,,Vítám Vás po prázdninách na naší škole a doufám, že jste si užili příjemné vánoční svátky," usmál se na své studenty Brumbál a s jiskřičkami v očích pokračoval ve svém proslovu, ,,a vytvořili si příjemné vzpomínky. Nyní již dost k mému monologu a všem Vám přeji dobrou chuť," popřál nám profesor a tlesknutím zajistil, aby se na každém stole objevilo mnoho druhů jídla.
,,Tak jak jsi si užila Vánoce?" zavedla Týna konverzaci a s úsměvem čekala na Bethinu odpověď.
,,Nebylo to tak strašné, jak jsem očekávala. Tančení mě baví a k tomu všemu," uculila se Bethy, ,,jsem se s někým seznámila."
,,Nekecej!" rozšířil se mi úsměv.
,,Vlastně se ani tak nedá říci seznámila, ale poznali jsme se více, než za uplynulé čtyři roky a půl," opravila se Bethy.
,,Tak kdo to je?" zeptala se Týna, pobouřená Annabethiným napínáním.
,,Blaise," uculila se Bethy a zamávala chlapci, o kterém mluvila. Blaise ji zamávání s úsměvem oplatil a když se k nám otočila, stále ji pozoroval.
,,Nya se nám také vyloupla," uchechtla se Týna, zatímco krájela svou pečenou husu.
,,Opravdu?" mikla obočím Bethy. ,,Budu hádat. Buď jsi si to rozdala s dvojčaty Weasleyovými, nebo jsi Harrymu přiznala že miluješ ty-víš-koho-myslím!"
,,Lorda Voldemorta?" zasmála jsem se.
,,Ne," zakroutila hlavou Bethy, ,,myslím tu fretku, která tě zase pozoruje a baví se o tobě s Blaisem," upřesnila Bethy a nápadně kývla hlavou jejich směrem.
,,Ano, svěřila jsem se Harrymu," přestala jsem ji trápit a napila se ze stříbrného poháru.
,,A co on na to?"
,,Byl vyvedený z míry, protože to čekal a zároveň tomu nemohl uvěřit," pokrčila jsem rameny. ,,Nicméně je na Draca naštvaný-"
,,-což není nic nového."
,,Je na něho naštvaný, protože mě dvakrát políbil, i když jsem s ním stále chodila," protočila jsem očima.
,,A co ten polibek na astronomické věži?" zamrkala Týna. ,,Ten se nepočítá?"
,,Ne, protože to bylo po tom, co Harry políbil Cho," zavrtěla jsem hlavou.
,,To nechápu," přiznala Bethy.
,,Já taky ne, ale Lydie to nazvala právem svobody žen, které jen vykonávají své potřeby, nebo tak něco," zasmála jsem se.
Po večeři jsem se zvedla od stolu a přešla téměř vyprázdněnou Velkou síň k nebelvírskému stolu, kde jsem se posadila vedle George a Hermiony.
,,Tak jsme zase tady," usmála jsem se na ně, ale oni to nejspíše nebrali s takovým nadšením.
,,Bohužel," posteskl si Ron.
,,Letos s tebou musím souhlasit," přidala se k jeho nelibosti Hermiona. ,,Umblidgeová už téměř ovládá celou školu a je jen otázkou času, než se jí podaří zneškodnit Brumbála."
,,Dokud tu ale je," přerušil jejich dohady Harry, ,,jsou Bradavice to nejbezpečnější místo na zemi."
,,To si skutečně myslíš, Pottere?" prskl jeho směrem nově příchozí.
,,Hele kdo se zajímá o mé myšlenky," uchechtl se Harry, ,,samotný Draco Malfoy. To je nejšťastnější den mého života!"
,,Nech si zajít chuť," ušklíbl se Draco, když mu padl pohled na mě. ,,Jsem zadaný."
,,Když už mluvíme o tom," chytl se tématu Harry a vrazil Dracovi pořádný políček, ,,tohle je za to, že jsi líbal mojí holku."
,,Ta sedla," zasyčela jsem potichu za Harryho zády a litovala Draca, kterého to muselo neskutečně bolet.
,,Neměla by jsi s tím něco udělat?" zeptala se Hermiona, zřejmě překvapená mou nulovou reakcí.
,,Vlastně jsme o tom s Harrym mluvily," pokrčila jsem ledabyle rameny, ,,aby měl dobrý pocit, musí si to s Dracem vyřídit."
,,A tohle je preventivní rána, aby jsi věděl co tě čeká, jestli jí ublížíš," usmál se nevinně George a také Dracovi jednu vrazil, ačkoli se jednalo jen o nevinný pohlavek. To už jsem ale neočekávala a tak jsem vstala z lavice a přešla k Dracovi, který ležel na zemi, překvapený Harryho silnou ránou.
,,Nejspíše jste si hezky popovídali," uchechtl se, přičemž si držel zakrvácený nos.
,,Něco málo," odvětila jsem pobaveně a poté jsem ho vytáhla na nohy. ,,Tak pojď, umyju ti to." řekla jsem, načež blaženě vzdychl.
,,Co?" zeptala jsem se.
,,Každý kluk sní o tom, že ho bude ošetřovat sexy doktorka," uculil se.
,,Budu to brát jako kompliment," protočila jsem očima a vyvedla ho z Velké síně.
•••
Draco seděl na stole v chlapeckých ložnicích a zatímco já jsem mu umývala natržený ret, on si přidržoval kapesník u krvácejícího nosu. ,,Předkloň trochu tu hlavu," poradila jsem mu, když jsem byla s čištěním rtu hotová.
,,Mně ale vždy říkali, že ji mám zaklonit," zaprotestoval Draco, kterému už se kapesník nasákl světle červenou krví.
,,Nehádej se semnou," zamračila jsem se a podala mu nový kapesník, zatímco špinavý hodil do koše.
,,Ty se nehádej semnou," zasmál se. ,,Víš, že mám pravdu."
,,To tedy nemáš," odfrkla jsem si a rozhlédla se po pokoji. ,,Nejspíše tu nemáte led, ani zmrzlinu, že?"
,,Jestli chceš něco lízat, spodní Malfoy je ti k dispozici," mrkl na mě, za což si vysloužil lehkou ránu do ramene.
,,To je pro tebe, ty troubo," protočila jsem panenky. ,,Zmírní to tvůj otok na rtu."
,,A nechceš mi ten otok zmírnit ty?" usmál se a našpulil rty, což v kombinaci s kapesníkem u jeho nosu vypadalo nanejvíš komicky.
,,Nezlob se, ale kluk s kapesníkem u krvácejícího nosu není moc sexy," mrkla jsem na něj, ale přesto jsem k němu přistoupila a uchopila jej za ruku.
,,A kluk který se popere o holku je sexy?" nadzvedl obočí a přitáhl si mě k sobě blíže.
,,To tedy je," zavrněla jsem. ,,Asi bych měla jít políbit Harryho, nebo George," zapřemýšlela jsem nahlas.
Odhodil téměř čistý kapesník do koše a jelikož měl již obě ruce volné, přitáhl si mě k sobě tak, abych byla natisklá na jeho hrudi a zašeptal mi do vlasů: ,,Víš co ale muselo být sexy?"
,,Nevím," odpověděla jsem.
,,Když jsem se o tebe popral v listopadu," řekl.
,,To nebylo sexy," nesouhlasila jsem.
,,Opravdu ne?" ušklíbl se a chytil mě za pas tak, aby mě mohl posadit na stůl, na kterém před chvílí seděl.
,,Možná trochu," usmála jsem se, než mě políbil.
~
Je mi líto, steph_black ale zatím se žádného pořádného techtlemechtle nedočkáš😏😂💚
Dají se Blaise a Bethy dohromady? Bude Týna křenit, nebo jí taky někoho najdeme?😇
-Jamie💚
ČTEŠ
Hadí krev ✔
FanfictionDraco Malfoy nikdy netoužil po žádné dívce tolik, jako po dceři profesora lektvarů. Šarvátky se zmijozelským princem Annye vůbec neulehčují nástrahy, které si pro ní život připravil. Lord Voldemort se vrací v plné síle a ona je v nebezpečí stejně ja...