49. Křiklanův večírek

4.8K 311 31
                                    

Vánoční prázdniny se kvapem blížily, což v bradavických studentech vyvolalo veselí i zmučené výrazy nad tím, že je načase nakoupit vánoční dárky.

Byl zde ale jeden student, jehož výraz byl většinu dne neustále zamračený - Draco. Jeho náhlá mlčenlivost mi dělala starosti, stejně jako Blaisovi a Beth, kteří se dali po tom fiasku přeci jen dohromady.

Nezáleželo ani tak na našem vztahu, jako na tom, že se nezajímal o sebe ani své zdraví. Z dřívějšího Zmijozelského prince se stala troska, tělo jenž se po chodbách procházelo jako bez duše a tak podobně.

,,Sluší ti to."

Mozkové závity se v mé hlavě málem rozpálily do ruda, jak zoufale jsem se snažila na to přijít.

,,Annyo, posloucháš mě?"

Překvapeně jsem vdechla vzduch do plic, když jsem šokem upustila sklenici se šampaňským. Harry mi věnoval starostlivý pohled a jediným mávnutím hůlky nechal skleněné střepy z podlahy zmizet.

Zakroutila jsem nad sebou hlavou a protřela si zmožený spánek. ,,Omlouvám se, poslední dobou se nemůžu soustředit."

Zamračil se. ,,Něco se děje s Malfoyem?"

Povzdychla jsem si a vzhlédla z okna, u kterého jsem postávala. ,,Je to divné, ještě o prázdninách v ulici nedaleko Olivanderova obchodu byl stejný jako vždy. Vtipkoval, různě flirtoval a předal mi dárek k narozeninám. Jenže co jsme se vrátili do Bradavic je nezvykle zamlčený a já se bojím, že se něco děje."

,,Něco se bude dít vždy, Ann," upozornil mě Harry a jemně otočil mou bradu jeho směrem. ,,Musíme se s tím buď smířit, nebo něco dělat. Co se ale Malfoye týče, víš že se na něj můj názor nezměnil a nikdy ho nebudu mít rád. Možná proto je pro mě jednoduší vidět to, co ty nevidíš."

Tentokrát jsem to byla já, kdo se zamračil. ,,To že něco vidíš, ještě neznamená že k tomu má Draco důvod, Harry."

,,Takže když šla Katie u Tří košťat na záchodky a Malfoy šel hned v závěsu za ní, nemá to žádnou souvislost s prokletým náhrdelníkem, který Katie málem zabil?"

,,Ne."

,,Ani když ho nesla v krabičce, se kterou ze záchodků vyšla a předtím ji neměla?" snažil se mě přesvědčit Harry.

Dech se mi zrychlil, srdce začala bít prudčeji. ,,Co tím chceš říct?"

,,Jsem si téměř jistý, že Malfoy pracuje pro Voldemorta," vyhrkl Harry, ale já se ani nehnula. To ho překvapilo.

,,Ty jsi to snad čekala?"

,,Stejně jako čekám, že se tomu sama nevyhnu," zašeptala jsem potichu. ,,Jsme potomky jeho přívrženců, Harry. Všechny nás to čeká. Buď to, nebo smrt."

,,Panebože," vydechl Harry a vjel si rukou do vlasů, ,,ty se necháš jen tak odvést?"

,,Ano, pokud tak zachráním ty, které miluji," odpověděla jsem pevně. ,,Ty by jsi to udělal taky, ne?"

Nemusel odpovídat, jeho mlčení mi stačilo. ,,Jen žádám pochopení," vysvětlila jsem a jemně ho chytla za ruku.

,,A já ti ho dám," přikývl a vtáhl si mě do objetí. Chvíli jsme se jen houpali v rytmu, než jsem se s ruměncem odtáhla.

Harry se lehce usmál. ,,Všechny ty kamery a fotoaparáty okolo nás tě uvádějí do rozpaků, že?" ušklíbl se, ve snaze odlehčit atmosféru.

Rozhlédla jsem se po kabinetu profesora Křiklana, který byl živější než kdy kabinet mého otce. Světla zářila, členové Křikova klubu - dnešní i dřívější - se hlasitě smáli, vyprávěli si nejrůznější historky, nebo vzpomínali na staré dobré časy. Příjemná hudba se ozývala z rádií a odnesla přítomné zamilované páry pryč z tohoto světa, zcela ponořené do tance. Přítomni byli i reportéři z Denního věštce, kteří sepisovali dnešní událost a zajímali se o všechny členy klubu tohoto slavného profesora. Památeční fotoaparáty cvakaly a zanechávaly tak okamžiky věčnými.

V očích se mi zajiskřilo. ,,Ano, bojím se, že mě vyfotí ze špatné strany," hekla jsem hraně a rozesmála se.

,,Pojď si zatančit," houkl na mě Harry, ale to už mě protáčel pod svou paží. ,,Oba jsme strašná dřeva, ale to že jsem Vyvolený to celé vyvažuje."

Zasmála jsem se. ,,Měla bych se ti klanit a děkovat za to, že někdo tak skvělý jako ty existuje, aby spasil svět?"

,,Ne, pusa bude stačit," zazubil se a tak jsem mu bezmyšlenkovitě jednu líbla na usměvavou tvář.

V tom nás pohltil blesk fotoaparátu.

~

Dnes jen krátká, ale velmi podstatná kapitola😀 Co si myslíte, že se stane a kdo je podle vás vyfotil?😏

-Jamie

Hadí krev ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat