53. Dohazovač(ka) Harry

4.4K 329 46
                                    

Seděla jsem u Dracovi postele a polykala vzlyky, jež se mi draly z úst. Chtělo se mi křičet, řvát, utíkat a ničit věci, ale nemohla jsem - tak pokojně spal.

Do ošetřovny vstoupil Harry a posadil se na židly vedle mě. ,,Promiň mi to, nechtěl jsem..."

,,Ticho, nechci to slyšet," zavrtěla jsem hlavou a objala si kolena pažemi. ,,Co tě to napadlo - používat kouzla, která neznáš - jsi normální?"

,,Nechtěl jsem ho zabít," zamumlal a nejistě si promnul zátylek, ,,důležité je, že je v pořádku - alespoň pro někoho."

,,Jsi idiot, Harry," odfrkla jsem si, načež se potichu zachechtal a opřel se o židly, až zavrzala.

,,Tohle je podruhé, co jsi to řekla," ušklíbl se a pohledem zabloudil ke spícímu Dracovi. ,,Tohohle by to určitě potěšilo, kdyby tě slyšel."

Zničeho nic jsem si vzpomněla na chvíli po schůzi Brumbálovi armády; Cho; Harry; jmelí; zakázaný polibek. ,,Občas je lepší neslyšet nic."

Narovnal si brýle na nose. ,,O tom jsem se dnes přesvědčil. Vdávat se v šestnácti - jsi normální?" oplatil mi otázku stejným tónem.

Zakřenila jsem se jeho směrem. ,,To je kouzlo čisté krve, špindíro," ušklíbla jsem se ironicky a z legrace nakrčila nos.

Tiše se zasmál. ,,Myslím, že budeš v jeho rodině vítaná."

,,To bych nejdříve nesměla zahodit ten zásnubní prsten," povzdechla jsem si a zlomeně si protřela čelo. ,,Nevím co mě to popadlo, musela jsem mu tolik ublížit."

,,Nevypadalo to tak."

,,Ty ho neznáš, Harry."

Pozvedl obočí. ,,Ty snad ano?"

Zasněně jsem se pousmála nad pocuchanými vlasy, trčící Dracovi do všech stran. ,,Doufám v to."

Nevěřícně zamrkal. ,,Doufáš?"

Vážně jsem přikývla. ,,Důvěra je ve vztahu i životě jedna z nejdůležitějších věcí, Harry. Jak se má vlastně Cho, nebo Zrzka?"

Povzdychl si. ,,Připadá mi, že se všechno boří. Když jsem vzal Cho do Prasinek, abychom si popovídali u máslového ležáku, přišla jedna z jejích kamarádek. Začali si povídat, jako kdybych tam ani nebyl."

,,To mě nepřekvapuje."

,,A Ginny chodí s Deanem, jenomže se pořád hádají a Ginny nikdy nehodlá ustoupit, však to znáš," uchechtl se. ,,Jedinou pozitovou je to, že se Ron rozešel s Levandulí."

Zazubila jsem se. ,,Žeby mu z hlavy vypadlo kuře a jeho mozek konečně začal dýchat?"

,,Vypadá to tak," pokrčil pobaveně rameny Harry, ale rázem přešel na pobavený tón. ,,Poslyš, chceš si ho opravdu vzít?"

Váhala jsem, i když bych neměla. Nejistě jsem přelétla pohledem z Harryho (kluka, s nímž jsem chodila, ale po rozchodu se z nás stali nejlepší přátelé jako dříve) na Draca (kluka, který riskoval bezpečí aby mě našel a dostal se až do Rumunska; kluka, který mě chránil před růžovou ropuchou, ačkoli tak obětoval autoritu chladnokrevného zmijozelského prince, kterým byl) a rázem jsem znala odpověď. ,,Ano."

,,Proč?"

,,Protože pokud jeden z nás nepřežije válku, druhý se bude trýznit tím, že si bude pokládat otázku ,Proč jsme se nevzali, když jsme ještě mohli?'."

Harry se spokojeně usmál a zalovil v kapse. ,,Myslím, že tohle mi stačí," pronesl záhadně a uchopil mě za ruku.

,,Co to děláš?"

V očích mu zažehly jiskry, když otevřel mou dlaň a cosi do ni uložil. ,,Zaslouží si tě," řekl pouze a odešel.

Prsten. Blyštil se ve světle odpoledního slunce na mé dlani, dokud jsem si ho nenavlékla na prst.

,,Konečně vypadnul."

,,Ty kreténe!" vyjekla jsem, když Draco zamumlal a já leknutím nadskočila.

Chraplavě se zasmál, ale poté se rozkašlal. ,,Po tvém proslovu o žalostné budoucnosti jsem čekal něco více... romantického."

Pobaveně jsem zakroutila hlavou a přiblížila se k lůžku, na kterém seděl. ,,Jak se cítíš?"

Jen se pohnul, cosi v jeho těle zakřupalo. ,,Jako stará brambůrka, která někomu spadla za gauč a nechal ji tam, dokud děsivě neztvrdla," zašklebil se a vzal se mě ruku. ,,Takže odvoláváš to, co jsi řekla?"

,,Jen to, že si tě nevezmu," vyplázla jsem na Draca velice dospěle jazyk.

,,Abych si to nerozmyslel."

Ušklíbla jsem se. ,,Třetí pokud ti nedám."

,,Ale víš co se říká," přitáhl si mě k sobě na postel, ,,do třetice všeho dobrého."

Hraně jsem se zasekla. ,,Oh, tak to jdu říct McLaggenovi, že u mě má stále šanci!"

,,Jsi na hlavu," protočil očima Draco a znovu usnul, tentokrát semnou v náruči.

~

Historický okamžik, napsala jsem dvě kapitoly za den a změnila si profil!😀

Tolik jsem toho nestihla už léta🃏

-Jamie

Hadí krev ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat