,,Klapka, kamera, akce!" vykřikla radostně Jamie a v tu chvíli se rozsvítily svíce. ,,Vítám Vás všechny u asku, jehož součástí jsou samozřejmě Annya a Draco, tady je máme!"
V tu chvíli se krb v místnosti a ze zelených plamenů vyšel bělovlasý pár, který se usadil do pohodlných křesílek vedle Jamie, která postupně vyvolala všechny naše přátele z kouzelnického světa a ti se usadili do křesel, na gauče a pár dokonce i na zem.
Sirius a Severus se na sebe navzájem znechuceně ušklíbli, když si sedali naproti Annye. Lydie si raději sedla mezi ně, aby zamezila hádce.
,,Když jsme se zde všichni tak nádherně sešli, myslím, že můžeme začít," usmála se Jamie a jedním mávnutím hůlky vyčarovala pergamen a začala číst. ,,První otázky jsou od _annyen_," usmála se.
,,Nevěděl jsem, že jsi tak egoistická a pokládáš otázky sama sobě," nakrčila nos Pansy Parkinsonová.
,,Sklapni," uchechtla se Annya. ,,Třeba ty otázky ani nebudou na mě."
,,Máš pravdu, nejsou," přikývla Jamie a pohled ji padl na Draca. ,,Řekneš Anny o tom úkolu a o tom, že jsi Smrtijed? Btw. Miluji tě!"
,,Cože jsi?" vyhrkl Sirius, stejně jako dvojčata a všichni tři se postavili na nohy.
,,Klid," zamračila se na ně Annya a všichni si znovu sedli, i když s nesouhlasem. ,,Jednou to přijít muselo," povzdychla si.
,,Plánuji to, i když zatím nevím, jak," pousmál se nejistě Draco a podrbal se na zátylku. ,,Cože to psala, že mě miluje?"
,,Ani na to nemysli, Draco!" zamračila se Annya a žárlivostí ji zčervenaly tváře.
,,Nežárli," zasmál se a políbil ji do vlasů, ,,nemáš důvod."
,,Další otázky jsou od loverka23 a to na Annyu a George, takže Ann: Co cítíš k Dracovi?"
,,Miluji ho," odpověděla pevně dívka a stiskla chlapcovu ruku.
,,Miluji ho," zaševelil směšně pisklavým hláskem Sirius. ,,Jak sladké."
,,Nech je být," usmál se unaveně Remus a jeho přítel ho tedy poslechl.
,,Máš ho vycvičeného jako psa," ušklíbl se posměšně Severus, ale byl přerušen Jamie.
,,Že jsou Fred a George skvělý?"
,,Jamie, já vím že si to myslíš, ale nemusela jsi to přiznávat před kamerami," mikl obočím George a Jamie protočila oči.
,,To byla otázka od fanoušků, Weasley."
,,Tak to pardón," zvedl ruce v obranném gestu George a uchechtl se.
,,Ano, jsou skvělý," odpověděla pobaveně Annya.
,,Tak tedy Georgi, máš teď někoho?" přečetla Jamie další otázku.
,,Musíš mě balit veřejně?"
,,To je otázka od fanynky, Georgi," zavrčela podrážděně Jamie a chlapci se v očích zajiskřilo.
,,Nemám, ale jestli to takhle bude pokračovat, třeba mít budu..."
,,Weasley!"
,,Promiň," uchechtl se George a Jamie se zavrčením pokračovala.
,,Dále otázky zaslala steph_black-"
,,Siriusi?" zamrkala překvapeně Lydie a jmenovaný se zavrtěl na gauči.
,,Hele, v sedmdesátých letech kondomy nebyly tak kvalitní jako dnes," pravil na svou obranu a poté protáhl obličej. ,,Doufám, že nebudu muset platit alimenty."
ČTEŠ
Hadí krev ✔
FanfictionDraco Malfoy nikdy netoužil po žádné dívce tolik, jako po dceři profesora lektvarů. Šarvátky se zmijozelským princem Annye vůbec neulehčují nástrahy, které si pro ní život připravil. Lord Voldemort se vrací v plné síle a ona je v nebezpečí stejně ja...