76. Druhá strana za zrcadlem

2.8K 177 10
                                    

Z Komnaty nejvyšší potřeby se stal hlavní štáb, v němž nalezl útočiště každý člen Brumbálovi armády, nebo nevinný student na úniku před šíleným profesorem.

Čím více studentů se k našemu odboji přidávalo, tím více se místnost rozšiřovala, stejně jako počet závěsných lůžek.

Amycus a Alecta začínali členy armády pronásledovat, obzvláště potom mě a Nevilla, kteří jsme se chopili odpovědnosti vést.

Napadlo vás, že když patřím do jednoho z nejmocnějších kouzelnických rodů v Anglii a mým otcem je samotný ředitel tohoto institutu, zákon mě mine, že? To jsem si také myslela, až do osudného večera, kdy jsem byla chycena při napomáhání studentce třetího ročníku, která do jednoho z šílených Smrtijedů vrazila. Alecta se tehdy hněvala tak moc, až jí z očí šlehaly divoké blesky. Když už se chystala zohavit dívčino tělo, stejně jako Neville při prvním veřejném trestu jsem se nechala slyšet a dala najevo svůj odpor. Alecta na mé tváři vytvořila úzký šrám táhnoucí se po celé tváři, aniž by z něho vytekla jedna jediná kapka krve a do čistého řezu mi vhodila hrst soli. Pálilo to jako čert.

Nebyla jsem však jediná, kdo utržil jakoukoliv újmu, samozřejmě. Seamus a Dean byli trestáni za své světoznámé slovní vtipy a časté výbuchy, stejně jako Ginny za svůj drzý jazyk a srdce patřící nejhledanějšímu čaroději. Ministerstvo kouzel, jež měl pod palcem lord Voldemort vypsalo na Harryho hlavu několik tisíc galeonů, což by si nenechal ujít nikdo, koho válka připravila o cokoliv drahého.

Trestáni byli jednoduše všichni, včetně Blaise, Bethy, Týny a Cho, kteří se přes značný odpor ostatních členů do armády přidali. Co se dívky s asijskými kořeny týče, nebyl nikdo, kdo by jí uvítal zrovna s otevřenou náručí, ale každý z nás byl přesvědčený, že každá hůlka přiložená k dílu je dobrým znamením a větší šancí na prohru našich nepřátel.

Když začínali zubožení studenti v Komnatě nejvyšší potřeby přespávat, naskytli se menší problémy. Sužoval nás hlad, neboť se mladší studenti báli docházet do Velké síně třikrát denně a tak se starší z nás obětovali a přenechali jim svou porci, kterou u kolejního stolu zabalili do kapesníků. Marně jsme se totiž pokoušeli poprosit komnatu, aby nám jídlo vyčarovala.

Vzpomněla jsem si v tu dobu na Hermionu, která by zajisté protočila očima a prohlásila, že je to naprosto zřejmé, neboť jídlo je jedna z pěti vyjímek Gampova zákona elementárního přeměňování.

Dva dny poté, co zde začaly pravidelně spávat dívky se v komnatě objevila koupelna, která sice nebyla tolik prostorná, ale jistě se dala používat. Nejvíce používaný byl však ohromný kulatý stůl, na němž byla umístěná zvětšená mapa, jež Ginny našla ve věcech, co v jejích rodinném domku zbyly po Zlatém triu: Pobertův plánek. Kouzelný pergamen nám dával přehled o tom, kdo se motal po školních chodbách ve večerních hodinách a zda pro nás bylo bezpečné vycházet ven.

Pobyt na hradě mi neulehčovala oni přítomnost červenovlasého čaroděje vzhlížejícího k černé magii. Každé ráno vyčkával před vstupem do Velké síně, kam menšina z nás docházela na snídaně.

Strach lidi připravoval o chuť k jídlu, proto se povinným časem stala pouze večeře, u nichž se jak jinak než občasně uvedlo pár oznámení, ale také vykonávaly veřejné tresty. 

Byla jsem zrovna na cestě z večeře do hlubin bradavického sklepení, když mi někdo přikryl ústa svou dlaní a zády mě zatlačil do jedné z učeben.

Vyděšením jsem vykulila oči, když jsem stanula tváří v tvář profesoru Carrowovi. ,,Zdravím tě, maličká," zablesklo mu v očích.

,,Nejsem žádná maličká," zasyčela jsem a stiskla jeho ruce natisklé na mém krku, avšak to nemělo žádný účinek. Pořád tam stál a užíval mě svým hlubokým pohledem plným šílenství.

Hadí krev ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat