Zamówienie _JulViak_
-Zrozumiano? - zapytał mężczyzna siedzący za biurkiem.
Przyjrzałaś się zdjęciu czerwonowłosego chłopaka.
-Oczywiście. - potwierdziłaś.
***
Siedziałaś przy stoliku z białym, długim obrusem. Byłaś na przyjęciu dla ludzi z bogatszych sfer. Miałaś na sobie czerwoną sukienkę z delikatnie wyciętym dekoltem.
Obserwowałaś uważnie ludzi na sali. Próbowałaś zlokalizować swój cel. Dostałaś zlecenie na zabicie Akabane Karmy. Coś na temat gościa kiedyś ci się obiło o uszy. Jednak nie byłaś zbyt zainteresowana.
Teraz jednak miał się stać twoją ofiarą. Powinnaś się o nim dowiedzieć chociaż trochę. Obrałaś jednak inną taktykę.
Miałaś nadzieję na szybką robotę. Czyli szybkie zlikwidowanie celu, w miejscu bez świadków lub małą ich ilością. Mogłaś go śledzić, aż sam w owe pójdzie lub samej zaciągnąć go, pod jakimś pretekstem, w nie. Najpierw wypadałoby go jednak znaleźć.
Nagle ktoś się do ciebie dosiadł.
-Co taka piękna panna robi sama przy stoliku? - zapytał.
Odwróciłaś się w jego stronę. No cóż cel znalazł się sam. Czerwonowłosy mierzył cię wzrokiem. Skoro już zaczął rozmowę można, by to jakoś wykorzystać.
-Jestem Nagisa Shiota . - przedstawił się. Fałszywe imię i nazwisko, nieźle. Tylko po co się ukrywać? Czyżby Karma już wiedział, że ktoś na niego poluje?
-Midori Yamata. - również nie byłaś gorsza i przestawiłaś się podając fałszywe dane. - Miło mi poznać.
-Przyszłaś sama? - zapytał. - Nie nudzisz się?
-Nie bawię się jakoś wyśmienicie. Dostałam zaproszenie, a nie wpadało nie przyjść. Mój znajomy jest organizatorem, ma na mnie oko, dlatego jestem uziemiona tu do końca tego przyjęcia.
-Może mógłbym ci jakoś umilić czas? - uśmiechnął się.
Kiwnęłaś zgrabnie głową. Wtedy muzyka zaczęła głośniej grać, a goście zostali zaproszeni do tańca. Zgodziłaś się zatańczyć z czerwonowłosym. Poszliście razem na parkiet.
-Co cię tu sprowadza? - zapytałaś podczas tańca.
-Powiedzmy, że mam tu pewną sprawę do załatwienia. - szepnął ci do ucha, a ciebie aż przeszedł dreszcz.
Po tańcu Karma zapytał cię czy nie zechciałabyś pójść z nim w jakieś ustronne miejsce. Moglibyście spokojnie porozmawiać, a ty byś miała pretekst, by stąd wyjść.
Wyszliście do ogrodu. Krótkim spacerem oddaliliście się kawałek. Wtedy wykorzystałaś sytuację. W ukrytej w sukience kieszeni wyciągnęłaś broń i wymierzyłaś nią w Karmę, jednakże on zrobił to samo. Staliście na przeciw siebie celując sobie w głowy.
-No proszę, proszę. - odezwałaś się pierwsza. - Wybacz, ale mój zleceniodawca oczekuje twojego zgonu. Tak więc jeśli pozwolisz... - nie dokończyłaś i pociągnęłaś za spust.
Czerwonowłosy zrobił jednak błyskawicznie unik. Co powiedzmy szczerze zaimponowało ci.
-Niezły unik. Drugi raz ci się niestety nie uda. - uśmiechnęłaś się.
Chłopak jednak szybko znalazł się przy tobie i objął cię jedną ręką.
-Sprytnie, [imię]. - pochwalił. - Słuchaj, mam dla ciebie pewne informacje i układ.
Układ cię nie interesował, jednak informacje mogły być przydatne. Postanowiłaś posłuchać co Karma ma do powiedzenia.
-Wynajęła nas ta sama osoba. W jej interesach leży śmierć nas obojga. Dlatego stąd moja propozycja: połączmy siły i pozbądźmy się go.
-Niezła historyjka. - skomentowałaś, lecz sama do końca nie wiedziałaś czy jest to kłamstwo, czy nie. - Na jakiej podstawie mam ci wierzyć. I co z tego będę mieć?-Przeżyjesz. - szepnął ci do ucha. - A potem możemy gdzieś razem wyskoczyć.
Wciąż miałaś małe wątpliwości. Jeśli Karma mówi prawdę i nic z tym nie zrobicie, zginiecie oboje, jeśli kłamie i mu uwierzysz, zginiesz ty. Na twojej twarzy widniała analiza zaistniałej sytuacji.
-Rozumiem twoje wątpliwości. - wtrącił Akabane. - W tej branży nie należy ufać nikomu. Mógłbym załatwić to sam, ale szkoda mi twojej ładniutkiej buźki.
W tym momencie podał ci rękę i zapytał czy macie umowę? Uścisnęłaś jego dłoń i się zgodziłaś.
CZYTASZ
Shoty, xreadery i inne bajery (ZAWIESZONE)
RandomZAWIESZONE! Na pewno nie będe tu dodawać regularnie. Wstawiane tu będą one-shoty, x reader oraz luźne historie. Free! Haikyuu!! Kuroko No Basket Kuroshitsuji Hataraku Maou-Sama! Ao no Exorcist Owari no Seraph (1 sezon) Assassination Classroom Noraga...