#89# verborgen

498 29 5
                                    

Pov Isabella

ik kijk verschrik naar de deur. snel sta ik op. " wat doe je en wie is zij?" vraagt het meisje met blond haar. ik raap mijn kleren bij elkaar en loop de kamer uit. Ze laat me er niet langs. " Laat me er langs" snauw ik. " Anders wat?" " Dan sla ik je helemaal kapot" ik voel mijn agressieviteit komen. Uit eindelijk laat ze me erlangs. Harry kleed zich nog om. Ik loop naar de kamer waar Logan ligt. hij is wakker. gelukkig dan heb ik nog een beetje afleiding. ik vraag me af wie die meisje is. zou dat Taylor zijn?. ik loop naar beneden waar Niall op de bankt ligt. hij kijkt tv.

" Wie is die meisje die binnen kwam?" vraag ik hem. " o dat is Taylor de bitch." Ik geef Logan aan Niall en loop naar boven. ik moet dingen weten. ik klop zachtjes op de deur.

Harry opent de deur. " Hey" zegt hij zacht. " hey.... gaat het wel. kan ik iets voor je doen. want ik ben in de war" hij schudt. " zorg ervoor dat ze Logan niet ziet" ik knik en loop naar beneden.

Pov Harry

"Wie is zij?" Taylor kijkt me boos aan. " heb je het niet gehoord. ik werk niet meer als zanger. dus bestaat er ook geen contract" zeg ik simpel. ze kijkt me boos. i don't give a fuckkkk....

" Maar ik hou van jou ondanks die domme contract" " maar ik niet. ik heb iemand die heel veel voor me betekent verlaten. hoe denk je dat ik me voel.het was fake oke. Alles was en is fake." ze duwt me tegen de muur aan. " en die nachten dan? en die zoenen?" " het was verplichting om jou te zoenen en die nachten.... nou ja ik had gewoon zin" ze kijkt me woedend aan. " jij klootzak je hebt me gewoon gebruikt." " weet ik en dat had ik niet moeten doen" ze geeft me een klap op mijn gezicht.

Ineens komt Isa binnen en pakt ze Taylor's pols beet. " laat me los" maar ze luistert niet. met een draai draait ze haar pols om. " Raak mijn vriendje nog een keer aan met je gore poten dan heb je een probleem. ik waarschuw je" " ik krijg jullie nog wel!" ze laat haar los en loopt met haar mee naar beneden. ik hoor de deur beneden dicht gaan.

Als Isa boven is kijkt ze me verbaasd aan. " Wat?" vraag ik haar. " Is dat Taylor?" vraagt ze. ik knik. " Sorry Hazz dat ik dit ga zeggen maar je verdient veel beter dan die magere hein." lacht ze. ik haal mijn schouders op en loop naar haar toe. ik sla mijn armen om haar heen. " ja jouw, niemand kan jou vervangen" ze giegelt en plant haar lippen op die van mij.

Pov Isabella

Als ik klaar ben kleed ik me aan. Samen met Hazz loop ik naar beneden. ik zie drie andere jongens op de bank zitten. " Isabella?" Liam is de eerste die het opmerkt. " Isabella waar?" Louis draait zich om en rent naar me toe. hij springt op mij en geeft me een stevige knuffel alsof ik een dude ben.

" Wat doe je hier?" gilt hij. ik sus hem. Logan slaapt maar dat weten zij niet. Zayn staat op en geeft me een knuffel. " hoe gaat het met jou?" vraagt hij. " goed" en als laatste komt Liam. " nou wat doe je hier?" vraagt Louis ongeduldig." wil je dat ik weg ga?" vraag ik met een pruillip. snel schudt hij. Harry komt ook naar beneden. "Hazz?" vragen ze verbaasd. Harry steekt zijn duim op. " welkom terug in de familie!!!" gilt Louis. wat is die jongen actief. " umh... waar is Niall?" vragen ze. ik kijk Harry aan. hij trekt me naar de keuken.

" moeten we hun vertellen over Logan?" vraagt hij. ik haal mijn schouders op. " ik weet , weten ze al dat je niet meer in one direction zit?" ook hij haalt zijn schouders op. " weet je wat, verzamel de jongens maar. ik haal Logan en Niall en dan leggen we ze alles uit" hij zucht maar knikt toch. ik geef hem een kus en loop de keuken uit.

" Niall?" ik ben opzoek naar hem maar ik kan hem nergens vinden. " Niall?" ik kijk als laatst in zijn kamer. ik open zijn deur en zie hem liggen met Logan tegen zijn borst aangedrukt. dit ziet er zo schattig uit. ik blijf even toe kijken. Niall opent zijn ogen. " Wat?" vraagt hij. " kom je mee naar beneden. je mates zijn er." hij springt op. Logan begint te huilen. " oeps sorry" hij tilt hem weer op en sust hem. hij stopt met huilen. ik neem hem weer over en samen lopen we naar beneden.

" Daar zij-" Zayn stopt met praten als zijn aandacht op Logan is gericht. " wie is dat?" vraagt Louis. " umhh-" " jongens ga even zitten" snel neemt Harry het woord over. " wat is hier aan de hand" ik geef een teken dat Harry mag beginnen met zijn verhaal. " ik zit niet meer in one direction. ik.... ik heb nu een gezin?" verbaasd kijken ze hem aan. " heb je weer met meiden lopen klooien?" vraagt Liam boos. hij schud en kijkt naar Logan.

" Jongens dit is mijn zoon Logan. hij is twee maanden oud" ze kijken hem aan met open mond. Louis staat op en gaat voor hem staan. " welkom in de familie" hij tilt Logan op en draait rondjes. zo te zien vindt hij het leuk en lacht hij alleen maar.

" Maar hoe?" vragen ze.

Ik en Harry leggen ze alles uit.

" Wow.... zullen we Pizza bestellen?" stelt Zayn voor. " ja is goed." zeggen we.

ik loop naar de keuken en maak  een soepje voor Logan. hij kan niet op dit leeftijd junkfood gaan eten.

ik ga met de staafmixer nog door de soep heen en schep het op een diepe bord. zodat het kan afkoelen.

ik loop de woonkamer weer in. ze spelen allemaal met hem. een betere familie had ik niet gewild. " ik wist niet dat ik nu al oom werd" lacht Louis." wanneer je groot bent gaan we voetballen en dan kom je naar oom Louis om advies vragen over meisjes en-" " ik denk dat hij eerder naar zijn vader gaat " lacht Harry. " geniet nu maar. nu je klein bent hoef je niets te doen. geluk noem ik dit" Harry komt naar me toe lopen en slaat zijn armen om me heen. " ik hou van jou. we komen hier samen door heen. Ik zal je helpen. Je hoeft niets alleen te doen" ik knik en druk mijn lippen op die van hem.

" Isa mag ik Logan voeren?" vraagt Niall. " nee mag ik?" zeurt Louis. " Zayn wil jij Logan eten geven?" " Ja graag!" Louis en Niall kijken me verbaasd aan.

" wie vraagt wordt overgeslagen" boos slaan ze hun armen over elkaar. ik lach alleen maar. " volgende keer" ik loop met Zayn naar de keuken toe en leg hem uit hoe het moet.

als ons Pizza er is vallen we allemaal aan. we hadden honger. Harry is boven en stopt Logan in bed.

" wow er zijn zoveel dingen gebeurd en verborgen gehouden" lacht Liam. " jupp maar ik zou het niet anders willen!" ze knikken.

------------------

de jongens weten het ook. want vinden jullie van het boek?

------------------

Secret in love (H.S)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu