#39# laat me met rust

761 28 2
                                    

Pov Harry

Ik loop mijn kamer binnen.  " hey Hazz je ziet er een stuk beter uit." ik kijk in de blije gezicht van Niall. " dankje, ik ben ook blij" zeg ik. " wat ben je nu al over Isabella heen? heb je weer een andere?" zijn stem slaat over naar woede. hij loopt naar me toe en pakt mijn kraag vast. hij heeft kracht wat ik niet echt verwachtte.

" nee tuurlijk niet ik en Isa..." " wat heb  je... o sorry" hij laat me los. ik kijk hem aan en knik. hij gaat op Zayn's bed zitten. "ik en Isa zijn weer samen. we gaven toe dat we niet zonder elkaar konden."

hij kijkt me verbaasd aan. " Wat?" roep ik lachend. " hoe kan ze een klootzak als jou vergeven" ik kijk hem geschrokken aan. " sorry maar ik hou echt van haar en ze vergaf en daar ben ik blij om en trouwens het was een ongeluk. ik kon er niet aan doen ik was dronke oke" snauw ik.

" Het spijt me Hazz. ik wilde je niet beledigen en het spijt me" zegt hij na een lange stilte. " ik snap het , je wilt haar niet kwijt of gebroken zien" hij knik. zo ken ik hem weer. de gevoelige Niall.

" zullen we vanavond iets leuks doen?" vraagt hij. " sorry maat Isa heeft iets geregeld" hij kijkt me raar aan. " hoe bedoel je?" " ze zei dat ik om negen uur bij haar kamer moest zijn met makkelijke kleren" grijns ik. " dat wordt een wilde nacht" grinnekt hij.

" ik zou maar opschieten als ik jou was want je hebt nog maar en vijf minuten" ik knik en pak mijn spullen bij elkaar. Jenny en Zayn hebben er weer een zooitje van gemaakt.

Pov Isabella

Hij stapt dichterbij. " ben je niet blij om mij te zien?" ik walg van zijn stem. " ben je niet blij om me weer te zien?" herhaalt hij." nee Tobias ik dacht dat ik duidelijk was" roep ik. hij stapt naar binnen en duwt me tegen de muur aan. " ik dacht dat ik ook duidelijk was. Zodra jij weer singels was dan zou ik je terug nemen en raad eens je bent singel" ik schud hevig mijn hoofd." helemaal niet. ik en Harry zijn weer samen"snauw ik.

Laat Harry nu alsjeblieft komen. hij laat me los en loopt naar deur toe. hij ging weg. dat hoopte ik maar ik had het fout hij deed de deur opslot.

hij had een gemene grijns op zijn gezicht. zijn ogen stonden vol lust.

hij loopt naar me toe en tilt me op naar mijn bed. "LAAT ME LOS"roep ik. ik voel een platte hand op mijn gezicht. " je maakt het alleen maar moeilijker" grijnst hij. ik voel tranen in me opkomen . maar ik hou ze in. hij drukt zijn lippen op die van mij. ik werk niet mee. want ik kan dat Harry niet aan doen. hij begint aan mijn kleren te trekken en doet ze in een ruk uit. " wat heb ik je prachtige lichaam gemist" ik stond alleen nog in mijn lingerie. ik begon te huilen." laat me alsjeblieft gaan" huil ik. maar hij trekt zich er niets van aan. hij trekt ook als zijn kleren uit. ik probeer hem weg te duwen maar hij is daar te sterk voor. waarom val ik ook als weer voor sterke jongens.pfff. ik voel zijn bobbel tegen me aan schuren. dit had Harry's moment moeten zijn en niet die van hem. ik probeer mezelf los te maken. " come on Babe. ik mis je en je mist me ook."

"Isa , ik ben er" hoor ik als Harry aan de deur klopt. " geen kik" dreigt Tobias.

als ik Harry nu roep dan kan weet hij ten minste dat ik hier ben. maar als ik hem roep dan gebeurt er wat.

"Isa!!" gilt hij. ik weet niet wat ik moet doen.  ik kijk Tobias aan.

"HARRY HELP ME" gil ik. ik voel dat Tobias mijn polsen vast heeft en jij knijpt er in. ik gil de pijn uit. ik hoop dat Harry het zou horen.

maar ik hoor niemand meer. " ik zei je toch hij geeft niet om je" ik huil nog harder dan eerst. Toby heeft het fout. ik geef veel om Harry en ik denk andersom ook.

ik hoor iemand op de deur bonken. ik kijk Tobias bang en opgelucht aan. en zo volgen er nog meer bonken. Tobias trekt zich niets meer van aan en begint me te zoenen.

Pov Harry

met een blije gevoel verlaat ik mijn kamer ik ga naar de verdieping waar Isa verblijft.  ik sta netjes voor haar deur en klop bij haar deur aan net als onze eerste date. wat was die geweldig. ik word uit mijn gedachtes gehaald als ik iemand hoor huilen . het komt me bekend voor. Isa.

" Isa ik ben er" ik krijg geen antwoord terug. heb ik iets fouts gedaan. ik blijf nog even voor de deur staan.

"HARRY HELP ME" ik sta verstijfd. wat moet ik doen . de deur is opslot. daarna hoor ik een mannen stem in haar kamer. " Isa" roep ik nog een keer maar krijg geen antwoord

ik ren naar mijn kamer en haal de jongens. " Hazz wat is er aan de hand?" vraagt Zayn. " kom mee Isa is in gevaar. kom snel" ik trek aan hun armen en ze rennen automatisch achter me aan.

" wat gaan we doen?" vraagt Louis." helpen sukkel knal gewoon tegen de deur aan" roept Zayn. hij ziet er verdrietig uit. net als ik.

de jongens en ik beuken tegen de deur aan. we hebben pijn maar gaan toch door.  doe deur beweeg al een beetje. het gehuil wordt meer en meer. ik voel ook tranen komen. ik voel mijn woede in me opkomen.

" Jongens aan de kant!!!" roep ik. ze gaan de kant. ik neem een aanloop en ren keihard tegen de deur aan. ik voel dat tie beweeg. ik draai me om en neem de zelfde aanloop aan. ik beuk weer tegen de deur aan. Man deze deuren zijn hard. de jongens hebben me door en doen het zelfde om de beurt zodat we om de beurt een beetje rust hebben. ik ga de heletijd tegen aan.

de schanieren van de deur schuiven al een beetje. " Liam bel de politie" beveel ik. hij knik en belt ze. ik ga door met beuken. ik voel helemaal niets meer aan mijn arm.

" Hazz doe rustig aan. de politie komt eraan " Louis kijkt me aan en legt zijn hand op mijn schouder. ik veeg ruw mijn tranen van mijn gezicht. " nee Louis als haar iets overkomt dan vergeef ik het mezelf nooit meer. hoor je me nooit MEER" het laatste kwam harder uit dan ik bedoelde.

" aan de kant jonge man" iemand duwt me weg. ik kijk naar het groepje politie agenten.

ze hebben een grote ijzer ding bij zich en beuken de deur op. " ga naar beneden daar wacht een ambulanse die helpt je" de agent kijkt me vriendelijk aan. " ik ga niet tot ik mijn vriendin heb gezien" roep ik.

deur gaat open nadat ik mijn woorde  uitsprak.

het was ranzig.

"Handen omhoog!" roept een agent. het Tobias. ik voel woede in me opborrelen. " jij vuile klootzak. wat heb je mijn vriendin aangedaan"gil ik. hij kijkt me grijnzend aan. "ik heb vriendin geneukt" zegt hij lachend. ik ren naar hem toe maar word door de agenten tegen gehouden.

" Hazz je doet Isa alleen nog maar meer pijn." Niall's woorden dringen tot me door. ik kijk naar Isa. ze ligt daar zonder kleren bewusteloos. wacht bewusteloos." aan de kant" er komt een ziekenhuis broeder. het gebied word afgelegen met duck tape.

we worden naar buiten geplaatst. na een tijdje zien we de mannen met Isa naar buiten komen. iedereen is inmiddels al komen kijken wat er aan de hand was.

" ik ga mee" roep ik. de man knikt en ik sta op ambulanse in. ze ademt heel langzaam. ik voel mijn tranen vloeiend stromen.

----------

wat er voor Isa ze is verkracht.. en nog erger voor Harry. zo laat hij echt zien dat hij van haar houdt vind je niet??

xxDebxx

--------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu