,,To ne."
Vykulila jsem oči překvapením, když se v jeho očích mihl stín strachu, jakmile spatřil Katie Bellovou s Harrym. ,,Pojď."
Začal mě táhnout ven z Velké síně. ,,Kam?"
,,Někam," odpověděl a o pár minut později zahl do chlapeckých umýváren.
Zlomeně jsem sledovala jeho slzy - tak marně se snažil je zadržet. Šeptala jsem jeho jméno, když jsem ho tiskla v objetí.
Byl tak zlomený.
Přitiskl si mě k sobě blíže. ,,Já nechtěl," zavzlykal mi do ramene.
,,Katie je v pořádku, Draco. Je v pořádku," snažila jsem se ho chabě utišit. ,,Kdyby jsi mi řekl, co se děje, pomohla bych ti."
To byla však pro Draca poslední kapka, neboť se ihned vyprostil z mého sevření. ,,Řekl jsem, že to neudělám," zavrčel.
,,Já vím, jen se tě snažím pochopit."
,,A já se tě snažím chránit!"
,,O to se tě nikdo neprosil! Pokud stojíš zrovna o to, hrát si na hrdinu, neměl jsi mě žádat o ruku!"
,,Měl jsem se podle tebe zasnoubit s někým jiným, že? Taková Pansy by si všeho co pro tebe dělám jistě vážila!"
,,Ty jsi takový idiot, Draco," zaprskala jsem. ,,Moc dobře víš, že já si vážím všeho co pro mě děláš a pokud ze sebe chceš dál dělat idiota, můžeš mi rovnou políbit prdel, Malfoyi!"
Draco si hřbetem ruky tvrdě setřel slzy ze zarudlých tváří a zlomyslně se ušklíbl. ,,Takže jsme zase na začátku? Mám pro tebe radu, než polezeš za Potterem, uvědom si komu patříš!"
Soptila jsem vzteky, když jsem ze svého prstu seškubla zásnubní prsten takovou rychlostí, až mi rozedřel kůži a mrskla ho po Dracovi. ,,Pokud na mě budeš koukat jako na nějakou věc, tohle už nechci!"
,,Zbláznila jsi se?" vyjekl, když jej prsten trefil do pravého obočí.
,,Nejspíš," vydechla jsem udýchaně a zlehka do něj strčila, abych si na jeho těle vybila všechem vztek. ,,Nejdříve do tebe a potom z tebe, že? Zbláznila jsem se z tebe, protože jsi se řídil tím svým hloupým pravidlem Když našuká Malfoy, nebude šukat nikdo! a potom co jsme se spolu vyspali jsi se nejspíše rozhodl, že už ti nestojím ani za pitomou větu o tom, co po tobě ten beznosej sráč chce!"
Dramaticky rozhodil rukama. ,,Co uděláš, Annyo? Řekl jsem, že ti to neřeknu a u toho i zůstanu. Co se sexu týče, mysli si o tom co chceš," zavrčel a opřel se dlaněmi o umyvadlo, ,,třeba to co všichni ostatní."
Pobouřeně jsem mávla dlaní. ,,Nechci se s tebou hádat."
,,Zajímavé," utrousil Draco, ,,protože přesně to děláš. Nechceš jako dáreček hudlana od sexy Smrtijeda pověřeného vraždou?"
,,Věděl jsem že v tom máš prsty," vykoukla z rohu místnosti hlava Harryho, jenž nás celou dobu odposlouchával. Věnoval mi prázdný pohled. ,,Ty jsi to věděla."
Pouze jsem přikývla, kdežto Draco se prudce otočil a vytáhl z kapsy hůlku. Harry instinktivně také sáhl po své. Dracova kletba ho minula o pouhých pár centimetrů a roztříštila nástěnnou lampu přímo nademnou.
Vyjekla jsem a zastavila skleněné střepy pomocí své hůlky. ,,Přestaňte!"
Harry zkusil vyslat svěrací kouzlo, to se však odrazilo od zdi nad mou hlavou. ,,Harry, nech ho!"
,,Přidal se na jeho stranu, Annyo!" křikl na mě Harry, než se schoval před Dracovou kletbou za kabinu. ,,Jednou někoho zabije! Co když to budeš ty?"
,,Tohle je směšné," zavrčela jsem a vyslala Dracovým směrem tuhnoucí kouzlo, které úspěšně odrazil.
,,Jestli ještě jednou dáš na jeho slova, opravdu tě zabiju," zaštěkal mým směrem a vrhl koulo po Harrym; mě nechal bez povšimnutí.
Poté to byl právě Harry, z jehož úst zazněla ta strašná slova, jež jsem znala pouze z tátových soukromých spisů. ,,Sectumsempra!"
~
Problémky se dostavily🙈
Koho myslíte, že Harryho kletba zasáhne?😏-Jamie
ČTEŠ
Hadí krev ✔
FanfictionDraco Malfoy nikdy netoužil po žádné dívce tolik, jako po dceři profesora lektvarů. Šarvátky se zmijozelským princem Annye vůbec neulehčují nástrahy, které si pro ní život připravil. Lord Voldemort se vrací v plné síle a ona je v nebezpečí stejně ja...