Pov Harry
we zijn alweer een week veder. en ik kan je vertellen het was HEL. elke avond ben ik opgebleven. ieder nacht had ze een nachtmerrie. ik bleef de hele tijd op. mijn cijfer zijn helemaal naar beneden gedaald.
" wauw je ziet er goed uit" ik kijk Jenny boos aan. ze loopt gelijk weg. " wat denk je zelf" gil ik haar nog achterna. " gast doe rustig aan" ik kijk Zayn boos aan. " wat is jou probleem!" roept hij. ik voel woede in opkomen. hij kijkt me ook boos aan. ik geef hem een vuist op zijn kaak. ik draai me om en loop weg.
Pov Isabella
ik loop naar mijn laatste les. ik heb er geen zin in. ik slaap slecht. ik droom elke nacht over wat er gebeurd is. gelukkig is het vrijdag. Jenny komt boos naar me toe lopen. "hey Jen..." groet ik haar. " je vriendje is gestoord. hij heeft Zayn zonder reden in elkaar geslagen" roept ze. ik kijk haar verbaasd aan. Dat zou Harry nooit doen. wat zal er mis zijn met hem?. " ik praat wel met hem. hoe is het met Zayn?" ze kijkt me aan en knikt ook. " het gaat wel goed. sorry ik wilde het niet op je afreageren. ik was gewoon boos. kun je me vergeven?" " tuurlijk Jen.. ik wist dat je het niet zo bedoelde".
als mijn laatste les afgelopen is loop ik even langs het park. ik bedenk wat er aan de hand kan zijn met Harry. wat ik tegen hem ga zeggen en hoe ik het tegen hem ga zeggen. het is best lastig. ik heb uiteindlijk een manier gevonden. gewoon redelijk blijven.
ik loop terug naar mijn kamer. het is leeg. er ligt alleen maar een brief op mijn bureau. ik pak het brief en herken de handschrift.
Hey lieverd.
ik ben even naar het apotheek gegaan om je medicijnen te halen zodat jij niet hoefde te halen. ik heb je bed op gemaakt zodat je er in kan liggen. rust vooral goed uit
xxxHazz
waarom?. ik kon het toch ook zelf halen. hij zorgt al de hele week voor me. zelf als ik nachtmerries heb. dan blijft hij de hele nacht wakker tot ik weer slaap. hij heeft het maar druk met mij. ik voel me ook schuldig maar aan de ene kant kan ik er niets aandoen.
de deur gaat open. ik zie Harry binnen lopen. nu pas merk ik hoe verschrikkelijk hij eruit ziet. hij heeft diepe, maar dan ook echt diepe wallen onder zijn ogen. zijn krullen zijn door de war.
hij loopt naar me toe en geeft me een kus. " hier deze moet je twee keer per dag nemen. ' s ochtend en 's avonds. oke en sla geen een over!" wow hij klinkt als mijn moeder.
" Hazz kunnen we praten?" hij kijkt op maar knikt toch. " ik hoorde dat je vandaag Zayn in elkaar had geslagen. waarom?" vraag ik zacht. hij haalt een hand door zijn krullen heen. " het was niets" zegt hij gewoontjes. " kom op, je kunt het mij vertellen. ik vertel jou toch ook alles?" hij schud." nee want je hebt me nog niet verteld waaron je die pil niet in neemt" ik zucht. het zijn mijn zaken maar dat ga ik niet zeggen.
" oke als jij het me vertelt ,vertel ik de mijne" hij twijfelt. " kom op" ik ben hem aan het pushen . ik moet weten waarom hij Zayn geslagen heeft.
"IK HEB GEEN NORMAAL LEVEN MEER!" gilt hij. ik kijk hem verbaasd aan. " Isa ik slaap niet, ik leer niet, ik eet niet, ik heb geen tijd voor mezelf. dit wordt te veel voor mij. ik kan het niet meer" zijn stem kraakt. ik hoop dat hij het niet zo bedoelt als ik denk.
" Hazz het spijt me maar ik heb het ook zwaar en je hoefde niet alles voor me te doen" geef ik toe. " tuurlijk wel. ik ben vriend ik zorg voor . ik geef om je" geeft hij toe. " maar Hazz je moet ook tijd voor je zelf hebben" hij knikt. " weet ik en daarom denk ik dat het handiger is dat we afstand nemen" met die woorden verlaat hij mijn kamer.
ik beweeg geen een spier ik blijf zo zitten. als ik zo'n tien minuten heb gezeten hoor ik iemand kloppen. het verbaast me dat ik nog niet gehuild heb. misschien omdat ik nog verstijfd was. ik loop naar de deur en zie Niall voor de deur.
" hey" mijn stem is bijna niet te horen. zonder dat hij antwoordt geeft hij mij een knuffel. ik knuffel hem terug en dan laat ik mijn tranen vallen. hij leidt me nog steeds in een knuffel naar mijn bed. hij haalt me iets van zich af en kijkt me in mijn ogen aan. Damn wat heeft hij mooie ogen. maar niet mooier dan die van Harry.
" Ik weet het al, en ik ben er voor je" zegt hij lief. de andere jongens behalve Harry natuurlijk komen ook binnen. ze knuffelen me allemaal. " het komt goed. hij is zo dom . hij laat je vallen wanneer je hem het meest nodig hebt" zegt Louis. " ja ik weet het maar aan de ene kant kan hij weer eten , weer slapen, weer leren. dat is toch wat hij wilde. dan krijgt hij het ook" mijn stem klinkt overtuigend maar van binnen ben ik onzeker. " meis het komt goed, zal ik vanavond bij je slapen. ik heb geen zin om bij Harry te zijn. want ik weet zeker dat hij naar mij toe komt" vraagt Niall. " als het jou niet lastig valt vind ik het prima" " tuurlijk niet gekkie" hij knuffelt me dood.
" oke dan ga ik even voorraad halen want in de avond overleef ik het niet zonder eten. tenzij je me dood wil hebben?" ik schud mij hoofd. Niall verlaat de kamer.
" Het spijt me Zayn dat hij je geslagen heeft" ik verontschuldig me. " ben je gek het is niet jou schuld" zegt hij. " echt wel als ik die kut nachtmerries niet had als ik gewoon normaal was .was dit niet gebeurd." " Isabella, stop je zelf de schuld te geven. hij vedient je niet.... hij heeft een mooie meisje zoals jou laten vallen" zegt hij. ik knuffel hem. " zal ik hier ook logeren. Jenny is naar haar Familie vanwege iets. ik heb ook geen zin in Harry" " o dat verbaast me waarom haar koffer daar niet staat. kom we gaan gewoon een sleepparty houden?" vraag ik. ik moet door gaan met mijn leven ik kan niet blijven haken door een iemand. " Jahh. leuk" gilt Louis.
na een tijdje verlaten ze de kamer om hun spullen te halen. ik pak Jenny's bed en de mijne en gooi ze op de grond. ik pak nieuwe lakens en maak de bedden netjes. ik kan er niet tegen als iets vies is. dat ben ik gewoon niet.
ik hoop dat ik me erover heen kan zetten. dat ik Harry kan vergeten. die arrogante klootzak heeft alles verpest.
-------------
hadden julie het zien aankomen. wat vonden julie ervan???.
laat een comment achter.
--------------
JE LEEST
Secret in love (H.S)
FanfictionIsabella Foster (18) gaat studeren aan de Universiteit in Cambridge. ze was eindelijk volwassen en wilde opnieuw beginnen. ze wilde iets in de zorg doen. ze gaat naar een campus en deel een kamer met Jenny Edenson (18). ze kunnen het wel goed vinde...