ik werd wakker. ik hoefde niet veel te doen ik had alles eigenlijk al klaar gezet. het was misschien 10 minuten voor alles. ik trek mijn skinny jeans aan met scheuren en een luchtige witte blouse. het past wel bij mijn figuur en mijn haren
(ik heb een andere soort haar dan iedereen. mijn haar is roze paars. ik heb die gekozen omdat het me veel verdriet deed toen mij moeder ons verliet en die twee kleuren waren haar lievelings kleuren. ik vond het
wel mooi staan bij mij zelf. mensen keken me wel raar aan maar het kom me niets schelen.)
ik loop naar de badkamer toe en sta naast Jenny in de badkamer. het is een spontane meisje. " goeimorgen. heb je zo zin om bij starbucks te stoppen voor een koffie" vraagt ze blij terwijl ze bezig is met haar eye-liner. ik knikte en begon ook maar aan mijn make-up. ik deed oogpotlood en een beetje maskara er was niet veel voor nodig. ik wilde niet op die barbies lijken. ik was mezelf met een rare haarkleur die niet veel voorkomt. maar ik bleef mezelf. als ik klaar ben gaat mijn telefoon af. ik wachte al heen de ochtend voor deze telefoontje.
"hey babe hoe gaat het daar? ik mis je"
" ik jou ook Tobias. het is leuk hier en ik mis je ook heel erg. ik heb een lieve kamer genoot en we kunnen het wel goed vinden met zijn tweeën. we gaan zo stoppen voor een kopje koffie"
" nou fijn dat je het naar je zin hebt. ik bel je later want Jordy staat voor mijn deur. ik hou van jou Bellaatje van me"
" ik ook van Toby. doe de groeten aan Jordy en ook succes op je nieuwe school"
"doei"
"doei"
je vraagt je vast af wie dat is. dat is Tobias mijn vriendje . hij is 19 jaar een jaar ouder dan mij. hij heeft groene ogen en hij heeft kort bruin haar. hij is geweldig en lief.
we waren van plan om naar het zelfde school te gaan maar er was nog maar één plekje vrij en die ging naar mij toe. we hebben mekaar beloofd dat we elkaar elke dag zouden bellen en skypen. ik was blij met onze belofte.
"ik wist niet dat je een vriendje had?"zei Jenny en begon gelijk met haar wenkbrauwen te grijnzen. " ja die heb ik en hier is zijn foto" ik laat haar een foto van hem zien." wauw hij is hot . doet hij aan sport?" vraagt ze . " ja hij is aanvoerder van het voetbal team" zeg ik trots. je kon het horen aan mijn stem. " kom we gaan" zegt ze blij en we vertrekken. we stappen in de lift. de lift stopt op het 4e verdieping . de jongen van gisteren komt binnen en kijkt me even aan. " ook goeiemorgen Harry" zegt Jenny blij. " goeimorgen. sinds wanneer heb jij zin in de ochtend?"vraagt hij. " sinds ik de eerste uur les heb met mijn kamergenootje wat ik trouwens vorig jaar niet had"zegt ze blij. "oh. dit is Isabella mijn kamer genootje"stelt ze me voor. " ja ik ken haar wel van gisteren ze deed de deur dicht terwijl ik naar binnen wilde"zegt hij arrogant. " het was een ongeluk en toen ik het zag toen deed ik de deur open dus je kan niet klagen want je bent toch aan gekomen op je kamer?"kaats ik terug. Jenny aan het grinneken. ik hoor een piep als teken dat we op de begaande grond zitten. ik stap gelijk uit. Jenny rent achter me aan en lacht nog steeds. " wow, jij hebt lef!"zegt ze. "tuurlijk ik ben een Foster en heb genoeg pijn in mijn leven gehad niets kan mijn nog stuk krijgen"zeg ik blij . ik vind het wel grappig bij die gedachtes moet ik lachen.
we zijn in het lokaal Natuurscheikunde. Jenny heeft me voorgesteld aan haar vrienden." dit is Niall de vreetzak en dit is Louis de ... ik heb er geen woorden voor" zegt ze. " hey ik heb ook gevoelens hoor" zegt Louis lachend. ik stel me ook voor en ga naast Jenny zitten de jongens zitten voor ons. de les is al gauw afgelopen. jammer want het werd net leuk.
nu moet ik alleen gaan. ik heb bio en dat vind ik zo leuk . als ik bij het lokaal ben zit ik alleen. en moeten we voor de rest van het jaar zitten.
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...