,,Cože udělal?" vydechla šokovaně Týna a svalila se vedle Bethy na pohovku ve společenské místnosti.
,,Políbil Cho Changovou," zašeptala jsem, jako kdybych byla duchem na druhém konci světa, zatímco mi Bethin bratr Adrian podával kapesníčky a nepohodlně se zavrtěl v křesle. ,,Díky," pousmála jsem se na něj a hned se so jednoho z kapesníků vysmrkala.
,,Myslela jsem, že jste kamarádky," svraštila Bethy obočí a chlácholivě mě pohladila po vlasech.
,,To já taky," pokrčila jsem rameny, ,,ale co se dá dělat? Můžu jen doufat, že si mě nevšimli," protočila jsem očima a začala jsem v ruce žmoulat roh koberečku, na němž jsem seděla.
,,Počkat, ty jsi od tamtud prostě odešla?" zamrkal překvapeně Adrian.
,,No, jo."
,,Co by na to řekla Lydie?" podívala jsem se na své kamarády sklesle.
,,Nejspíš by řekla něco o tom, že potají doufala, že se rozejdeš s Potterem, protože fandila tobě a Dracovi, čímž by nás všechny překvapila," uchechtla se Týna.
,,Ale neblbni," sykla naoplátku Bethy, ,,ta by určitě fandila Deanovi a Seamusovi, ale ne jim dvoum," zasmála se.
,,Kdo jsou ti dva?" nechápal Adrian. Jelikož studoval již poslední ročník, se studenty pátého ročníku se moc nekamarádil.
,,Seamus Finnigan, kluk z nebelvíru kterému stále něco vybuchuje," vysvětlila Týna.
,,Jasně, už nejspíše vím o koho jde," přikývl Adrian. ,,Dean bude ten černoch, co s ním všude chodí, že?"
Tentokrát jsme přikývly my.
,,Oni jsou gayové?"
,,No.."
,,Dobře, stop," zarazila jsem sourozence Puceyovi v drbání o mých kamarádech a všichni jsme se zasmáli.
,,Jo, to asi bude nejlepší," přikývl Adrian a opřel si lokty o kolena, aby na mě z křesla lépe viděl a já ho lépe slyšela. ,,Poslyš, nebavíme se tolik, abychom mohli být nejlepšími přáteli, ale beru tě jako kamarádku a je mi líto, že se na tebe Potter vykašlal," pousmál se.
,,To nic," odpověděla jsem a vyhodila posmrkaný kapesník do koše, ,,Harry je idiot."
,,Konečně jsi to řekla!" zajásal od vchodu do společenské místnosti Dracův hlas.
,,Ano, řekla jsem to," usmála jsem se falešně a v zápětí nechala úsměv zase zmizet, ,,nejspíš jsi měl pravdu."
,,Na tuhle větu jsem čekal tak dlouho," vydechl spokojeně Draco a opřel se o stěnu vedle sebe.
,,Jsem ráda, že jsi rád," uchechtla jsem se a otočila se na své tři kamarády v křesle a na pohovce. ,,Řekněte mi že už je pryč," zaprosila jsem.
,,Ne, vlastně jde přímo za tebou," povzdychla si Týna.
,,Neotáčej se," dodala Bethy.
,,A já půjdu," promluvil do ticha Adrian a zmizel dříve, než ho některá z nás mohla pozdravit.
,,Taky půjdeme," pohladila mě po rameni Týna a přísným pohledem sjela Draca, který si sedl do Adrianova křesla. ,,Jestli na ní něco zkusíš, tak ti slibuji, že ti ušmiknu tu tvojí ještěrku v kalhotách a nakrmím s ni svou sovu, po které pošlu tvojí matce omluvný dopis," dloubla mu do hrudi. ,,A kdo ví, třeba jí Pearl nechá zbytek," usmála se nevinně a i s Bethy odešla.
Nemusela jsem ho dvakrát přemlouvat k tomu, abychom si šli sednout někam, kde jsme k dispozici měli soukromí.
Netrvalo dlouho a ruku v ruce jsme tichou nocí prošli hradem až na astronomickou věž, která mě vždy fascinovala. Posadili jsme se nedaleko zábradlí, které zabraňovalo pádu z nejvyšší věže hradu.
,,Podívej, támhle je severní věž," ukázala jsem na nedalekou věž, ve které sídlila nebelvírská společenská místnost.
,,Jo, Potter tam nejspíše hrdě rozhlašuje to, jak se tě konečně zbavil," zamumlal Draco a zahleděl se na jesno z rozsvícených oken. ,,Kolikrát jsem ti říkal, že si tě nezaslouží?"
,,Víckrát, než dokážu spočítat," odpověděla jsem.
,,Takže jsi to nikdy neposlouchala," uchechtl se Draco a ve snaze mě rozveselit přidal do konverzace náš obvyklý žert. ,,Můj vzhled tě zřejmě moc roztpyloval."
,,Odhalil jsi mě," zvedla jsem poraženě ruce nad hlavu a on je vzal do svých.
,,Tebe jsem neodhalil, jen to že ze mě nedokážeš spustit oči. I když bych si přál tě znovu vidět bez hábitu," mrkl.
Opřela jsem si svou hlavu o jeho rameno a rukama si objala kolena. ,,Když jsi říkal, že je Harry zakoukaný, myslel jsi tím, že se mu líbí Cho?" promluvila jsem do ticha.
,,Řekl ti to?" optal se s překvapením a objal mě okolo ramen.
,,Ne, já jsem je spolu viděla," ušklíbla jsem se. ,,Vesele se líbali pod jmelím."
,,Au,"dostal se sebe po chvíli Draco.
,,Jo," uchechtla jsem se a otřela si mokré cestičky od slz. Přestala jsem, když se Draco ostýchavě nadechl a jemně mi slíbal každou stopu slaných slz, která na tváři zůstala.
,,Abych řekl pravdu," volil správná slova Draco, ,,jsem... jsem rád, že jsi pochopila, že by jste spolu neměli být... ty a Potter."
,,Taky jsem ráda," zašeptala jsem a podvědomě sklouzla pohledem z jeho očí k jeho rtům.
,,Víš, jsme příbuzní," zašeptal mi naoplátku Draco a pohladil mě rukou po tváři, ,,ale nejspíš jsem se do tebe zamiloval."
,,Draco, já-"
,,Vím že to nejspíš necítíš stejně, ale musel jsem ti to říct a teď bych byl rád, kdyby jsi mi řekla, jak to... cítíš ty."
Dlouze jsem se odmlčela, než jsem začala mluvit. ,,Když jsem nastoupila na školu, viděla jsem v tobě jen namyšleného cápka, který si každou noc užívá s holkama, i když je stále pod zákonem a vidí v tom Merlin ví jakou frajeřinu. Nesnášela jsem tě, ale když jsem s tebou mluvila, začala jsem tě poznávat a tím jsem si na tebe tvořila zcela jiný názor. Poté jsem začala chodit s Harrym a ty jsi se začal znovu chovat jako idiot," zašklebila jsem se.
,,To jsem vážně tak žárlil?"
,,To opravdu nevím," zasmála jsem se, ,,ale opravdu jsi se choval jako blbec."
,,Tak povídej dál," vyzval mě a tak jsem mu vyhověla.
,,Časem jsem si uvědomovala, že jsi pro mě důležitý a přes to že jsi byl idiot, jsi mi často chyběl a proto mi vždy naše rozhovory vykouzlily úsměv na tváři. Když se lord Voldemort vrátil a ty jsi mě políbil než jsem se přemístila, mísilo se ve mě spoustu pocitů. V Rumunsku jsem na svůj vztah s Harrym často zapomínala, neboť jsem tam poznala nové přátele a novou rodinu. Ale na tebe jsem myslela často, už jen kvůli tomu polibku a mnoha věcem, které o nás říkával můj otec. Ač jsem věděla, že jsi můj bratranec, tu noc v den mých narozenin jsem si uvědomila, že tě mám ráda," dokončila jsem svůj příběh.
,,Takže, ty mě máš ráda?" povytáhl Draco jedno obočí směrem nahoru.
,,Já tě miluji," opravila jsem jak jeho tak sebe a nahla jsem se k němu, abych ho nechala se ke mně přivinout a políbil mě na rty.
~
#Drannya se konečně stala skutečností a oba si konečně přiznali, co k sobě cítí.❤ Nejsem moc romantická duše, tak snad se vám to i přesto líbilo:)
Zítra vyjde nová kapitola Can't have it, tak nemeškejte!
-Jamie
ČTEŠ
Hadí krev ✔
FanfictionDraco Malfoy nikdy netoužil po žádné dívce tolik, jako po dceři profesora lektvarů. Šarvátky se zmijozelským princem Annye vůbec neulehčují nástrahy, které si pro ní život připravil. Lord Voldemort se vrací v plné síle a ona je v nebezpečí stejně ja...