hey ik kon niet wachten om te plaatsen. ik had 60 reads maar nog geen 25 votes. dus ik schrijf weer veder bij 75 reads. al je julie snel willen veder lezen vertel aan vrienden due het ook moet lezen en misschien hebbn julie dubbel updatexxx
------------
Pov Isabella
er is al een week voorbij. ik heb nagedacht heel erg veel en ik heb eindelijk wat rust.alles was mijn schuld ik zoende hem. ik was gefrustreerd en ik kon niets aan doen dat ik hem leuk vond. maar ik besefte ook dat Zayn er ook was. hij deed zo aardig tegen mij. ik moet iets ervoor terug doen. ik ga eerst met Harry praten. ik wil dat onze band niet kapot gaat. echt niet ik heb teveel meegemaakt. iknmoet het goedmaken. ik sta op van mijn bed en loop naar de deur toe. " hey waar ga je heen?" vraagt Jenny ineens. " ik heb wat goed te maken" zeg ik. ze klapt vrolijk in haar handen. ze heeft me de hele tijd getroost en ze heeft me dingen wijs gemaakt. ik was er klaar voor. ik liep naar Harry's verdieping en stond voor zijn deur. Shit ik ben er nog niet klaar voor. ik draai me om en hoor iemand tegen me praten. " Hey Isabella" zegt Zayn . ik draai me om en schenk hem een glimlach. " je ziet er beter uit" zegt hij. " dankje "glimlach ik. ik voel mijn wangen rood worden. " hum.... is Harry daar?" vraag ik hem. " nee hij bij de park" zegt hij gebroken. zou hij gebroken zijn om mij of is Harry gebroken om mij. "oke dankje. Ik spreek je nog wel" ik knuffel hem en huppel naar park toe. het ziet er belachelijk uit maar daar word ik gelukkig van en geeft me zelf vertrouwen. ik kan Harry al in de verte zien. hij zit daar . hij staat met zijn rug naar mij toe. ik ga hem verassen. sluip rixhting de bankje waar hij zit. ik hoor hem mompelen. ik doe.mijn handen voor zijn ogen. "Tamara laat me gewoon met rust" roept hij. ik schrik even . wat zou Tamara gedaan hebben. ik neem plaats naast hem. hij heeft me nogsteeds niet gezien. hij denkt vast dat ik Tamara ben. ik doe mijn hand op zijn been. hij schrikt en lijkt me eindelijk gezien te hebben.
"hey" zegt hij zacht. je kan aan zijn stem horen trillen. " hey" zeg ik ongemakkelijk. " ik kwam hier om me te verontschuldigen. jij was het niet. ik deed het en ik wil ook sorry zeggen vanwege mijn gedrag . ...ik... mocht je niet negeren en ....." "het al goed ik heb je al vergeven" zegt hij. " ben je boos" ik ben nog zo dom om dat te vragen. " nee natuurlijk niet. hum...... zijn we nu weer maatjes" vraagt hij voorzichtig. ik knuffel hem stevig. " zegt dit genoeg!" " ja dat zeker kom hier" en hij knuffelt me weer. ik moet mijn gevoelens voor hem weg drukken. ik kan niet van hem houden en ook nog eens maatjes zijn. " waar denk je aan?" " niets... maar waarom dacht je dat ik Tamara was?" vraag ik hem. " umh.... in die week is er veel gebeurd" zegt hij ik frons met mijn wenkbrauwen. ik ben nieuwsgierig. " vertel ik heb alle tijd van de wereld" zeg ik met een glimlach. hij glimlacht ook en zijn kuiltjes komen te voorschijn. ik bloos weer. hopelijk merkt hij het niet.
pov Harry
ze praat weer met me. aan het begin schrok ik wel. ze is in een beter staat om het zo te zeggen. ze bloost. ik vind haar alleen maar leuker. ik ga der niet op in want anders is ze weer in de war. "Aard op Harry" ze knippert met haar vingers. " oja . nou je praat niet met mij en dat zag Tamara. ze vroeg me weer terug maar ik weigerde. en toen....." ik wilde het wel zeggen maar ik wil haar geen pijn doen. " en ??" vraagt ze ongeduldig. " en toen zoende ze me. ik trok haar snel weg. sinds die dag en die kus laat ze me niet met rust. en ik word gek van haar. ik heb het gevoel dat ze me stalkt" zeg ik bij het laatste moet ze keihard lachen. " wil je van haar af?" vraagt ze. " ja.... jaa heel graag !" roep ik enthoussiast. " oke operatie schud psyco af gaat van start" zegt ze we schieten allebei in de lach. " wat was je van plan " vraag ik." nou ik dacht als je nou haar kamer nummer geeft dan gaan we eieren halen. de enige wat jij hoeft te doen is haar verleiden en zorgen dat ze naar buiten komt. daarna bekogelen we haar." ik moet nog harder. ik kan niet eens bij komen. " oke dat doen we. kom we gaan eieren halen." stel ik voor en we staan op. " wie het eerste daar is " we rennen allebei richting de winkel. we waren er tergelijk. " hey hey rustig. als julie kabaal komen maken mogen julie weg" zegt de medewerker. we knikken en kopen ongeveer 10 dozen eieren. we rekenen af en de vrouw kijk ons raar aan. ze zegt niet en we lopen naar het bouw waar onze kamers zitten.
pov Isabella.
" oke missie 'spag' gaat in" zeg ik. " waar staat dat nou weer voor?" vraagt Harry verbaasd. " schud pcyco af" leg ik hem uit. hij lacht
" are you ready" " i am ready" antwoordt hij. oke ik verstop achter de plant en wacht tot ze buiten komt. " hey ik heb nagedacht " verleidt hij Tamara. " o is dat zo kom binnen" zegt ze. ik steek mijn vinger in mijn keel . zo lang ze niet zo klef doen. " nee ik moet gaan . kom ik wil je wat laten zien" zegt hij. ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. wanneer ze naar buitenstapt en Harry "nu!!!" roept. gooien we de eieren die we maar gooien kunnen. "waarom, waarom ik" roept ze. " Daarom " zeggen ik en Harry.
iemand pakt ons bij onze schouders.
" julie meekomen" roept de man. ik kan het niet verwijten om nog een ei op haar hoofd te gooien. we lopen de campus uit en zijn in een andere gebouw. de gebouw waar leraren altijd zijn. we stoppen voor een deur waar dr. lohan staat. " dit is de directeur " fluistert Harry. " het was het waard " fluister ik terug.
#uur later#
" was gezellig of niet?" vraag Harry. " haha we hebben corfee de komende twee weken. dat wordt gezellig" zeg ik sarcastisch. hij begint te lachen we lopen naar onze gebouw het is best ver lopen. we stoppen nog even bij de ijsjes winkel." hier chocola en aardbei voor de dame" Harry overhandigt me het ijsje en we lopen veder naar onze gebouw. ik stop voor zijm deur en groet hem. als hij de deur dicht doe wil ik naar de liften lopen maar word tegen gehouden. ik kijk om en zie hem staan
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictieIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...